неділя, 12 червня 2016 р.

Into the darkness

Є в мене подруга Жаровська, котру я люблю, періодично вважаю геніальною і обожню те, що вона робить. Робить вона багато всього. Сьогодні - вже не вперше - показую, як вона знімає. В головних ролях: я, мої руки з блакитними нігтями, мій Ключ Іфран (або Крила Таріса, не зважайте - назва варіативна)) і дзеркало, котре веде в Пітьму.

I've got a friend Zharovska. I love her, somethimes I think she's genius and I adore the things she does. She does a lot. Today - not for the first time - I'll show her photos. main cast: me, my hands with blue mani, my Key Yfran (or Tharis Wings, don't pay attention to this title - it can change sometimes)) and a mirror, which leads into the Darkness.








Від Жаровської:
ти▼  живеш у поезії грудях чавунних, 

де у світла і темряви схожий звук,
де людей обціловує рими відлунням 
серце вірша – чорний сонця близнюк

40 коментарів:

  1. Thanks my dear :D You have to try :D

    Great photos! Love this kind of edition :D

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Girly Girl wears CULOTTES.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Як чудово! Тішуся, що у нас так багато талантливих людей!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Особливо тішусь, коли ці люди - мої друзі)

      Видалити
  3. Симпатичные фотки :))) спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  4. Какие интересные и красивые фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобались) Обожнюю бути моделлю в незвичайних фотосесіях)

      Видалити
  5. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    ВідповістиВидалити
  6. Очень крутые фото! Действительно, у тебя гениальная подруга! Умничка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я обожнюю людей, які вміють нестандартно дивитись на світ)

      Видалити
  7. Beautiful photos Dear <3
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Lindas magens arrasou
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  9. I understand, dear :D

    As I said, your photos are amazing. Love it :D


    NEW PERSONAL POST | Hey, It’s My Birthday <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  10. Молодец подружка!Красивые фотографии получились.

    ВідповістиВидалити
  11. Oh wow!! Beautiful photos. Mysterious and dark. They make me think about mirrors and all the magic that surrounds them.

    ВідповістиВидалити
  12. Просто ВАУ👏👏👏👏👏 супер! И ключик очень классный:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я сама не очікувала такого результату, а тепер дуже тішусь. Ключик - мій талісман.

      Видалити
  13. Слухай, це ж просто шедеври! Мене іноді тягне щось таке знімати, але для цього потрібна особлива душа, щоб усе це бачити у простих речах. Це справді геніально!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, я трішки заздрю людям, які бачать такі ціваві кадри)) І ще й реалізують їх)

      Видалити