четвер, 9 червня 2016 р.

Шампунь глибоке відновлення та захист Level / Level Deep Repair and Protection shampoo

Мережа "EVA" постійно тішить нас новинками і багато з них мені припадають до смаку. Останнє, що привернуло мою увагу - професійна серія для догляду за волоссям Level. І сьогодні ми поговоримо про шампунь для довгого волосся.

EVA regularly pleases wth some novelties and I like a lot of them. The latest thing caught my attention was a professional haircare line Level. And today we'll explore a long hair protection shampoo.  



Правду кажучи, шампуні в мене йдуть доволі швидко - тут і довжина відіграє свою роль, і те, що влітку частіше хочеться помити голову. Проте, коли до мене приїхали мої засоби Level (шампунь і маска), я зрозуміла, що ми з ними товаришуватимемо довго. Об'єм 1 літр - це вам не жарти! Для поїздок, звичайно, відпадає, а от для користування всією сім'єю - бездоганний варіант.

In truth, I run out of shampoos  quite quickly - hair length plays a role here and also hot summer time. However, when I got my Level products (a shampoo and a mask), I realized that we'll be friends for a long. 1 liter - this is not a joke! Not suitable dor trips, of course, but for use by the whole family - perfect option.




У пляшечки просте оформлення - професійні засоби зазвичай цим виділяють. Я оцінила наявність помпи - нічого розливати не доведеться) А от склад шампуню чомусь поставили в блок з описом французькою. Я його шукала довго, тому здивувалась такому положенню. У складі шампуню є СЛС, але наскільки мені відомо, то це більш м'яка версія. До того ж, СЛС на третій, а не на другій позиції, як це часто буває в косметиці. Тішить наявність комплексу вітамінів та екстракту ромашки. Сам по собі шампунь прозорий, з легким невиразним запахом і трохи нагадує шампуні "Смерека", які ви теж можете знайти у EVA.

Simple bottle design is usual for professional series. I appreciated the presence of the pump - don't have to pour) But somehow ingredients list of the shampoo is in a French description. I was looking for it for quite a time, so was really surprised with that position. There are some SLS, but to my knowledge, the softer version. In addition, SLS goes in the third place, not in the second, as often can be seen. What excites me - the presence of vitamins complex and chamomile extract. By itself, this shampoo is transparent, with a slight and vague smell, recalling "Smereka" series, which you also find in EVA stores.



Я набираю доволі багато шампунь - натискаю дозатор 3-5 разів. На початку миття пінитись шампунь не особливо хоче, нагадуючи мені про натуральні засоби. Проте під час другого миття справа стає кращою. Зазвичай я мию голову 2-3 рази і потім наношу маску. Без маски чи бальзаму шампунь сплутує волосся, але я все одно майже ніколи не користуюсь лише шампунем без додаткового догляду.

I use quite a lot of shampoo - 3-5 pushes. At the beginning I get almost no foam, so it recalls me natural products. But later, in a second time washing is better. I usually wash the head 2-3 times and then apply a mask. Shampoo makes hair too messy without mask or balm, but anyway I almost never use single shampoo without additional treatment.


З ефектів я б хотіла відзначити м'якість та ніжність волосся після миття. Також шампунь дає гарний об'єм, але й додає пухнастості) Я не прихильник бездоганно гладенького волосся, тому для мене це не проблема загалом. Свіжості мені вистачає рівно на два дні. Для літньої спеки це цілком пристойний результат. Шампунь мені сподобався, хоча загалом він саме отой гарний звичайний варіант, котрий магії не робить, але гарно підходить на щодень. І дбайливо ставиться до волосся, так. А з довгими косами це дуже важливий фактор)

The effects I would like to mention - softness and tenderness after washing. Also shampoo provides a nice volume, but makes hair more fluffy) I'm not a fan of flawlessly smooth hair, so for me it is not a problem in general. Freshness lasts exactly for two days. For the summer time iit's quite a decent result. I liked the shampoo. In general it's just a normal option, which does no magic, but is well suited for daily use. And for proper care as well. And with a longhair it's a very important factor)


А ви вже знайомі з продукцією Level?
Are you familiar with Level products?


                               Продукцію TM Level надано для незалежного огляду мережею магазинів EVA

54 коментарі:

  1. Cool review dear :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/sammy-dress-summer-trends.html

    ВідповістиВидалити
  2. Хорошие средства... у меня такие же)))

    ВідповістиВидалити
  3. Люблю великі об'єми шампунів, так ціла сім'я зможе тестити)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Думаю, всі задоволені будуть) особливо чоловіча половина - в них взагалі рідко претензії до шампунів)

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Він вартий уваги) Особливо, як засіб для всієї сім'ї

      Видалити
  5. Интересный шампунь, такая упаковка приятная. :)

    ВідповістиВидалити
  6. Resenha maravilhosa amei a dica dos produto não
    conhecia gostei.
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  7. Sounds great! thanks for sharing the review
    xx
    www.junewantsitall.com

    ВідповістиВидалити
  8. Если добавляет пушистость, значит мне понравится))

    ВідповістиВидалити
  9. В целом, хороший шампунь. можно пробовать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так) З шампунем прогадати взагалі не так просто)

      Видалити
  10. Gostei da resenha :)
    Beijokas da Camila e Carol
    já tem post novo no blog
    Vamos Papear 

    ВідповістиВидалити
  11. масочками я задоволена, потрібно спробувати і шампунь))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені маска сподобалась) Робить волосся куди як більш доглянутим!

      Видалити
  12. Hello!
    I liked very much the entrance ^^
    Do we follow each other? I already did and I'm on your blog.

    I hope you have a nice day ♥

    ВідповістиВидалити
  13. Чудесные новинки! Надо заглянуть в "Еву"))

    ВідповістиВидалити
  14. I'm not familar with this brand, good to know that it has softer version of SLS :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Гарні новинки, була в Єві але не звернула увагу. Дякую що розповіла! Я зараз щоденно мию голову, то для мене така пляшечка не занадто й велика )).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, якщо щоденно мити голову, тоді така пляшечка - маст-хев!

      Видалити
  16. Дякую за відгук :)
    А я от люблю саме гладеньке і пряме волосся, а ще завжди дуже вибаглива стосовно засобів для волосся :) Ці, мабуть, мене б не вразили :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, для гладенького волосся вони не варіант(

      Видалити
  17. Відповіді
    1. Для щоднного використання - гарний варіант)

      Видалити
  18. Absolutely, dear :D

    Great review. I didn't know this product!

    NEW OUTFIT POST | Every step of the way. ! The biggest news of the year.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  19. хорошие средства, у меня тоже есть шампунь и масочка)

    ВідповістиВидалити
  20. мне понравились эти новинки, отличные базовые средства!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, для повсякденного догляду підідуть)

      Видалити
  21. Мені мабуть краще пройти стороною ці засоби, так як волосся і без того пористе (як каже мій перукар). Тому використовую тільки такі засоби, які хоч трохи справляються з моєю кипою і роблять волосся гладеньким=)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, ну тоді треба брати щось з силіконами хіба..)

      Видалити
  22. До мене вони тільки нещодавно приїхали, ще не користувалася, але от-от почну. Дуже хочеться нарешті спробувати, бо чула про них багато добрих слів) Здається, що це буде чудове знайомство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, магії від них чекати не варто, але для повсякденного базового догляду - чудовий варіант

      Видалити
  23. Очень марка заинтересовала, пробовать ее стоит)))

    ВідповістиВидалити
  24. Very nice review and the packaging looks like from the hair saloon professional products:)

    ВідповістиВидалити