середа, 13 липня 2016 р.

Мої перші окуляри Firmoo / My first Firmoo glasses

Все своє життя я люто не любила окуляри. Ні-ні, з зором в мене все гаразд, проте навіть сонцезахисні аксесуари мені не подобались і я намагалась носити їх якомога рідше. Бо була певна, що вони мені не личать і взагалі - ніякі окуляри мені не личать. І все таке. І то б міг подумати, що з часом окуляри стануть чи не наймоднішим тредом (привіт всім хіпстерам, які це читають))! Але я за звичкою цей тренд оминала, аж поки магазин Firmoo не запропонував мені познайомитись з їхнім асортиментом. Що з цього вийшло? Запрошую читати далі!

All my life I disliked glasses. No, my vision is all right, but I never liked even sunglasses and tried to wear them rarely. I was certain they don't befit me at all - no glasses befit me. And that's all. And who would have thought, that over time glasses will become one of the most fashionable trends (hello, hipsters, who read this))! But I've had my habit and avoided this trend until Firmoo store offered me their products to try. What happened? I invite you to read on!



Сайт потішив мене великим... ні, величезним вибором. Це був перший раз, коли я обирала оправу наугад - без примірки. Проте детальний опис та інформація про розміри і кольори всіх моделей дуже мені допомогли у виборі. Я знайшла собі модель доволі класичної форми, зате з цікавим градієнтом. Одразу після вибору оправи вас перенаправляють до меню з лінзами - і тут теж можна розгулятись. В наявності є лінзи без діоптрій (які я обрала), а також за наявності рецепту ви можете придбати собі саме лікувальні лінзи, сонцезахисні чи для роботи за комп'ютером. Видів багато, я не у всіх знаюсь, але вибір мені сподобався. Інтуїтивно проста та зручна навігація на сайті - великий плюс для покупців) До речі, у випадку пошкодження ваших покупок в дорозі чи неправильно підібраних лінз ви можете отримати свої кошти або попросити про безкоштовну заміну. Деталі на сайті!

The store amused me with a big... no, with a great choice. It was the first time I chose my frame online - without fitting myself. However, the detailed description and information about the size and color of all models really helped me to make my decition. I found a model in a rather classical shape, but with an interesting gradient shading. Immediately after frame choice sire redirects you to the lenses menu - and you can find perfect option here. There are no prescription lenses (which I've chosen), and if you have a prescription, you can choose special lenses, for clear vision, also with sun protection or for computer work. Many types I don't know about, but I enjoyed the wide choice. Intuitively easy and convenient navigation on this site is a big pro for customers) By the way, in case of damage of your purchases during the transit or incorrectly matched lenses you can get your money back or ask for a free replacement. Read detail on the site!




Ще один плюс - швидка доставка. Я отримала свої окуляри з кур'єм просто під двері за 12 днів після замовлення. При тому за цей час отримувала листи про всі етапи, які моя посилка проходила перед від'їздом)  Я отримала цілий сет корисностей до своїх окулярів - чорний футляр з тканини, маленьку акуратну викрутку, а також просто чарівний жорсткий футляр з мапою. Дуже люблю такі мандрівничі теми, тому для мене цей футляр - бездоганний. Окрім того він дуже міцний і я певна, що мої окуляри при транспортуванні не пошкодяться. А всередині я знайшла м'яку салатову серветку для очищення лінз - теж дуже корисна річ. А зараз до найцікавішого!..

Another plus - fast delivery. I got my glasses with a сourier at my door 12 days after I've placed the order. During this time I've received letters about all the steps my parcel gets through before leaving) I got a lovely set - black fabric case, neat little screwdriver and a lovely case with a map on it. I like such traveler topics, so for me this case is perfect. In addition it's reliable and I am sure my glasses won't get damaged during transporting. Inside I've found a soft green cloth to clean my lenses - also very useful thing. Now let's move to the most important part!..




Коли я відкрила футляр, вони мені вже сподобались - ця м'яка лінія, цей перехід чорного у вишневе і в прозоре... Я кілька секунд хвилювалась, що ось зараз приміряю свої окуляри і зрозумію, що чи форма не личить, чи розмір не той...І ви знаєте, що? І нічого! Це просто 100% потрапляння в десятку. Мені безмежно сподобалась форма, розмір підійшов і я ще робила щасливі селфі та розсилала друзям, а вони дивувались, відколи це я ношу окуляри) Новинка раптово швидко вписала в мій образ і хоча я раніше оминала окуляри всіма правда і неправдами, то ця пара надихає мене на подальші експерименти. Не можу нічого сказати про лінзи, оскільки мої виконують просто декоративну роль, але загалом модель прекрасна, легенька, зручна і взагалі - чесно скажу, я не очікувала, що мені аж так сподобається. А сподобалось)

When I opened the case, I loved them from the start - these soft lines, this gradient from black to cherry and to transparent... I was worried I'll put my new glasses on and realize, they don't suit me or have not proper shape, size or something else... And you know what? And nothing! This is a 100% hit in the top ten. I absolutely loved the shape, size fits flawless. So I've made some happy selfies and sent them my friends and they wondered since when I wear glasses) This eyewear became a perfect detail for my daily looks, even through I've been avoind glasses by hook or by crook for a long time, this pair inspires me for further experiments. I can't say anything about the lens, because mine has just a decorative role, but the whole model is beautiful, light, comfortable and in general - to be honest, I didn't expect, that I'll enjoy so much. But I did)





До речі, якщо ви хочете познайомитись з асортиментом Firmoo, то зараз у вас є така можливість: я хочу запропонувати вам код MATOLINETS, який дозволяє безкоштовно обрати оправу та лінзи на ось цій сторінці. Код діятиме до 12.08.2016. Оплата обробки та доставки замовлення діє окремо.

Btw, if you want to try Firmoo eyewear, I'd love to present you a voucher code “MATOLINETS” which covers free pair including frame and lenses at this page.This voucher code will expire on 12.08.2016.The shipping and handling fee is extra.








Окуляри надані для незалежного огляду магазином Firmoo

58 коментарів:

  1. Nice glasses dear! :) :*
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/zara-yellow-jacket.html

    ВідповістиВидалити
  2. Стильная оправа! Тебе идет такая форма! А я всю школу проходила в очках, и только в 21 год сделала лазерную коррекцию зрения. Теперь и одевать очки не хочется

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      В мене теж багато друзів, які ходили в окулярах раніше перейшли на лінзи чи зробили корекцію) Але зараз популярність окулярів різко підстрибнула)

      Видалити
  3. А тебе эти очки очень идут )) И они красивые ))
    А я вот все никак не могу заказать себе очки на этом сайте, наверное потому что не ношу их

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочка, и фото очень удачные получились у тебя )) Молодец!

      Видалити
    2. Дякую)) Сама не могла вибрати, які фото мены більше сподобались, тому їх тут багацько))
      Я теж не ношу окуляри з діоптрями, але ці в мене просто в ролі аксесуару)

      Видалити
  4. Nice glasses:) You look very pretty:)
    Have a great day!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красивые и стильные очки. Тебе идут!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень даже идут тебе очки ♥♥♥ просто главное форму правильно подобрать ;)
    Поздравляю с удачным заказом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) От власне раніше мені не дуже щастило з вибором форми і я запевнила себе, що мені просто не личать окуляри!

      Видалити
  7. You look very nice in these glasses. I never had glasses just for fun:) Cool collaboration.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  8. Linda armação arrasou de óculos amei
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  9. Nice glasses!!!
    Have a nice day!! and my g+ for you!!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  10. Какие оригинальные!
    К лицу, очень хорошо смотрятся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Интересный блог
      Подписалась и буду рада общению и дружбе
      margorishkaya.blogspot.ru

      Видалити
    2. Дякую) З інтересом зазирну і до вас!

      Видалити
  11. Наталочка, тобі справді вони личать! Особливо ти мені сподобалася в цих окуларах і з косами! ). Дякую за чудовий огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віу, дякую)) Рада, що сподобалось))
      Я впевнено відстоюю право дівчат в 25 років носити косички!

      Видалити
  12. Замечательно! С прекрасным приобретением! :)) А с косами-то как красиво и интересно тебе, класс *_*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Рада, що сподобалось! Я в таку спеку переважно коси ношу або укладаю собі на голові щось вінтажне - під настрій)

      Видалити
  13. You picked a gorgeous pair of glasses! It's hard to find balance between classic and trendy but you nailed it with this glasses. They flatter your face shape, too!!
    xx

    www.stylebydeb.com

    ВідповістиВидалити
  14. Они тебе так идут, просто потрясающие очечи!

    ВідповістиВидалити
  15. Thank you darling :D

    OMG, you look so, so pretty :D In love with this cat eye glasses :D

    NEW PERSONAL POST | Daily Skin Care Routine.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. Классные очки, очень стильные и форма классная. Тебе очень идет!

    ВідповістиВидалити
  17. тобі дійсно вони дуже підходять! красива оправа і досить стильна!

    ВідповістиВидалити
  18. Вони тобі просто неймовірно підходять! Це дуууууже красива оправа, я дивилася на дещо подібне, але вирішила узяти свої, вони більш солідні) В мене такий самий футляр, обожнюю його! І мені теж дуже сподобався сервіс, сайт працює бездоганно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я від них в захопленні)) тІ сервіс справді на висоті) У мене не виникло жодних заминок з процесом замовлення!

      Видалити