середа, 15 червня 2016 р.

Крем для рук Nivea Express Hydration hand cream

Якщо я не знаю, що купити, але мені потрібен базовий гарний крем для рук, то скоріше за все я зверну увагу на полички Nivea. Ця марка зазвичай викликає в мене позитивні емоції, та і їхні креми були, мабуть, першими, які я взагалі тримала в руках ще в дитинстві) Тому приємно, що за свою багаторічну історію марка продовжує тішити. Сьогодні розповім про Nivea Express Hydration легкий крем для рук - мою приємну обновку на щодень.

If I'm not sure, what I want, as a nice basic hand cream, in most cases I'd choose Nivea. bBecause this brand is connected with some positive emotions for me and Nivea creams were probably the first I've been holding in my hands, when I was a child) So it's pleasant to see, that after some years this brand is still nice. Today I'll show my nice novelty - Nivea Express Hydration hand cream.


У крему зручний тюбик 100 мл, з відкидною кришечкою, котра не ризикує кудись закотитись. Дизайн простенький - все в стилі Нівея: біло-блакитні кольори та мінімалізм, який тішить око. Зручнота у простоті - краще не скажеш. Бо ті ж мої любі-дорогі креми The Body Shop мають таку незручну кришечку, що іноді хочеться відправити їхніх дизайнерів повчитись ну хоча б у Нівея.

It has got a convenient tube with a cap, which can't get lost. Design looks simple - all so Nivea style: white and blue colors and minimalism. Simple & handy - you can't say better. As my fav the Body Shop creams has not so nice cap, sometimes I want to send their designers to learn from Nivea.




Аромат легкий і м'який теж, я б назвала його просто запахом косметики. Для мене він майже невідчутний. А консистенція в крему надзвичайно легка й доволі рідка. Спочатку я трохи здивувалась, що засіб з поміткою "для сухої шкіри" не такий насичений, як я звикла. Але в роботі він себе проявив гарно. Тим більше в теплу літню пору, коли руки не так страждають, як в зимові морози.

The smell is light and soft too, I'd call it just "cosmetic" smell. I can barely feel it. And consistence is absolutely light and rather liquid. First of all I was surprised, that cream marked "for dry hands" isn't very intense, as I expected it would be. But in use it showed up to be a lovely one. Especially in such a warm summer weather, when my hands don't suffer so much, as during a winter frosty times.


Крем всмоктується моментально, хоча я свою шкіру рук сухою не вважаю. Думаю, тут справа саме у консистенції. Після всмоктування немає відчуття жирної плівки - за це плюс. Шкіра по відчуттях розгладжена, ніжна, шовковиста - ще один плюс) Я люблю використовувати цей крем протягом дня - коли потрібно кудись йти чи коли просто хочеться невелику порцію зволоження, але немає часу й бажання чекати, поки всмокчеться якийсь більш насичений засіб.  А так - ні жирних слідів, ні набридливого очікування. А потім ввечері я собі вже влаштовую сеанс догляду з більшим рівнем зволоження.

Cream absorbs immediately, even through I can't say my hands are really dry. I think, that's because of consistence. After absorbation there's not oily film. Skin feels smooth, delicate and silky) I love to use this cream during the day - when I have to go out or just in need of a small moisturizing session, but I have no time to wait for more intense product to absorb. And here I get no oily feeling and don't need to wait. But later in the evening I prefer something with more hydration.


А які ваші "базові" креми?
Which are you typical basic hand creams?

Крем для рук Nivea Express Hydration можна придбати в магазині Parfumeria. 

54 коментарі:

  1. Як на мене, у Nivea завжди хороші продукти) Як крем для рук та тіла, використовую їх класичний крем, мене влаштовує)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, з їхніми засобами важко помилитись))

      Видалити
  2. Great review :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/banggod-summer-wishlist.html

    ВідповістиВидалити
  3. Сто лет ничего не было от нивеи... качество очень порадовало ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю їхню косметику в ролі базових кремчиків на будь-який випадок)

      Видалити
  4. Nivea good quality and good price too
    Kisses from Italy

    ВідповістиВидалити
  5. Мені також подобається ця марка, але їхніми кремами для рук я ще не користувалася.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я якраз найбільше їх знаю по кремах для рук))

      Видалити
  6. Sounds great!

    I like it!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. У меня был такой же крем для рук от Nivea. Так же моментально впитывался. Но вау-эффекта не вызвал( На троечку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, він в мене скоірше для зволоження на бігу) А дял вау-ефекту The Body Shop i AlpStories)

      Видалити
  8. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  9. В мене теж з Нівеа гарні асоціації. Вдень зазвичай щось легше на руки мащу, аби скоріше всмокталося, а ось на ніч плотніший кремчик. Наталочка, дякую за відгук. Зверну увагу!

    ВідповістиВидалити
  10. С детства люблю и пользуюсь Нивеа(когда была маленькая, обожала таскать у мамы крем в круглой металлической баночке :D). Но этот кремчик не пробовала ещё, при возможности приобрету. Спасибо за обзор! ;)

    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж цю круглу баночку пригадую)) Ех, дитинство...

      Видалити
  11. В мене кремів для рук від Нівея чомусь давно не було)) обираю щось цікавіше)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж частіше беру щось незнайоме мені) Але от мама дуже любить саме Нівею)

      Видалити
  12. Такого в мене ще не було. Нівея у мене асоціюється з різними штучками для тіла і гоління для чоловіків чомусь;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж такі асоціації) Тато постійно купує їхні засоби для гоління)

      Видалити
  13. Love thwe color the nails poslih
    http://retromaggie.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. Nivea es una marca que no defrauda nunca...en mi casa ha existido siempre.Buena elección.
    Besos.

    ВідповістиВидалити
  15. I love this band cream . Kinda obsessed with this too.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  16. Ahahah me too :P

    I know Nivea brand and I really love the quality that she have. Btw, I didn't know this cream :o I would like to try!

    NEW OUTFIT POST |Enjoy the Day. My Perfect Summer Springfield Campaign.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  17. Хороший кремчик, надо будет тоже его попробовать

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для повсякденного догляду якраз гарний)

      Видалити
  18. Cute photo with all the blue items around:)
    I don't really have one fav hand cream.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Blue is my summer essential))
      I have a few favs, but anyway I try something new usually!

      Видалити
  19. В мене зараз на роботі саме такий крем. Ну такий, не можу сказати що дуже класний, але і не поганий!

    ВідповістиВидалити
  20. О, так! Не знаєш, що купити, купуй Нівею) Я так навіть креми для обличчя колись купувала. Бо в неї завжди непогані засоби - не чарівні, але й шкоди не зроблять. Крем для рук, щоправда, зараз взяла б від Ельфи - в неї багато марок, і там завжди є щось цікавеньке.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я завжди тягну руки до незнайомих, але симпатичних баночок ще)) Ельфу не пробувала, але удмаю, що ще спробую при нагоді)

      Видалити