субота, 4 червня 2016 р.

Ароматична свічка Manufaktura Grapefruit candle

Ще зі шкільних часів, коли мені подарували першу аромалампу, я вподобала палити в ній ефірні олійки і підсіла на ароматичні свічки. Якщо чесно, я доволі рідко бачу в нас свічки, які хотілося б придбати. Тому більше звертаю увагу на популярні зарубіжні марки, в котрих є вибір більш-менш бюджетних свічок. Сьогодні - про ароматну красу від чеської Manufaktura.

Since the school times, when I've received my first aromalamp, I loved essential oils and aromatic candles. To be true, I don't often see a nice candles I'd love to buy here. So I pay more attention to foreign popular brands with an affordable prices. Today - a revie on Czech Manufaktura Grapefruit candle.


Перш за все свічки асоціюють з чимось святковим чи романтичним. Я постаралась позбутись цієї думки і зробити свічки просто свічками - приємним і красивим елементом для дому, котрий не повинен чекати свята, особливої оказії чи пристрасного вечора. Адже одна з популярних думок сучасності (та й не лише сучасності) полягає в тому, що треба себе любити і не відкладати життя (та його приємнощі) на завтра. Правду кажучи, це буває трохи важко. Особливо, коли згадуєш дитинство у світі 90-их, чіткий розподіл речей святкові і буденні і правило про те, що все найкраще треба відкладати для якогось свята чи хоча б вихідних. Це правило я з себе намагалась довго витравити. Щоби не було нічого дивно в тому, що красиво одягаєшся на щодень, що робиш щось приємне для себе і взагалі. Хоча неодноразово чула ці питання типу: "Для кого ти так виряджаєшся?" чи "Ооо, ти сьогодні така красива! На побачення йдеш?". Ні. Навіть не побачення. Або на побачення з собою. Бо що дивного в бажанні бути красивим і наповнювати красою життя... просто так?

First of all, we think of candles, like of something special or romantic. I've tried to get rid of this idea and make candles just candles - pleasant and lovely element for my home, which doesn't need to wait until some special event comes up. Because one of popular ideas nowdays (and not just now) is to love yourself and not delay your life and it's pleasures. To be true, it can be hard, recalling 90-ies childhood, strict dividing all the things as holiday and daily and that rule: everything better should wait for special event or weekend. I've tried to get rid of this rule for a while. To have nothing strange in wearing pretty clothing everyday or making something nice for yourself. Yet I've heard such things a lot: "Oh, what for are you dressing up like that?" or "You're so pretty today! Going out?". Well, nope. Maybe, going out with myself. Because what's so strange is a wish to be beautiful and make your life beautiful with no special occasion?..



А тепер вибачте мій ліричний відступ, але я повернусь про розповіді про свічку) Отож, я побачила її в Мануфактурі в Празі і одразу захотіла. Перш за все, мою увагу привернула квадратна форма, потім аромат, а ще ціна. на наші гроші свічка коштувала мені близько 120 грн. і я ні краплі про цю покупку не шкодую. Свічка нагадує спресований іній: дуже красивий. Я ще не бачила такого воску! Написано, що пальмовий)

And now I'm pretty sorry for my long lyrical intro. But I'll tell more about this candle too) So I saw it in Prague Manufaktura and I wanted it so badly. Firstly, square shape! Secondly scent. And, of course, normal price. It costed me nearlt 120 UAH and I find it pretty cool for such purchase. The candle reminds me of a pressed frost. So beautiful wax! it's written it's palm tree wax)



Чому грейпфрут? Бо свіжість, літо і аромат, який для мене взагалі майже став ароматом-2016 - я собі і баттер такий купила, і парфуми. І свічку ось) Зазначено, що вона повинна горіти 24 години. Я зазвичай задовольняюсь сесіями по 1-2 години, тому вистачить надовго. Тим більше аромат заполонює кімнату дуже швидко. І хоча він легкий та не давить, але я не люблю, щоби навіть найприємніші свічки горіли довго. Ще тішить, що вона не розтікається. Але все ж виробник рекомендує на знімати плівочку з неї. Отож, не знімаю, насолоджуюсь ароматом і супроводжую свої будні святом, коли заманеться. Чого і вам бажаю)

Why the grapefruit? Because freshness, summer and my 2016 smell) I've bought muself such butter and perfumes too. And now here's a candle! It should last for 24 hours. I prefer short 1-2 hours sessions, so it will last long for me. The smell fills my room really fast. And even if it's light and not too ehavy, I prefer to fire candles for a short time. Also I'm pleased it keeps it's form. But manufacturer recommends not to remove protective film. So, I don't remove it, enjoy the smell and fill my daily life with something special, when I just want it. So I recommend you the same.




А ви любите ароматичні свічки? Які марки порадите?
Do you like candles? What brands can you recommend me?

30 коментарів:

  1. Я не фанат, але з грейпфрутом повинно бути щось цікаве))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, доволі незвичайне) Я звикла завжди брати "теплі" аромати, а грейпфрут навпаки освіжив)

      Видалити
  2. It looks so beautiful!

    I like it!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Класс! Люблю свечи, а сгорает равномерно или остаются бока?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наразі згорає рівномірно) Але насправді в мене ще більше половина, тому яне певна, чи ця тенденція збережеться до самого кінця. Але тішить також тривалість горіння.

      Видалити
  4. Очень симпатично смотрится свечечка ♥♥♥ романтика

    ВідповістиВидалити
  5. Какая красивая и оригинальная свечка! Очень люблю сеансы аромотерапии!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, маленькі радості додають великих)

      Видалити
  6. Наталочка, ти права з приводу не відкладати життя на потім. Я з цим теж періодично веду в собі боротьбу. З ароматерапією ми дуже навіть товаришуємо )). Користуюся лампою і дифузором, але чогось свічками досі ні. Лише звичайні використовую. І дуже люблю їх. Обовязково спробую і таку. Не чекатиму приводу, просто так, для себе ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ароматерапія - дуже крутий метод собі влаштувати трішки свята) Як на мене~ Рада, що ти розділяєш мої думки тут)

      Видалити
  7. I love candles! Hmmm, usually I just pop a tea light into the incense burner with some essential oils:)

    ВідповістиВидалити
  8. Классная свечка)) Подпишусь под каждым словом, себя надо любить и баловать, а не ждать особенных дней))

    ВідповістиВидалити
  9. О, я обожнюю аромасвічки! Моя мрія - свічки від Bath and Body works, але вони дорогуваті(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теж чула про цю марку... І про ціни) Цікаво було б побачити її у нас!

      Видалити
  10. Я оце начиталася про свічки, й собі купила одну - цитрусову)) Але так і не запалила її. Ще не знаю, як цим користуватися правильно))
    А от щодо буднів, які повинно розмальовувати у яскраві барви завжди, я з тобою згодна на всі сто!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх просто палю собі під настрій та і все)
      Так, життя потірбно наповнювати!

      Видалити