вівторок, 14 червня 2016 р.

Лак для нігтів M.A.G. New 20 nail polish

Насправді в мене немає схильності колекціонувати лаки. Мені подобається купувати баночку і використовувати її до кінця. А якщо лак засихає чи зіпсується - для мене це доволі сумний факт. Поза тим, колекція зібралась вже солідна) Тому зараз, коли я хочу собі якийсь новий відтінок, то двічі подумаю, чи справді воно мені треба. На щастя, у M.A.G. є мініатюрна серія по 6.5 г. І я частенько купую щось в такому міні-форматі. Сьогодні розповім про баклажановий відтінок 20.

To be true, I don't have a habit to collect nail polishes. I love to buy a bottle and use it till the end. And if polish dries or spoils, it's quite sad for me. Yet my collection is quite big now) SO currently, if I want to buy something new, I think twic. Fortunately, M.A.G. has got a mini-editions with 6.5 g volume. I often but something in such a mini-jar. And today we'll explore eggplant shade #20.



З одного боку 6.5 г - це не так і мало. Але конкретно ці лаки такі рідкі, що їх треба нашаровувати й нашаровувати. Пензлик середньої ширини, з плоским зрізом - краще б був заокруглений, ціни б йому не було. Через те, що лак дуже рідкий, наносити його треба обережно - розтікається, що страшне, малює кутикулу і перший шар виглядає зовсім ніяким. Загалом, нанесення доволі таки з танцями та бубнами. Але зате сохне лак доволі швидко. Я надаю перевагу трьом шарам для гарного результату.

In one hand, 6.5 g isn't that small volume. In other hand, these polishes are so very liquid, you should apply more and more coats. The brush is mid wide, with a flat cut, but it would be better, if it was rounded. As the polish is so liquid, it's quite hard to apply it neat and first coat looks awful. But at least it dries well. I prefer three coats for nice result.


Звичайно, що в цій баночці найкрутіше - це її колір. Насичений баклажановий з ухилом в вишню. Соковитий і сяючий, що на нігтях цілком спокійно можна скидатись на якогось побратима з дорожчих брендів. Милий)

Of course, the coolest part is a shade. Intense eggplant with some cherry and wine notes. Glossy and juicy, it can easily look like some expensive polish on my nails. Adorable)





А ви любите лаки M.A.G.?
Do you like M.A.G. polishes?

60 коментарів:

  1. Ще не придбала жодного лаку цього бренду, колір дійсно красивий)
    А Зоя та Ессі на загальному фото - шикарні)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, вони бюджетні і часто непогані, тому я їх купую нерідко)
      О, а це моя улюблені Зоя та Ессі) так вже вийшло, що обожнюю такі вишневу гамму)

      Видалити
  2. Cool nail color dear :)
    new post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/suzhou-dress.html

    ВідповістиВидалити
  3. У меня есть такой же лак в другом оттенке очень нравится качество и цена ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Рада) Ще я люблю вибір відтінків у них)

      Видалити
  5. Wonderful color:) kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  6. Ни разу не пробовала лаки этой марки, но положительных отзывов читала много. Оттенок очень понравился, я бы такой сейчас с удовольствием на педикюр пристроила.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Їхні лаки продаються в нас в мережі Watsons) Гарний вибір і ціни)

      Видалити
  7. Lovely color!!!!
    Have a good week, doll!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  8. Не встречала еще эти лаков. Но цвет вкусный, яркий.
    У вас очень уютный приятный блог! С удовольствием подписываюсь и приглашаю в гости!

    ВідповістиВидалити
  9. It looks so nice and makes me think of flowers. I can almost smell elderberry:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  10. Sounds like great brand, I really like the color of this nail polish! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Красивый цвет. Люблю такие миньки

    ВідповістиВидалити
  12. Очень красивый оттенок, выглядит как ягодное желе))

    ВідповістиВидалити
  13. Thanks for visiting :) I am following your blog, now is your time let me know when following
    Let Papear

    ВідповістиВидалити
  14. Подобные оттенки - мои самые любимые. Иногда так и тянуться руки купить какой-то лак этой марки(пользовалась раньше и они мне нравятся), но сейчас делаю гель-лак и для меня это не очень актуально.
    ☆☆☆
    У меня в блоге проходит Giveaway и я приглашаю принять участие всех желающих. Для подробностей ☆кликайте сюда☆

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за візит))
      З задоволенням до вас зизирну!

      Видалити
  15. Perfect color, love it <3
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. Ahahahah I know xD

    Great colors. Love the pink shades :D

    NEW CITYBREAKS POST | I went: Rock In Rio Lisbon 2016.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  17. Я люблю лаки цього бренду, дуже хороша якість і стійкість. Красивий відтінок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж потішена стійкістю і вибором кольорів)

      Видалити
  18. Відтінок дуже гарний! В мене від цієї марки є лак з глітером, мені подобається. Але зняти важкувато. Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Гліттерних я у них не пробувала, але з ними зазвичай складно. Тому я гліттери ношу рідко і виключно на базі.

      Видалити
  19. Очень хороший оттенок) С лаками от M.A.G. еще не знакома.

    ВідповістиВидалити
  20. Мені подобається ця лінійка і саме у міні-форматі. Бо лаки дуже пристойні, тримаються доволі довго і не встигають зіпсуватися до того, як я використаю хоча б більше половини. Я теж люблю використовувати "до дна", тому, як і ти, зараз дуже рідко щось покупаю. Лише якщо не можу жити без цього кольору!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю лакообновки в маленьких баночках, бо саме їх найчастіше і встигаю використати)) В мене вже зыбралась колекція лаків, які треба добивати, інакше їм кінець -а руки тягнуться до новинок)

      Видалити