неділя, 24 липня 2016 р.

Антистресова маска Freeman Feeling Beautiful Dead Sеa Minerals face mask

Є речі, яких ніколи не забагато. І ні, я навіть не про помади) Я про глиняні маски для жирної шкіри. Сьогодні розповідаю про чудову антистресову маску Freeman Feeling Beautiful Dead Sеa Minerals. 

There will be never too much of some things. And no, I'm not even talking about lipsticks) I'm talking about clay masks for an oily skin. Today we've got an excellent anti-stress Freeman Feeling Beautiful Dead Sea Minerals mask.



Маски цієї марки я люблю вже давно, але ось здається, знайшла ту, яку точно собі замовлю в повнорозмірній версії. Чому? Бо вона крута) Хоч маска призначена для всіх типів шкіри, з моїм комбі-жирним вона працює просто чудово. В саше 15 мл - цього б вистачило і на дві маски, тому наносити її можна дуже щедрим шаром. І тоді вдавати аватара) Бо колір в маски яскраво-блакитний! А аромат дуже класний - звичайно, щось морське і соляне, дуже приємний мікс. А ще мені пахне чи то кока-колою чи ще якоюсь такою специфічною штукою.

I love masks of this brand for a long time, but it seems I've found the one I definitely will order in a full-size. Why? Because it's cool) The mask is for all skin types, but with my combi-oily skin it works really nice. Sachet has got 15 ml - this would be enough even for two times, so you can apply it with a thick layer. Then pretend an avatar) Because color is bright blue! And a very nice flavor - certainly something sea and salty, a lovely mix. I smell also some Coca-Cola or something specific.



Через те, що маски - вагон і ще трохи, вона підсихає довгенько - я наносила на пів години. Маска приємна, трохи холодить, загалом відчуття гарні. І не відволікає від інших справ) Змивати, щоправда, було трохи важко, але з такою кількістю засобу в одному саше це й не дивно. Результат потішив) Результат дуже потішив. Перш за все шкіра чарівно вирівнялась і стала гладенькою та м'якою. Також я помітила, що втома візуально стерлася з обличчя, воно посвіжіло і "ожило", якщо можна так висловитись. Очищення глибоке, живлення приємне - однозначно в фаворити) А повнорозмірний тюбик 150 мл ще  вдвічі вигідніше придбати, ніж купувати щоразу 1 чи 2 саше, як я роблю.

Because there's A LOT of mas, it dries for a long time - I applied it for half an hour. The mask is pleasant, slightly cool, generally feelings are nice. And it don't distract from other business) However, it was a bit difficult to rinse it off, but with so much of product in one sachet this is not surprising. The result comforted me a lot) First of all, skin become smooth and soft. I also noticed visual fatigue erased from my face, it looked fresh and "revived", if I can say so. Deep cleaning, pleasant nourishing - definitely a favorite) And a full-size 150 ml tube is twice as profitable to buy than 1 or 2 sachets each time, as I do.



А ви любите маски Freeman?
Do you like Freeman masks?

Великий вибір продукції марки в магазині Parfumeria

56 коментарів:

  1. Мне такая масочка нужна. Спасибо за подробности:)

    ВідповістиВидалити
  2. Не пробувала маски даної марки)
    Моєму типу теж підійде)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за огляд. Придивлюсь до маски.

    ВідповістиВидалити
  4. У этой марки клевые маски, у меня есть две полноразмерных :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я планую брати цю в повнорозмірній версії))

      Видалити
  5. Мне очень нравятся такие одноразовые масочки - удобно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, чудово підходять для того, щоби спробувати різні типи)

      Видалити
  6. Very pretty post and great choise...

    Do you want to follow for each other?

    http://jovanica92.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  7. I don't know this brand but I'd try the mask especially now when it's so hot.
    Hugs!:)xxx

    ВідповістиВидалити
  8. Я таку масочку купувала подрузі на подарунок, тішусь, що вона така класна) треба буде спитати чи їй підійшла)) а собі обов'язково таку куплю після твого огляду)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. з усіх масоек цієї марки, які я спробувала, ця наразі мій фаворит)

      Видалити
  9. От ти права на всі 100% масочок багато не буває. Але і помад це теж стосується )). Тип шкіри в нас схожий тому звичайно буду пробувати ). Наталочка, дякую за чудовий відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маска мені дуже сподобалась, тому я буду купувати ще)) Як і нові помади хо-хо-хо!

      Видалити
  10. I have tried a few different ones from Freeman and have liked all. Nice review!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  11. Resenha maravilhosa amei o produto
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  12. О, да! глиняных масок никогда не бывает много. Я в основном покупаю такие для мужа, у него жирная кожа))
    Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В цієї марки є ще для жирної шкіри маски, але я їх не пробувала) Планую добратись трохи згодом)

      Видалити
  13. Я не пробовала маски этой фирмы,но очень часто вижу отзывы на маски этой компании)))
    http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони класні) Принаймні, ті, які я спробувала)

      Видалити
  14. мне эта маска понравилась и цвет у нее классный)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, і колір, і запах - вона просто чудова)

      Видалити
  15. Thanks dear :D

    Hum, I would like to try because I'm totally addicted to this kind of clean masks :D

    NEW TIPS POST | Tips To Make Your Hair Lighter.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. Блииин) если она ярко-голубая то мне уже надо) Тоже хочу быть аватаром и пугать парня)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха, тоді треба брати)) І образ аватара гарантовано!

      Видалити
  17. кажуть,що не вартує дозволяти глиняній масці повністю висмхати на обличчі,бо для шкіри це надто сильне стягнення і стрес,як наслідок

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так,я теж таке чула) Правда, я люблю, щоби маска підсохла більш-менш... Але з кількість засобу в однмоу саше ось ця конкретно навіть на пів години не висихає)

      Видалити
  18. Тоже собираюсь попробовать и другие масочки этого бренда ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  19. Пам'ятаю її колір)) результат непоганий

    ВідповістиВидалити
  20. Вже давно чомусь забросила ці маски. Колись купувала регулярно й користувалася постійно, а зараз навіть не підходжу до стенду із ними. Треба повернутися якось до них, бо мені сподобалася ця, судячи з опису!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я доволі часто експериментую з масками, бо дух блогера ніколи не дає спокійно купити перевірений засіб XD

      Видалити
  21. В мене така була, дуже сподобалась, а аромат який..мммм)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, аромат крутий)) Тому я й хочу цілий тюбик)

      Видалити