субота, 2 липня 2016 р.

Маска для волосся Irene Bukur Біозволоження / Irene Bukur "Biohydration" hair mask

З українською маркою Ірен Букур я знайома вже доволі давно - спочатку звернула увагу на затишні магазини в наших торгових центрах, потім випала нагода потестувати декілька засобів. Звичайно, новинка марки викликала в мене інтерес - маска для волосся Біозволоження не може проти повз людину, в котрої коса до пояса і засоби догляду ллються рікою. Далі - більше вражень!

I'm familiar with Ukrainian brand Irene Bukur for quite a long time - first my attention was caught by a cozy shops in our malls, then I had a chance to test a few products. Of course, brand novelties have my interest - "Biohydration" hair mask just can't be missed by a person with a waist long hair, who uses a looot af care products. Further - more impressions!



Отож, що обіцяє нам виробник:
"Маска «Біозволоження» забезпечує відновлення молекулярного рівня вологи в структурі волосся, інтенсивну реконструкцію і глибоке живлення волосся, надає йому пружність, гладкість, шовковистість."

So what does manufakturer promise:
"Biohydration" mask provides recovery of moisture in the hair structure on a molecular level , extensive rehabilitation and deep nourishment for hair, gives it elasticity, smoothness, silkiness."



Почнемо огляд зовні. Одразу те, що я не дуже зрозуміла - об'єм маски всього 90 г. Це акуратний тюбик, який можна взяти у відпустку, скажімо. Проте для домашнього догляду я звикла використовувати більший об'єм та і з моєю кількістю волосся такої маски вистачить на короткий термін. Проте одразу ж скажу на її захист: консистенція дуже рідка та водяниства, тому можна використовувати засіб економно, наносячи по всій довжині волосся та розподіляючи по ньому. Запах у маски легкий та фруктовий, гарно освіжає. Виробник рекомендує наносити її під теплий рушник - такий метод покращує ефект від масок-кондиціонерів-бальзамів та інших засобів догляду, тому я рада, що про нього згадали в інструкції до використання.

Let's start this review with an outer look. The first thing quite strange to me - the volume of this mask is 90 g only. It's a neat tube you can take on a holidays, for example. However, for home regular care I'm used to use much bigger volumes and with my long hair such a masks would be enough for the very short term. But also I have to say something in it's defense: a liquid and watery consistency helps you to use thi product economically, putting on a small amoun of products and spreading it all over your hair. The smell of the mask is light and fruity, sweet refreshing. The manufacturer recommends to put a warm towel on - this method improves the effect of masks, conditioners, balms and other care products, so I'm glad about it mentioned in the terms of use.



Отож, що я з нею роблю. Спочатку мию голову, далі ретельно розподіляю маску по волоссю, закутуюсь рушничком і займаюсь супутніми справами у ванній. Наприклад, читаю) Де ще можна так спокійно почитати, як не у ванній?.. Намагаюсь наносити засіб не менш, ніж на 20 хвилин, хоча в інструкції до використання вказано, що це може бути від 5 до 30 хвилин. Попри рідку консистенцію маска дуже гарно просочує волосся, тому її треба змивати також ретельно і акуратно. А опісля - насолоджувати ефектом.

So what do I do. First of all - I wash my hair, then carefully apply the mask, put on a towel and relax in a bathroom. For example, I read there) Where else can you spend such a relaxing time reading, if not in the bathroom?.. I'm trying to use this mask no less than for 20 minutes, although in the instructions for use is indicated 5 to 30 minutes. Despite the mask is liquid, it penetrates the hair very deep, so it should be rinsed off thoroughly and carefully. And later - enjoy the effect!



Скажу відверто, часто засоби для волосся дають не дуже помітний ефект і я навіть не знаю, що про них написати. То ось - маска Біозволоження до таких не належить. Я користуюсь нею вже близько місяця і спробувала у комбінації з різними шампунями, але ефект маски завжди гарно проявляється. Перш за все, зовні волосся виглядає дуже живим - воно сяюче, легеньке і м'яке. М'якість та гладкість на дотик божественні) Насправді, давно вже не пробувала засобів, які б давали настільки приємний результат. Волосся легше укладається, красиво поблискує і загалом виглядає, наче після салонних процедур. Зникає тьмяність, зайва пухнастість і сухість - живильний вплив гарно помітний. Якби мені ще баночку об'ємом не 90, а хоча б 300 мл, то ціни б цій масці не було) Використовую її 1-2 рази на тиждень і боюсь, що закінчиться вона вельми скоро. А шкода. Бо волоссю дуже подобається.

Frankly, ohair items quite often provide not very noticeable effect and I don't even know, what to write about them. But this mask is absolutely not like that. I've been using it for about a month and tried in a combination with a different shampoos, but the effect always shows up. First, visually my hair looks lovely - it's shining, light and soft. The softness and smoothness to the touch are simply divine) In fact, it's been a while since I had some products with such a sweet result. I get easy brushing, beautiful gloss and generally look like after a salon treatments. I say "bye" to dullness, extra fluffy hair and dryness - good nourishing effect is noticeable. If I had this mask in at least 300 ml volume, it would be priceless for me) I use it 1-2 times a week and I fear it will end very soon. A pity. Because my hair is in love.



А що з косметики Ірен Букур вподобали ви?
What Irene Bukur products do you like?

Маска надана для незалежного тестування. 

52 коментарі:

  1. Nice blog!

    Would you like to follow each other on GFC and Google +? It would be great, just let me know :)

    https://mayitapink.blogspot.com.es

    ВідповістиВидалити
  2. А для меня проблема продержать маску на волосах в течение 30 минут, могу максим 3)) Но здорово, что эффект радует))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж ліньки звзвичай) Тому я собі брала книгу у ванну і так абстрагувалась)

      Видалити
  3. мені якраз потрібно маску для волосся)а яка ціна за тюбик?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З цінами все цікаво: на сайті немало - близько 400 грн., але для членів клубу ціна наполовину менша. А при покупці наборів з іншими засобами взагалі виходить близько 100+ грн. за баночку... @_@

      Видалити
  4. Не знайома з маркою. Дякую, що розказала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала кілька засобів, деякі були вау-вау, деякі середнячок) Ця маска - вау-вау!

      Видалити
  5. Nice post!
    I'm following you i hope u following me back ;)
    http://francescasblogg.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  6. Я пока тестировала только их лаки - понравились
    спасибо за наводку на отличную маску!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я декоративні засоби не пробувала, але сподіваюсь, що скоро матиму такий шанс)

      Видалити
  7. Как раз пользуюсь этой маской и очень довольна результатом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я рада, що вона викликає такі позитивні емоції і в тебе)

      Видалити
  8. Зацікавила масочка! І марка загалом щось новеньке для мене. Наталочка, дякую за змістовний опис!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за огляд, Наталко! Я ще не знайома з масками марки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це моя друга маска з їхнього асортименту. Сподобалась куди більше за першу)

      Видалити
  10. Интересная маска, спасибо за подробности:)

    ВідповістиВидалити
  11. Я еще не знакома с этим брендом. Хорошо, что маска работает

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я позитивно ставлюсь до цієї марки, хоча іноді вважаю ціни надто високими)

      Видалити
  12. Very interessting!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Это да, редко какие маски для волос дают заявленный производителем результат(( а эта, судя по всему, хорошая:) Я сейчас пользуюсь фитомаской для лица этой марки, тоже нравится;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я просто складаю соіб список марок, які мене потішили якісною продукцією, і планую купувати їх надалі)
      А я масок у марки ще не пробувала... Хоча в мене був скраб,я ий можна убло, як маску використовувати теж)

      Видалити
  14. Faboulous review, i don´t know the brand
    http://retromaggie.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Хорошо, когда средства работают и радуют своим эффектом ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, засоби з гарним ефектом завжди тішать!

      Видалити
  16. Ой, для мне це теж маленький об'єм...

    ВідповістиВидалити
  17. масочка интересная!
    я пробовала их умывалку для лица, отличная вещь!

    ВідповістиВидалити
  18. О, люблю косметику Ірен Букур, пробувала і шампуні, і сироватку їхню, і креми для обличчя, я зубна пасту, але цю масочку ще ні. Після Вашої розповіді про неї дуже захотілось спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маска варта цього) Я наразі ще дуже вподобалась маска-пілінг для обличчя)

      Видалити
  19. Бачила в нас магазини цього бренду, але жодного разу не зазирнула в них. Треба щось таки собі там обрати, я ще не знайома з маркою зовсім!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала декілька засобів - більшість вражень позитивні) Дещо мені сподобалось так сильно, як і ця масочка, дещо просто було посереднім засобом

      Видалити
  20. Часто купую Букур, але маску ще не брала) Обов'язково спробую! Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона класна) Єдине, що більший об'єм став би в нагоді, але з коротким волоссям такого тюбика стане надовше, аніж мені)

      Видалити