понеділок, 18 липня 2016 р.

Антицелюлітні обгортання в салоні DermaVita: холодна формула та пришвидшена формула GUAM

Влітку турбот про фігуру різко стає більше - адже тут і міні-спідниці, і пляжі та узбережжя, і просто вибираючись з шарів теплого одягу, хочеться бути прекрасним метеликом, а не гусінню. Останнім часом я довіряю турботу за тілом марці GUAM, що й не дивно, зважаючи на їхню репутацію та дієвість продукції. Італійська якість + морські водорості = результат) У нас у Львові є салон, який працює з їхньою косметикою - DermaVita. Я знайома з ними ще з минулого року, тому коли мені запропонували завітати в гості та спробувати щось новеньке, я з радістю погодилась. Деталі - далі!


ДермаВіта знаходиться в самому серці міста, за хвилину пішки від Оперного театру, в затишному дворику на Тиктора, 8. Як розповіли мені в салоні, антицелюлітні комплекси влітку найбільш популярні, тому і я потішила свою фігуру обгортаннями. Ну хто ж не хоче зменшити прояви "апельсинової шкірки" та переворити шкіру в шовк? Нема таких, я певна) Тому я спробувала дві маски, з якими до того не була знайома. Перша - Антицелюлітна маска з морських водоростей "холодна формула" Fangho d'Alga GUAM Formula a Freddo. Надає охолоджуючий ефект, покращує мікроциркуляцію, виводить токсини, зміцнює судини і багато всього хорошого робить - можете детальніше почитати на сайті виробника) Зауважте, що маски з "холодною формулою" можна застосувавати, якщо є протипоказання проти розігріваючих засобів. А ефект від цього не зменшиться ні краплі!


Маску наносять на очищену шкіру в проблемних зонах, огортають плівкою, накривають вас пледом - і можна сміливо дрімати чи читати наступні 30-40 хвилин. Шум центру всередину не долітає, спокій і затишок налаштовують на позитивний лад... А тим часом над шкірою "чаклує" італійська косметика. По відчуттях спочатку шкіра трохи розгарячена, але довкола неї навпаки холод. А потім цей холод стає ближчим до шкіри, заповнює все і це тааакий релакс... особливо, в літню спеку, котра іноді так вбиває) Прохолода відчутна, але приємна і не викликає бажання зігріватись чи ловити дрижаки. Освіжає, бадьорить та тонізує. Мені дуже сподобалось.



Друга маска, яку я спробувала - "Пришвидшена формула" Fangi d'Alha GUAM Azione Rapida. По ефектах вона по суті робить те, що й холодна формула: виведення токсинів, укріплення, повернення еластичності шкірі, зменшення об'єму проблемних зон та інше... Зверніть увагу, що її не рекомендовано застосовувати при чутливій шкірі, а також під час вагітності чи при варикозному розширенні вен. Проте ця концентрована та активна маска бездоганно підійде для зайнятих панянок, які завжди поспішають, бо засобу достатньо 15 хвилин для якісної роботи. За цей час маска глибоко і приємно розігріває. Не припікає, хоча в інструкції вказано, що може так працювати. Я навіть встигла подрімати з маскою) Після 15-20 хвилин ефект тепла зникає - точний сигнал, що час завершувати. .



Після процедури маски акуратно змивають та наносять на шкіру "завершальний штрих" - в моєму випадку це був крем Fangocrema Notte, з яким я вже знайомилась вдома. Шкіра трохи розчервонілась, але попри це почувала себе чудово - м'яка, шовковиста, еластична і рівненька. Звичайно, обгортання рекомендовано проводити не 1-2 рази, а цілим курсом - якщо вам потрібен виражений антицелюлітний ефект. А що мені наразі (тьфу-тьфу-тьфу) нема потреби так активно боротися за фігуру, то я вважаю такі процедури скоірше цікавим знайомством і дуже приємним подарунком для шкіри. Адже вона залишається в гарному стані не один день. Приємність така!


Зараз в салоні діють акції на демонстраційні процедури на основі GUAM: "Ідеальне тіло" (пілінг + антицелюлітний комплекс) або "Сяюча здорова шкіра" (інтенсивне очищення + поверхневий пілінг + догляд "шия та зона декольте") за 190 UAH за процедуру. 
Інші актуальні акції:
RF-ліфтинг обличчя: 3 продедури / 225 UAH.
Безопераційна ліпосакція: 3 продедури / 190 UAH.
Антицелюлітні обгортання + вакуум: 3 продедури / 190 UAH.



До речі, в салоні DermaVita ви можете не тільки "на власній шкірі" перевірити роботу косметики Гуам, а я придбати собі засоби марки. А зараз кожен покупець отримає в подарунок ще і сонячну пляжну сумочку GUAM. Наступного разу я поділюся з вами враженнями про тестери засобів марки)


Завітати у центр DermaVita можна за адресою м.  Львів, вул. Тиктора, 8
Телефон: +380673749676

Dermavita.com.ua
Сторінка центру DermaVita у Facebook.
Група Косметика GUAM в Україні.
Купити косметику GUAM онлайн

P.S. Dear readers, no English translation today, because this is a local beauty salon review)

64 коментарі:

  1. Буду во Львове обязательно загляну!

    ВідповістиВидалити
  2. Great post dear! :)
    New post on my blog:http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/glassesshop-review.html

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Так, просто чудовий варіант для догляду за тілом) І не тільки за тілом - я ж прихильник їхніх шампунів страшенний)

      Видалити
  4. I love this brand:) it's so cool kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Так, дуже корисні для фігури та шкіри)

      Видалити
  6. Чудовий огляд! Я не мала ще нагоди познайомитися з маркою, але заочно впевнена в її якості та дієвості. Наталочка, дуже дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це одна з тих марок, знайомство з якими змінює погляд на те, як має працювати косметика для тіла)

      Видалити
  7. Very lovely! I like this so much,

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  8. I didnt know that this cosmetics trademark is in Poland too -> http://guamsklep.pl/

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже зручний спосіб для знайомства з брендом)

    ВідповістиВидалити
  10. Класні процедури і марку я просто обожнюю!

    ВідповістиВидалити
  11. Esses produtos deve ser ótimo, tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  12. Pra mim não deu tão certo! =(

    Nunca tinha visto essa marca. Adorei conhecer!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Guam is one of my favs in body care, so I wish you to try it once too)

      Видалити
  13. Дуже люблю усі ці засоби GUAM! Я все пробую вдома, але було б цікаво зробити такі процедури в салоні, це якось такий подарунок собі - просто лежати, і щоб хтось про тебе піклувався!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені здається, що я б спробувала ще холодну формулу) дуже круто відчувається!

      Видалити
  14. Отличное место для расслабления! Очень люблю процедуры с косметикой Гуам))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, і релакс, і догляд - задоволення море)

      Видалити
  15. Unos productos muy interesantes...me han encantado.
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  16. Unos productos muy interesantes...me han encantado.
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  17. lovely. and thats a fab review as always.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    ВідповістиВидалити