понеділок, 13 червня 2016 р.

Шампунь Pure Czech Apple Limited Edition shampoo

Правду кажучи, естетична баночка для мене вже автоматично стає цікавою. І думаю, так працює не лише для мене. Тому я з такими зірочками в очах завжди роздивляюсь продукцію Pure Czech - мені подобається цей стиль під вінтаж, ці красиві сплетіння шрифтів... Не можу натішитись) Про креми та бальзам від цієї марки я вам вже розповідала, а сьогодні настала черга шампуню з Apple Limited Edition.

In truth, aesthetic and pretty jars are automatically interesting for me. I thinkit works this way not only for me. So always have these starry eyes for products of Pure Czech brand - I like their vintage style, these beautiful fonts... I can't get enough) I've already reviews creams and balm, and now it's the right time for Apple Limited Edition shampoo.



У цієї марки є дві основні серії - світла та темна. Світлу я ще не пробувала, а от темна і яблучна мені дуже до смаку. В основі цієї косметики - пиво та екстракти хмелю. В серії є шампунь, а от інших засобів для волосся немає, тому спробувати стандартний дует шампунь + бальзам не вийде. Втім, я просто поєдную з цим засобом щось зі своїх запасів.

This brand has to regular lines - dark and light/ I haven't tried the light one yet, but Apple is a great pleasure for me. This cosmetics is based on beer and hopos extracts. Apple series includes shampoo, but no other hair products, so I can't try my fav due shampoo + balm. So I just use it with some of other products.




Баночка, як і у всіх продуктів марки, дуже симпатична. Виглядає невеличкою і акуратною, а проте містить 320 мл. Ще помітила таку спільну рису у всіх моїх чеських баночок з гелями чи шампунями - вони заповнені до самого кінця, навіть горлечко. Так, ніби виробник хотів би вмістити туди ще більше, ніж дозволяє тара) Також дуже сподобалась китичка на баночці - дрібна деталь, а гарненька. Як бантик на моєму гелі Мохіто від Мануфактури. Оскільки Pure Czech та Manufaktura - це робота одного виробника, то я помічаю спільні деталі то тут, то там. Кришку баночки треба відкручувати, але вона зручна. А аромат, як і у всіх засобів яблучної серії трохи дивний, не прямолінійний і доволі відносно яблучний. Шампунь мені пахне приємно і я асоціюю його аромат з гранатами та чимось ще солодким, хоча ніяких гранатів там нема)

As all Pure Czech items, this one has got a lovely jar. It looks small and neat, but actually it has 320 ml. Also I've noticed such a thing in all of my Czech cosmetics - all the jars are filler till the cap, like if the manufakturer wanted to put more products inside. Also I loved a tassel on a bottle. Small detail, but pretty. As a bow on my Manufaktura Mojito gel. As Pure Czech and Manufaktura have the same manufakturer, I can see some details in common. The bottle has a screwing cap, but it's convenient. And the scent is unusual, as all Apple products have got. It's not straight apple, but pleasant, as for me... Something with garnet and sweetness - even if there's not garnet at all)



Шампунь просто розкішно піниться, тому можна розраховувати на економне використання. У складі немає силіконів, але присутні SLS. Після миття голови обов'язково використовую бальзам - і я задоволена. Шампунь якісно очищає, робить моє волосся легким та м'якеньким, як я насправді дуже люблю. Не особливо сплутує його, а ще насичує яблучним ароматом - хоча в баночці я його так чітко не відчуваю. Мені дуже подобається те, що я бачу в дзеркалі після використання цього засобу - волосся живе, красиве і свіже, ммм - чудово!

Shampoo gives a great foam, so it will last for a long time. No silicons, but SLS are included. After washing my hair I use some balms - and result is worth it! Shampoo provides a lovely cleansing, makes my hair light and soft, so I really love it. Hair doesn't look messy and also it smells apples - even if shampoo smells them less for me) I enjoy the result I see in the mirror - my hair looks alive, pretty and fresh - flawless!

                         


А ви користувались якимись засобами цієї марки?
Have you tries some Pure Czech products?

58 коментарів:

  1. Cool shampoo dear :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/stylewe-wishlist.html

    ВідповістиВидалити
  2. Oh sounds great!

    I like apple!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Какой интересный, не слышала о таком. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чехи вміють потішити) Я не певна, що в нас продається їхня продукцію, на жаль(

      Видалити
  4. I see beer among ingredients :) I love the design of the package!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yess) This brand is known for beer and hops cosmetics! And I really love their products)

      Видалити
  5. Не знала о таком, очень любопытный шампунь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На жаль, я цю марку в нас не бачила, але вона мій улюбленець серед чеських брендів)

      Видалити
  6. Узнаваемо чешское оформление бутылочек ))

    ВідповістиВидалити
  7. Много ты всяких интересностей оттуда привезла :) спасибо за интересную новинку не слышала об этом бренде

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, я цього року просто заїхала в Карлові варі ще і не могла без покупок звідти піти)

      Видалити
  8. Таке миленьке :)
    На жаль, не пробувала цієї марки :) Хоча, дивно, що є в них лише шампунь. Дуже люблю пробувати саме парами: шампунь-кондиціонер чи маска :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, я теж здивувалась.. хоча є молочко для тіла, і гель для душу

      Видалити
  9. Гарненький дизайн) Я погано знайома з чеською косметикою

    ВідповістиВидалити
  10. Приятный шампунь! Я тоже люблю красивые баночки ))

    ВідповістиВидалити
  11. Спасибо за обзор! Выглядит флакончик здорово! Жаль, что СЛС присутствуют....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спокійно ставлюсь до СЛС, тому шампунь мене влаштовує))

      Видалити
  12. Я тоже всегда даю средству в красивой упаковке несколько очков лояльности, даже не попробовав еще))

    ВідповістиВидалити
  13. This looks so beautiful! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    ВідповістиВидалити
  14. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    ВідповістиВидалити
  15. Класний шампунь! Виглядає просто супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, тут поєднується крута наповнення і оформлення)

      Видалити
  16. Оформлення таке гарне і звабливе )), я б точно не встояла. Чудовий опис. Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
  17. Não conhecia adorei saber mais
    Beijinhos
    http://www.hairemakeup.com.br/

    ВідповістиВидалити
  18. Thanks my dear :D

    I never tryed this produc but I would like to try this brand. Love this vintage packaging :D

    NEW TIPS POST | How To Organize your Closet.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  19. Очень нравится оформление)

    Новый пост: коробочка по подписке FC BEAUTY BOX http://www.whatpollylikes.ru/2016/06/fashion-collection-beauty-box.html

    ВідповістиВидалити
  20. С яблочком))) Люблю чешскую косметику.

    ВідповістиВидалити
  21. I really like it's without silicon and the bottle is cute:)

    ВідповістиВидалити
  22. Дуже гарний дизайн! Я б сказала, що це якісь вінтажні ліки) Баночка виглядає такою маленькою на фото, дивно, що об,єм доволі великий насправді. Хотіла б я це спробувати, треба знову у Прагу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, фотма баночки дозволила зробити її невеликою, але місткою) В Прагу треба завжди)

      Видалити