пʼятниця, 10 червня 2016 р.

Лак для нігтів Essie 304 Jazz nail polish

Лаки Essie в мене зайняли почесне місце в колекції "улюблені лаки навіки". Але життя не було б життям, якби не підкидало сюрпризів. Мій сюрприз - спокійни беж Jazz, від котрого я явно не очікувала такої поведінки... Читаємо далі?

Essie polishes are in my collection" fav polishes ever" for a while now. But life wouldn't be life, if it never brings us some surprises. My surprise was calm beige Jazz, which I've never expected it's behavior... Read more?



Отож, за іронією долі лак входить в серію Professional Application, а якраз з аплікейшеном в нього серйозні проблеми. По-перше, у нього відмінніий від інших моїх Essies пензлик: не широкий, а вузький і не зовсім зручний. По-друге, при  нанесенні лак не хоче самовирівнюватись, лягає доволі товстим шаром і іноді до повного щастя ще й вкривається бульбашками. До його честі, рівномірний колір він дає вже на етапі першого шару, але мені доводиться укладати його втричі довше, ніж інші мої Essie, щоби результат був красивим.

So, ironically this polish belongs to Professional Application series, yet it has some application troubles for sure. First of all it has a different brush - not wide, but narrow and not very useful. Secondly, this polish doesn't want to lay evenly, instead it gives rather thick layers and sometimes even covers with bubbles. At least it provides a solid shade even from the first coat, but I spend three more time to apply it nicely.


Що мені сподобалось: власне, колір. Він холодний, трохи сіруватий, але не похмурий. Такий, що можна і на роботу, і на побачення, і взагалі всюди та з будь-якої оказії. Також потішив власний глянець, але я завжди покриваю лак топом для кращої стійкості. Загалом, це перший Essie, який мене відверто розчарував. Якби це була якась бюджетна марка, то я б і не особливо сумувала, але тепер буду оминати баночки з надписами Professional Application)

What I did like: the shade itself. It's cold, quite grey, but not gloomy. The one you can use for work and date and daily. Also it has a lovely gloss, but anyway I use top coat to make polish more lasting. Overall, this is my first Essie disappointment. If it was some more affordable brand, I'd never be this sad, but now I'll surely stay away from Professional Application line)






А які у вас траплялися лакові розчарування?
Have you had some polish disappointments?

52 коментарі:

  1. quite grey is a amazing shadow for nail art..simple and light
    kissses from Italy
    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ВідповістиВидалити
  2. Я щей досі не знайома з лаками Essie, треба все-таки купити, бо палітра лаків у них така хороша)
    Цей такий красивий і ніжний, не приємно, що у нього такі нюанси при нанесенні..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ці лаки, як на мене, у всьому бездоганні) Але конкретно з цим - якось зовсім мимо(

      Видалити
  3. beautyfull colour! great post honey :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. Great post dear :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/zaful-summer-wishlist.html

    ВідповістиВидалити
  5. Yep, I did have polish disappointments. With Essie - once. The polish was called Naughty Nautical.

    ВідповістиВидалити
  6. I like your nails and the color!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. жалко, что лак не порадовал. Оттенок красивый.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, якби не його вередливість, то був би чудовим)

      Видалити
  8. Жаль, что лак разочаровал. И не из дешевых :( Я еще не пользовалась лаками этого бренда.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, марка явне не бюджетна на наші реалії. Але у більшості випадків їхня якість і розкішна палітра для мене перекривають факт ціни)

      Видалити
  9. люблю такие нюдовые оттенки!
    разочарование случилось сразу с 2-мя лаками Катрис тоже нюдами - полосят безбожно и невидимы почти....
    и еще строптивый Debby шикарного винного оттенка но с тонкой кистью заливает все вокруг и полосит((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, я так не люблю, коли лак розтікається! В мене теж таких кілька - просто капець)

      Видалити
  10. Вся серія іхніх проф з вузьким пензликом, який я просто ненавиджу! Є в інших марок схожі, але вони зручні і класно наносять лак. А тут....просто сум якийсь)
    Мені якщо подобається колір, завжди намагаюсь знайти не проф версію, тоді напевне лак порадує, так как їхня лопатка просто неперевершена!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, щось вони намудрили з цією професійною серією! А от стандартний пензлик у них я обожнюю)

      Видалити
  11. Как жаль! Оттенок действительно очень красивый, люблю холодные оттенки, смотрится стильно))Буду иметь ввиду, что не стоит покупать лаки Эсси с пометкой "для проф.покрытия"))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, розчарування в лаках, які подобаються, - це сумно(

      Видалити
  12. Me encantan las lacas de esta marca..son divinas.
    Besos.

    ВідповістиВидалити
  13. Me encantan las lacas de esta marca..son divinas.
    Besos.

    ВідповістиВидалити
  14. Thanks my dear :D

    OMG, so perfect color. Nude is so cool!

    NEW REVIEW POST | Garnier Ambre Solaire: Natural Bronzer.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже гарний колір, я люблю такі сіруваті відтінки. Але я читала, що саме ці лаки дуже погано влягаються, дають полоси, бульбашки й взагалі погане покриття. І тому я не поспішаю знайомитися із ними. Боюся, що з моїм талантом нанесення це буде біда))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Ця серія якось не тішить... Хоча це в мене єдиний лак з неї, але я більше не хоочу. Краще звичайну серію куплю - це буде точно успіх)

      Видалити
  16. Вузькі пензлики для мене проблема, не можу з ними впоратися. А відтінок дуже гарний! Наталочка, дякую за відгук, жалкую що лак тебе розчарував.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я більше люблю широкі пензлі, вони зручніші) Ну, з лаками буває, але тепер я точно крапельку втратила свою непохитну любов до Ессі(

      Видалити
  17. Очень сдержанный оттенок. Я такие пыльные серые очень люблю осенью носить.

    ВідповістиВидалити
  18. Відповіді
    1. Yup, the shade is the only thing, which makes me still love this polish XD

      Видалити
  19. Жаль, що лак розачарував( Відтінок дійсно хороший.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я теж очікувала від нього більшого(

      Видалити