середа, 27 липня 2016 р.

Тонік-баланс для комбінованої шкіри Ірен Букур / Irene Bukur toner lotion for combination skin

В мої часи до блогу я мала вельми поверхневі знання про косметичні засоби. Тому тонік не був для мене чимось необхідним - я просто нерегулярно використовувала його для зняття макіяжу, чергуючи з міцеляркою чи іншими демакіяжними засобами. Зараз я, на щастя, вже знаю, що основне завдання тоніків - це власне тонізувати підготувати шкіру до нанесення крему. А тицяти такими засобами в очі, особливо, якщо там є спирт - не бажано, ось) Але годі лірики та спогадів! Адже сьогодні я розповім вам про свою обновку - Тонік-баланс для комбінованої шкіри від Ірен Букур.

Before I've started blogging, I had a very superficial knowledge about cosmetics. Therefore, toner was not necessary product for me something - I just used it irregularly, mixing with makeup removers. Fortunately, now I know its main task is to tone up and prepare the skin before applying any cream. And using it around eyes, especially, if there is alcohol, is not a good idea) But here we should end all the lyrics and memories! And today I'll tell you about my new toner-balance for combination skin from Irene Bukur.



Що обіцяє виробник: Тонік-баланс – це ретельно збалансований комплекс високоактивних інгредієнтів, які забезпечують ідеальний догляд за жирною та комбінованою шкірою: ефективно очищує, справляє тонізуючу дію, звужує пори, покращує мікрорельєф шкіри, відновляє рН.

Склад: екстракт ірису, екстракт м'яти, ромашка, календула, касторова олія, рисове молоко, екстракт алтея, алантоін, ретиніл пальмитат.

Official description: toner-balance is a carefully balanced set of high-level components, that provide ideal care for oily and combination skin, efficiently cleans, makes a toning effect, reduces pores, improves skin microrelief, renews pH.

Ingredients: iris extract, mint extract, chamomile, calendula, castor oil, rice milk, marshmallow extract, alantoin, retinyl palmitat.



Також виробник рекомендує при використанні  уникати зони навколо очей. І зберігати тонік у відкритому вигляді до 6 місяців - плюс в сторону натурального та дбайливого до шкіри складу. Проте мене здивувало, що переліку інгредієнтів не було вказано на самій баночці - його ви можете прочитати лише на сайті. Як і детальний опис всіх складників та їхню дію. Мені сподобалась наявність екстрактів ірису, м'яти, ромашки та календули. Раніше користувалась засобами з цими компонентами і моя проблемна шкіра була ними задоволена.  А зараз я розгляну детальніше сам тонік.

Also, the manufacturer recommends to avoid around eyes area And keep this toner open up to 6 months - one more positive about natural care for skin. But I was surprised, that the list of ingredients is not mentioned on the jar - you can read it only online. As well, as a detailed description of all the components and their effect. I liked they included iris extract, mint, chamomile and calendula. Previously I used some products with these components and my problem skin was pleased with them. Now let's explore the toner itself!


Отож, маємо лаконічну і акуратну баночку в мінімалістичному стилі марки з біло-зеленими кольорами. Впізнається за кілометр) На сайті чомусь вже інша баночка. Але мені приїхала саме ця, що на фото) Кришечка відкручується - я такий формат не дуже люблю, але тут все зручно, отож жодних претензій. Тим більше дизайн пляшки захищає тонік від надміру виливання, а з отвору нічого раптово не бризкає. Щоб отримати достатньо тоніку на ватний диск, я просто трохи перехиляю пляшку чи легко стискаю - податливий пластик дозволяє робити це без шкоди. Отож, сміливо можна брати таку обновку з собою в мандри і не боятись "втопити" свою косметичку випадково. Сам тонік прозорий, отож ніяких зайвих барвників в ньому немає. Дуже потішив найніжнішим ірисовим освіжаючим ароматом - обіцяє комфорт і м'якість.

So, we have a neat jar in a minimalistic Iren Bukur style with white and green colors. Recognizable) I don't know why, but there's another jar on the site. But I got is this one, that  is in the photos) Twisting cap is a format I don't usually like, but here it's comfortable, so no complaints. Moreover toner bottle design protects it from pouring too much and the hole don't suddenly sprinkles. To get enough toner on a cotton pad, I just turn the bottle donw or easyly squeeze it - malleable plastic allows you to do this without harm. So you can safely take this product on a travel and never be afraid to "drown" you cosmetics by accident. Toner looks transparent, so no unnecessary colorings in it. It pleased me with a delicate iris refreshing scent - promises comfort and softness.


А комфорт в таких засобах - це дуже важливо. Я вже навчена тоніками, які а) жирнять б) сушать в) викликають на обличчі відчуття "Змийте це негайно!". На щастя, тонік-баланс від Ірен Букур мене здивував виключно приємними деталями. Перш за все, він діє м'яко та ніжно, очищає шкіру і тонізує її, не пересушуючи. Надає тривале тривале свіжості, чистоти і комфорту, коли і спека не страшна, і парка передгрозова погода не викликає бажання вмиватись постійно. А ще мені сподобалось, що рівень жирності шкіри справді трохи зменшився. Щоправда, останнім часом у нас погода стрибає між "гори у пеклі!" і "замерзни в липні!", тому шкіра теж реагує по-різному. Але загалом я помітила, що протягом дня рука рідше тягнеться до пудри і матуючих серветок. На тонік гарно лягають мої креми, він не конфліктує ані з доглядом, ані з макіяжем. Шкіра гладенька, я задоволена)

And comfort, when it comes to face products, is very important. I've understood it perfectly after trying different toners, which are a) oily b) dry c) causing feeling "Rinse it off immediately!" Fortunately, Irene Bukur toner surprised me extremely with pleasant details. First of all, it acts softly and gently, cleanses the skin and tones it without drying. It provides a longlasting freshness, cleanliness and comfort anytime - when the weather is cool of when before the storm heat grows up and I don't have this usual desire to constantly wash my face. I liked that the level of oil on my skin actually decreased slightly. However, recently we've had the weather changes between "burn in hell!" and "freeze in July!", so my skin also reacted differently. But in general, I've noticed I use less powder or mattifying pads during the day now. This toner works nice before any creams, it does not conflict neither with care nor with makeup. The skin is smooth, I'm happy)


А який ваш улюблений тонік?
Which toner is your fav?


Продукцію надано для незалежного огляду маркою Ірен Букур 

66 коментарів:

  1. Lovely post! :)
    Have a nice day! kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/stylewe-maxi-dresses.html

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за обзор. Люблю продукцию этой марки. Тоник возьму на заметку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя шкіра дуже гарно оцінила цей тонік)

      Видалити
  3. В мене дуже багато улюблених тоніків, колись був гель для душа і маска для обличчя, гель дуже класний був, а от маску щось я не зрозуміла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я нещодавно пробувала ще маску для волосся - теж 10 з 10 по ефектах) Марка розвивається в гарному напрямку)

      Видалити
  4. Так-так... У мене теж такий тонік, але формат упакування зовсім інший.
    Скоро напишу свою думку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, з задоволенням почитаю) Люблю порівнювати враження!

      Видалити
  5. Amazing this products kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  6. На данный момент пользуюсь тоником корейской марки Secret Key, нравится) Как закончитя, можно будет попробовать Ирен Букур, люблю косметику этого производителя)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, люблю корейців. В них зазвичай приємний догляд за шкірою. Цей тонік мекне потішив) Тепер хочеться ще деякі засоби марки пробувати, бо останнім часом в мене про них значно покращилось враження)

      Видалити
  7. Resenha ótima produto maravilhoso
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  8. Я как-то к тоникам равнодушна... наверное из-за режима экономии средств :)))) спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я навпаки їх дуже люблю) І шкіра теж до такого догляду звикла)

      Видалити
  9. Я не особо пользуюсь тониками. Но спасибо, за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше якось не дуже користувалась, а тепер навпаки відчуваю свій догляд неповним без тонізації)

      Видалити
  10. I don't have anything by this brand - I guess it isn't available here...

    ВідповістиВидалити
  11. Nice review! I haven't tried this toner. My favourite is the Clinique one.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) Oh, I've been using Clinique last summer! It was awesome for my skin) So refreshing!

      Видалити
  12. Впервые слышу о марке, не встречала ее в России
    Glamour Bag июнь - состав, расчет стоимости всех продуктов: http://www.whatpollylikes.ru/2016/07/glamour-bag-2016-c.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это локальная марка, думаю, она только у нас в продаже(

      Видалити
  13. Great review dear!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  14. Люблю тоники) У меня в любимчиках тоники Авен, Ля Рош-Позе, Гарньер и Фаберлик))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, в мене був Гарньє виноградний - дуже крутий на літо)

      Видалити
  15. Отличный тоник. Мне понравились активные ингредиенты в составе

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він в мене зараз в постійному використанні і я дуже задоволена)

      Видалити
  16. Люблю тоники, постоянно их использую и считаю, что они - важная часть ухода за лицом :)
    Спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я тішусь, що ввела їх в постійний огляд)

      Видалити
  17. Відгуки гарні про цю марку, треба щось спробувати. Тим більше її останнім часом багато де можна зустріти. Тоніки люблю. Наталочка, дякую дуже за гарний відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені переважно сподобались засоби, які я пробувала)) Останнім часом у марки багато новинок)

      Видалити
  18. Действительно, тоники очень важный этап в уходе, ими нельзя пренебрегать))
    Хороший тоник! Мне очень импонирует этот бренд))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже задоволена) Для жирної шкіри тонік може стати гарним помічником!

      Видалити
  19. what a great review and buy. looks fab.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    ВідповістиВидалити
  20. Sounds very nice:) great product:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  21. Thanks a lot, dear :D

    Well, as usual I didn't know this brand. You always share new products. Love it :D

    NEW TIPS POST | All about CONCEALERS.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  22. hmmm sounds good :D btw I love your post about new products :D well done;3
    follow4follow? let me know ;3

    JUST EMSi

    ВідповістиВидалити
  23. Обожаю тоники во всех проявлениях))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Чудовий заряд свіжості та очищення!

      Видалити
  24. Обожнюю тоніки для обличчя) Улюблених дуже багато, але всі дуже різні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я зазвичай використовую один, але добиваю до кінця))

      Видалити
  25. ...more lovely patterns!!!!:))) ...and the toner seems really cool:)

    ВідповістиВидалити
  26. Ну як же мені потоваришувати із цими тоніками! Ну от коли його використовувати? Якщо я змиваю макіяж міцеляркою. От коли? Після неї? Або змити міцелярку водою й нанести тонік? І потім ще крем? Так багато вже читаю про тонікі, розумію, що вони потрібні, але ніяк не можу до них звикнути. Ось прочитала пост, дуже хочу такий тонік, а що ж із ним робити, так і не зрозуміла)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не спец по тоніках, але наскількия розумію. то спочатку треба зняти макіяж, а тоді вже протерти лице тоніком і наносити наступний догляд - сироватки, крем, флюїд тощо. ще тонік може бути допоміжним при знятті макіяжу, але тільки не совати його до очей)

      Видалити