субота, 9 липня 2016 р.

Лак для нігтів Kitty Nails 08 nail polish

Колись давно яскраво-рожевий лак був для мене чи не єдиним відтінком, який я могла уявити на нігтях. Всі тоді носити рожевенький манікюр в школі і перші експерименти - темно-синій, тоді чорний - почалися десь аж на другому курсі. А сьогодні ностальгії пост - соковитий, рожевий неон з милої "котячої баночки" - Kitty Nails 08.

Once upon a time a bright pink polish for me was not the only shade I could imagine on my nails. Everybody used to wear a cute pink manicure at school and the first experiments - dark blue, then black - started in the second university year. Today here is quite nostalgic post - juicy, sweet pink neon - Kitty Nails 08.



Його подарувала мені подруга, яка знає про мою любов до лаків та блогерства. Тож я не могла не показати його тут) Я не фанатію від котів, але баночка в формі голівки Hello Kitty - це цікавий варіант. Лак - відверто літній, яскраво-неоновий, рідкий, проте слухняний. Наношу його у три шари - отримую більш-менш рівне покриття, але так і проситься ще один шар хоча б... Зате лак швидко сохне. Велкам свотчі:

If was a gift a friend, who knows my love for polishes and blogging. So I couldn't avoid showing it here) I'm not a cat lover, but the jar shaped as Hello Kitty head - this is an interesting idea. This polish is made for summer, bright neon, liquid, but handy in use. I apply three layers to get more or less even coverage, but sometimes it just asks for another layer... But along with this polish dries quickly. Some swatches:





А ви знайомі з цими лаками?
Do you know these polishes?

68 коментарів:

  1. Милості-пряності))))
    Дуже мені подобається оформлення цих лачків)
    І колір як раз під стать ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Такой хорошенький :) если бы увидела такие лаки, точно скупила бы кучу!

    ВідповістиВидалити
  3. Гарненький! Колір сподобався і оформлення таке миле, а котиків я люблю )). Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настрій на рожевинку іноді тягне саме до таких лаків)

      Видалити
  4. Классный розовый цвет. Очень летний!

    ВідповістиВидалити
  5. Cute shade of pink, I like it. I haven't had any Hello Kitty stuff yet ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Оригинальная бутылочка, и розовый - такой розовый)))

    ВідповістиВидалити
  7. Очень "барби-лак") Замечательно в летнюю пору, Наташ)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене ще є барбі-блиск)) Я їх рідко ношу XD

      Видалити
  8. Какая прелесть! Такой милый лак. Котиков много не бывает))

    ВідповістиВидалити
  9. Thanks a lot, sweetie :D

    OMG, so cute color :D Love it!

    NEW REVIEW POST | Men’s Summer Beauty Box.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  10. Прекрасный оттенок, выглядит очень мило на ноготках =)

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG:"DREAMS COME TRUE?"
    INSTAGRAM

    ВідповістиВидалити
  11. Great post. So lovely!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  12. Який чудово-рожевий! Я такі теж любила колись, а потім захворіла на незвичайні відтінки - фіолетовий, зелений... так і ношу їх дотепер)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, для прихильників яскравості він підійде)
      Я теж зараз більше люблю інші відтінки)

      Видалити