четвер, 23 червня 2016 р.

Лак для нігтів M.A.G. New Effect #212

Влітку мене тягне на лакові експрименти) Наприклад, чого б не придбати отой бірюзовий металік, який так красиво виглядає в баночці? Звичайно, варто спробувати! Отож, я і спробувала. А сьогодні показую його вам - лак для нігтів M.A.G. New Effect #212.

Summer time is for polish experiments) For example, why don't I buy that cool turquoise metallic, which looks so glowing in it's bottle? For sure, I have to try it on! So I've tried. And now I'll show it to you - M.A.G. New Effect #212 nail polish.



Баночка симпатична і містка - 12 г. Пензлик довгий, зручний, середньої ширини. Єдине, що мені в ньому не подобається - плоский зріз. По консистенції лак ріденький, тому розтікається безбожно. Але попри те дає рівний колір з першого шару, тому тут я просто наношу два - і задоволена. На жаль, чарівний відтінок морської хвилі, котрий переливаєть в баночці, на нігтях виглядає трохи по іншому. Він більш блідий, з холодним полиском і я дуже гарно уявляю його десь в водичці - на морі чи озері. Такий собі русалчин манікюр) Сохне швидко, носиться дні два-три.

The bottle is cute and quite big - 12 g. The brush is long, handy, mid wide. The one thing I like less - a flat cut. The polish is very liquid, so it spreads around really fast. But yet polish lays evenly with a nice shade fro the start, so two coats is more than enough. Unfortunately, lovely turqouise shade in a jar appears to be different on my nails. It's more pale, with a cold gloss and I can easily imagine it somewhere in a water - sea or lake) Such a mermaid manicure) Dries fast, lasts two or three days.



Насправді в мене немає особливої любові до металіків, бо вони мають властивість підкреслювати ну просто все, що не треба. Цей лак поводиться так само. Наносити його бажано лише на базу і покривати топом, інакше ви побачите на нігтях такі дрібнички, яких і не помітили б. А що я свої нігтьові пластини не полірую, щоби їх не робити тоншими, то мій рельєф під таким лаком стає дуже явним. Загалом, так: база + топ - тут безперечно потрібні. 

To be true, I don't have a thing for metallics, because they usually underline everything I'd love to hide. Thsi polish is the same. You should apply it on a base and cover with a top coat, otherwise you'll see all the small things you'd never see without this polish. As I don't polish my nails, ebcause I don't want to thin them, the nails relief looks more noticeable. So yes, base + coat are must-haves.








А які у вас літні лакові експерименті?
And how are your summer polish experiments?

72 коментарі:

  1. Відповіді
    1. О, нюди я теж люблю) Але в мене нюдова пора - осінь)

      Видалити
  2. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/summer-in-city.html

    ВідповістиВидалити
  3. На нігтях чудово виглядає, у мене відразу асоціація з морем))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, з таким лаком постійно хочеться до водички, прохолоди і мохіто)

      Видалити
  4. Очень красивый цвет ♥♥♥ и цена на эти лаки адекватная

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) до речі, так, цінова політика в них адекватна)

      Видалити
  5. Wonderful:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  6. Гарний! В мене в колекції від цієї марки штучки чотири лаки є. Подобаються по якості. А твій виглядає чудово! Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось) Я теж часом поповнюю колекцію цих лаків, вони вони мені приємні і ціни тішать. Щоправда, якість іноді не найкраща, але краще розчаруватись з лаком за 20 грн, ніж з тим, який коштує 200...

      Видалити
  7. Que preciosos! siempre me han encantado los esmaltes de uñas azules :)

    ВідповістиВидалити
  8. THESE LOOK SO YUMMY! Bright and Blue <3
    xx
    Maliha
    www.redalicerao.com

    ВідповістиВидалити
  9. Such gorgeous nail polish! I love blue nails, and these look almost metallic <3

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    ВідповістиВидалити
  10. So nice!

    I like the color!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. The shade is lovely and if it's well opaque, it would be useful for stamping.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Glad you like it) I think it would be too liquid for stamping, but I don't try it a lot this days)

      Видалити
  12. Wow, your nails are sooo long :D You chose great color, love it :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. They are all so positively blue!:)) Acid Wash makes me wonder:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  14. Ох, какая у тебя классная коллекция бирюзовыхлаков. Маникюр очень красивый))

    ВідповістиВидалити
  15. Необычный цвет) И правда по-летнему, освежает!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, влітку такі відтінки дуже приємні)

      Видалити
  16. Красивый цвет! Да, металлики могут подчеркнуть неровности, но это только в близи видно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, від друзів отримувала за цей лак тільки компліменти)

      Видалити
  17. Thanks my dear :D

    Blyuue explosion?! Hum, sounds well! Love this metallic effect :D

    NEW GET THE LOOK POST | Flower Power.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  18. This is such a cute color! I cant remember when was the last time I colored my nails :)

    xx
    Rica | www.sassycebuannachic.com

    ВідповістиВидалити
  19. Дуже крутий відтінок та ефект на нігтях)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада, що сподобалось) Лак симпатичний))

      Видалити
  20. Мені він здається більше зимовим ніж літнім))

    ВідповістиВидалити
  21. Тобі дуже гарно з короткою формою нігтів;) Люблю такі лаки, в мене є один такий, навіть схожого кольору;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я обрызала нігті трохи і відчуваю себе без них сумно)

      Видалити
  22. Оце мої улюблені відтінки на усі часи! Обожнюю їх! І в мене так само є такі лаки MAG, бо я люблю, як швидко й просто вони сохнуть і не потребують танців із бубном.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я їх обожнюю та постійно ношу)) По якості улюбленців тут немає)

      Видалити