пʼятниця, 24 червня 2016 р.

Маска для шкіри довкола очей Shiseido Multi-element Activative Eye Mask

Я певна, що ви чули про марку Shiseido. Японський бренд вельми і вельми популярний як виробник косметики, котра працює. Тому мені давно хотілось познайомитися з маркою. Але ціни не надихали на це знайомство) І тут уявіть моє здивування, коли я заходжу в Космо, а там на поличках з масками і патчами... масочка Шісейдо! Звичайно, я за неї вхопилася і негайно взяла на пробу. То що собою являє маска для шкіри довкола очей Shiseido Multi-element Activative Eye Mask? Читайте далі!

I'm sure you've heard about Shiseido. This Japanese brand is very, very popular as an excellent cosmetics manufacturer. So I've been waiting a long time to try something. But prices are not sp inspiring for an acquaintance) And then imagine my surprise, when I entered Cosmo, and there on the shelves with masks and patches... there it was - Shiseido mask! Of course, I immediately had it for test. So how does Shiseido Multi-element Activative Eye Mask work? Read on!



Маска знаходиться в акуратному біло-рожевому пакетику. Етикетка англомовна з україномовному наліпкою. Якщо вірити описові, містить вітаміни та екстракт женьшеню, який цінують за властивість відновлювати шкіру і сприяти її зволоженості. Використовувати масчку варто хвилин 15-20, тому для її використання можна влаштувати собі невелику перерву від всіх інших справ і полежати, релаксуючи. Звичайно, я спочатку намагалась акуратно розмістити маску і продовжувати свою роботу, але вона сповзала і не дуже хотіла триматися на шкірі. Зате в горизонтальному положенні все чудово. Масочка трохи холодить, приємно пахне, не подразнює і гарно лягає на зону очей.

The mask goes in a neat white&pink package. Ukrainian&English labels on the back side. According to the description it contains vitamins and ginseng extract, that is valuable for it's regenerating abilities and moisturizing effect. You should apply this mask for about 15-20 minutes, so for this time it's better to arrange a little break from all the other things and lie down, relaxing. Of course, at first I tried to gently place the mask and continue my work, but it slipped down and it wouldn't stay on the skin that way. But in a horizontal position everything is great. The mask provides a little cooling effect, it has a pleasant smell, doesn't irritate and flawless fits the eyes area.



Ну а найбільше мені сподобався ефект: чи то в Шісейдо справді знають якусь магію, чи то що, але мені безмежно сподобався результат. Перш за все мої мімічні зморшки буквально стерлися, шкіра довкола очей розглaдилась, стала ніжною на дотик на зволоженою. З вигляду і загалом виглядало так, наче я мала собі дуже гарний відпочинок) Ефект помітний і наступного дня. Тому в ролі експрес-засобу для "зробити все чудово" ця маска підходить якнайкраще) купувала вже багато разів - завжди задоволена. Тепер фантазую про те, як би виглядала моя шкіра, якби я собі купила крем під очі від Шісейдо... ох, мрія!

But most of all I liked the effect: whether in Shiseido really knows some magic or what, but I liked the result really much. First of all, my wrinkles were literally erased, the skin around the eyes became flawless and smooth, it was soft to the touch and well-hydrated. Generally I looked like I've had a very good relax time) The effect was also noticeable the next day. Therefore, as an express-item to make everything better this mask fits the best) I've it bought many times already - always happy. Now I fantasize about how my skin would look, if I bought some Shiseido creams for eyes area ... oh, dreams!


А ви знайомі з цією маркою? Що порекомендуєте?
Are you familiar with this brand? What can you recommend me?

56 коментарів:

  1. После твоего обзора захотелось купить эту масочку )) А сколько она стоит?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я від неї в щирому захопленні) останнього разу бачила на ціннику щось близько 30 грн., хоча раніше було трохи дешевше...

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Yup, I'm sure of it, Shiseido is a lovely brand and it has stunning items!

      Видалити
  3. О, дякую, Наталю. Зайду сьогодні в Космо по масочку))) Мені також треба, що зморшки стерлись)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо на носі Оскар чи Віденський бал - така маска неодмінно буде в нагоді!

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Вона дуже крута, як на мене) Я рідко знаходжу в Космо щось таке дієве!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Раджу спробувати) Вона мені дуже сподобалась і я певна, що така маска зайвою ніколи не буде)

      Видалити
  6. Еще ничего не пробовала у Шисейдо, но много наслышана) Спасибо за хороший обзор)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, марка дуже відома)) Рада, що змогла зацікавити!

      Видалити
  7. біжу в Космо і собі прихоплю цю масочку)

    ВідповістиВидалити
  8. Давно мечтаю об этой марке но пока финансы не позволяют с ней познакомиться)))
    Спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От така масочка якраз бюджетна - близько 30 грн)

      Видалити
  9. Very interesting!

    Have a great weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  10. От ці мімічні зморшки, особливо влітку. Дуже хочу тепер спробувати. Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене навпаки влітку шкіра більш задоволена життям, але масочки любить весь рік)

      Видалити
  11. Я обожнюю маски, з миттэвим ефектом!
    Beautyvika.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, перед важливим виходом саме те, що треба)

      Видалити
  12. Ой, ні. В мене були ці патчі, під очима висипання з'явилися... алергія була. Потім почитала відгуки і ми віришили, що це підробки. За таку ціну дійсно не може бути Шисейдо, ще й у Космо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я брала доволі багато разів і задоволена, щодо алергій, то не було... Але так, ціна справді насторожила( Втім, алергія може бути і на якісний засіб, якщо щось в складі не підійде.

      Видалити
  13. Ну, Шисейдо марка крутая! Спасибо за пост. ))) Только... Наталия, не рановато ли Вам пользоваться масками для век? Смотрите, не перекормите кожу, в молодом возрасте надо поаккуратнее с активной косметикой.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насправді в мене зона довкола очей доволі проблемна, бо я за нею в юності не доглядала і зараз намагаюсь довести до ладу чи хоча б підтримувати у тому стані, в котрому вона вже є)

      Видалити
  14. Дякую за відгук) Марку дуже поважаю, але цю маску не пробувала)

    ВідповістиВидалити
  15. Здорово, что эффект такой впечатляющий. Это именно то, чего я ожидаю от косметики премиум класса))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене тут в коментарях просвітили, що це може бути підробка за такі смішну ціну... Але ефект від цього меншим не стає)

      Видалити
  16. Классная маска. Марка внушает доверие

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я дуже задоволена своїм експериментом з нею)

      Видалити
  17. I don't have sisheido cream musk but parfume is super
    Kisses

    ВідповістиВидалити
  18. Thanks dear friend :D

    I didn't know Shiseido masks but this brand have an amazing quality :)

    NEW OUTFIT POST | Baby Blue.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  19. З маркою ще не знайома, але чула багато гарного про неї на ютюбі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я дуже хочу познайомитись ближче з їхньою косметикою))

      Видалити
  20. Чудово, що є ефект! Я б спробувала таке, але цей бренд тестує косметику на тваринах, тому я уникаю його використання наразі. Сподіваюся, що колись він перестане, і я усе наздожену)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знала про це. Втім, марка дуже відома, тому вона мене приваблює)

      Видалити
  21. I don'r know this brand but I'd try. I don't really have any recommendations as I just don't use masks made especially for eye area.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I like such masks, because my eyes area dosn't look really nice, so I have to work on improvements XD Or at least keep it the way it already is)

      Видалити