вівторок, 12 липня 2016 р.

Добре мило: друга серія знайомства / Dobre Mylo: second part

Написати про десять видів мила - це вам не жарти! Тому, я вирішила розбити свій огляд краси від Доброго мила на дві частини. З першою ви можете ознайомитись тут. А сьогодні я радо продовжу розповідь про те, що ж такого класного в натуральному милі з Київщини...

To review ten kinds of soap - this is not a joke! So I've decided to split my review on Dobre Mylo soaps in two parts. Forst one you can find here. And today I'm happy to continue my story about cool products from Kiev region...


Як і раніше - клік по назві перенесет вас на сайт виробника, до опису і складу конкретного мила)

The same as before: click on a title - and you go to manufacturer's site, to ingredients list and description of each soap.

1. Мило Кропивне - залишила його собі наостанок. Це мило потішило легким трав'янистим ароматом та зволожуючим ефектом. Гарно "оживляє" та освіжає шкіру, розгладжує її і приносять відчуття комфорту та м'якості. Відчую після нього, ніби всі ті олійки, що є у складі просто явно й негайно працюють над тим, щоби моя шкіра краще виглядала. Вау-вау)

1. Nettle Soap  - I've left in for a final part. This soap amused me with a light grassy aroma and moisturizing effect. It's nice to refreshes the skin and to make it more "alive", smoothes it and brings a sense of comfort and softness. Immediately after the use I feel, as if all the oils among ingredients starts to work hard, so that my skin looks much better. Wow-wow)




2. Козине молоко - а це насправді перше мило, яке я обрала зі своєї "коробочки щастя". Але складала про нього враження довго. Золотисто-бежевий брусок має характерний запах мил марки з м'яким флером. Виготовлене на основі молока та шовку з додаванням рослинних олій, це мило дуже ніжно очищає шкіру, робить її гладенькою та делікатною - ну справді шовк на дотик. Не можу нічого сказати про відбілювання шкіри, бо сама я дуже бліда і не маю веснянок. Також не рекомендую зберігати це мило у мильничці, бо воно може трохи розповзатись від вологи.

2. Goat Milk Soap - it is actually the first soap, that I chose from my "box of happiness". ut it took me a while to understand it. Golden-beige bar has a distinctive scent sof this brand's products, with a soft veil. Made from milk and silk with essential oils added, this soap cleanses skin very gently, making it smooth and delicate - well, indeed, silk to the touch. I can't say anything about skin whitening, because I'm very pale and I don't have freckles. Also I recommended you not to store it in a regular soap box, because it can spill a little. 





3. Мило Ягідне - це був мій великий інтерес, бо я люблю все ягідне. А тут у складі справжня чорниця! А ще гідролати троянди та шавлії і багато поживстей для шкіри. Яскравого аромату мило не має, але нотки чорниці вловити можна. Брусочок підходить для легенького скрабування, але я надаю перевагу просто використовувати його для миття рук. Очищає просто "до скрипу". Тому після вмивання з цим милом дуже хочу нанести крем. Наче й не пересушує і містить живильні олії, проте відчуття легкого дискомфорту є - а руки мої до сухості не схильні. Тому рятуюсь кремчиками)

3. Berry Soap - it was my great interest, because I love everythign with berries. And this soap includes real blueberries! And roses and sage hydrolat and many nourishing ingredients for the skin. The scent is light, but you can smell some berries notes. This bar is suitable for a gently peeling, but I prefer just to use it for washing my hands, as if cleans just flawless. So after washing with this soap I really-really want to put on the cream. Although it doesn't really dry skin and  contains nourishing oils, but there's a feeling of light discomfort -  even if my hands are not prone to dryness. Therefore I use cream right after)




4. Мило Обліпихове - зовні це просто апетитний шматочок чорного шоколаду, але наспрааавді... Це мило підкорило мене делікатністю. Воно чудово зволожує шкіру, робить її шовковистою та м'якою на дотик. Можна сміливо обійтися без крему і насолоджуватись відчуттям чистоти та комфорту. До того ж у мила ще й насичений пряний аромат, який перетворює всі експерименти з ним в суцільне задоволення. Багато плюсиків, хочу повнорозмірну версію!

4. Buckthorn Soap - apparently it's just a delicious piece of dark chocolate, but for reeeal... This cute delicacy conquered me. It perfectly moisturizes my skin, making it silky and soft to the touch. I can be totally happy without the cream and enjoy the feeling of clean & comfort. In addition, the soap has also rich spicy flavor, which transforms all experiments into a pleasure. I want a full-size version!



5. Мило Ялинове - один з моїх улюбленців. В основну масу мила вкраплені світлішого кольору кульки - це концентрат з живильних олій. Розкішний аромат хвої освіжає і заспокоює, а хвойні вкраплення роблять з цього мила чудовий скраб. Власне, я так його і використовую - скрабую обличчя або тіло. Роблю це акуратно, бо скраб доволі активний і делікатним його не назвеш, але я саме прихильник інтенсивності в цій справі, тому мені подобається. Шкіра обличчя реагує гарно. Тим більше після скрабування я одразу ж милом і вмиваюсь. Мила тримає форму, не розповзається і взагалі дуже мене тішить.

5. Spruce Soap - one of my favorites. The bar includes light balls - these are essential oils blends. Luxurious pine scent refreshes and calms down, pines make this soap a wonderful scrub. Actually, I use it this way often - to scrub my face or body. I do this carefully, because scrub quite active and you can't call it delicate, but I'm just a fan of intensity in this case, so I enjoy it. The facial skin reacts very well. And after such peeling I immediately wash my face. Soap keeps it's shape and overall it make me very happy.



Ось така мильна колекція тепер в мене з'явилась. І щодня у використанні. Деякі мила сподобались менше, деякі викликали моє шалене захоплення. Знайомством з маркою я дуже задоволена і тепер певна, що знаю, яке мило справді добре) А також натуральне, приємне для моєї шкіри і дбайливо доглядає за нею.

So this is my natural soaps new collection. I use it daily. Some soaps I liked less, some caused my crazy love. Acquitance with the brand was very pleasant for me and now I'm certain, that I know really nice soaps) And not only nice - but natural, pleasant for my skin and caring.



А ви пробували продукцію марки? Які ваші улюблені натуральні мила?
Have you tried this brand's products? Which are your fav natural soaps?

                                                                      Продукція надана для огляду виробником Добре мило

66 коментарів:

  1. Натали, отличный наборчик! Мыло выглядит таким живым прям! Захотелось и себе такой- что-бы так много разного )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, набір гарненький) Мені сподобалось порівнювати різні види мила)

      Видалити
  2. Сподобалось кропивне, обліпихове і ялинове. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони чудові) Ялиновим зараз через день користуюся)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Я теж) Для мене це величезне задоволення! І шкіра теж приємно реагую на таке вмиваня та догляд.

      Видалити
  4. Great post dear! :) Nice product :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  5. З маркою не знайома, але обожнюю натуральне мило!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді сміливо рекомендую цю марку для знайомства))

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Oh, I'm sure you'd be into these soaps, as they are really natural and lovely!

      Видалити
  7. Как все душевно изготовлено! Люблю такие "мыльные" брусочки, выполненные вручную))

    ВідповістиВидалити
  8. Oh... this looks so cute!

    Great post!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  9. Какое все классное мыло!!! Кусковое мыло ручной работы - моя слабость!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, це я моя слабкість теж) Особливо, коли я знаю, що це натуральна та якісна продукція

      Видалити
  10. Действительно, каждому брусочку внимание уделить это вам не зухры-мухры))) спасибо за полезный подробный обзор!
    Люблю ароматное мыло

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добре мило варте ретельного знайомства))
      Рада, що мій огляд корисний!

      Видалити
  11. All of them look and sound very nice.

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Аналогічно) не можу собі відмовити в новенькому шматочку)

      Видалити
  13. great post :) have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  14. Чудовий набір вийшов! Цікаво для проби та порівняння. Люблю натуральне мило. Наталочка, дякую за детальний відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я рада, що зацікавила) Моє знайомство з маркою вийшло успішним та цікавим

      Видалити
  15. Навіть на фото вони такі ароматні! Я теж зараз користуюся милом цього бренду, дуууууже задоволена! І мені подобається, як воно працює - шкіра ніколи не сохне після нього!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене деякі мила викликають потреба в нанесенні крему, але більшість дуже комфортні у використанні)

      Видалити
  16. aww... so nice, and i like the packaging. :)
    anyway, i like your blog and i followed you. :)
    Let's connect... hope you follow back. :)
    Thank you! :)

    It’s A Girl Thing

    ВідповістиВидалити
  17. That looks really interesting!

    www.sophias-fashion.de

    ВідповістиВидалити
  18. Me encantan los jabones artesanales..que divinos los que muestras.
    Besos.

    ВідповістиВидалити
  19. Thank you so much :D

    As I said, I really would like to try this kind of typical products. Sounds super interesting :D

    NEW OUTFIT POST | Can’t Stop the Feeling.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  20. Very cool soaps and they come in nice little packages. I'd try:)

    ВідповістиВидалити
  21. wow,looks so plush and fantastic.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    ВідповістиВидалити
  22. Сколько терпения было уложено в такую упаковку - прелесть. Так интересно это все разворачивать и разглядывать, главное не раздербанить всю красоту о нетерпения все увидеть=)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Насправді таке пакування дуже надихає) Одразу розумієш, що виробник підоходить до своєї справи з увагою!

      Видалити