вівторок, 28 червня 2016 р.

Багато-багато пробників Clarins / A bunch of Clarins testers

Квітнева зустріч блогерів з маркою Clarins стала для мене дуже приємною подією. І останні два місяці я не тільки знайомилась з повнорозмірними та тревел-сайзами бестселлерів марки, а й експериментувала з цілою гіркою пробників. І готова поділитись з вами такими міні-оглядами на всю цю кремово-гелеву красу від Кларанс.

The April Clarins blogger meeting was a very nice event for me. And the last two months I was not only exploring full-size and travel-size of brand's bestsellers, but also testing a bunch of testers. And now I'm ready to share with you following mini-reviews on all this Clarins cream&gel beauty.


Тональний крем Clarins Skin Illusion 107 Beige. Цей тон класний. От просто класний - його легко наносити на обличчя, покриття тонке і невидиме, і рівномірне. Шкіра красиво підсвічена, колір рівний. На моїй комбі шкірі тон не спровокував жирного блиску і був комфортним 6+ годин. SPF 10 - чому б і ні? Єдиний мінус - найсвітліший тон 107 для мене краплю темний. Якби був ще трохи світліший відтінок, я би безумовно взяла собі повну версію. А так - хіба що на літо.

Clarins Skin Illusion Foundation 107 Beige. This foundation is cool. It's simply cool - easy to put on, with a subtle, even and invisible covering. The skin looks beautifully lighten, with an even color. Foundations hasn't provoked oily feeling on my combi skin and was comfortable to wear it for 6+ hours. SPF 10 - why not? The only negative is the lightest 107 shade looks slightly dark for me. If there was a little lighter shade, I would certainly purchase the full version. And this way it would be suitable mostly for summer.


Крем для обличчя Clarins Extra-Firming Day. Насправді це крем 40+, але всі ми знаємо, що пробник такого крему можна сміливо спробувати і в 25+. Пахне він приємно і солодко, попри те, що підходить для зрілої шкіри, мою він теж не перевантажив. Ключове слово про цей засіб - комфортний. Я нанесла його і одразу відчула, як моя шкіра стає гладенькою і приємною на дотик. Цей ефекти тривалий, до того ж крем не провокує жирність - за це йому плюсик. А також на нього чудово лягає тон, а от якогось негайного впливу на зморшки я не помітила - мабуть, треба постійно користуватись і отодіі...

Clarins Extra-Firming Day Cream. This is actually 40+ cream, but we all know, that such a tester can be a nice try even in 25+. It smells nice and sweet, and though it's suitable for mature skin, the cream doesn't feel heavy. Keyword about this products is comfortable. When I apply it, I immedeately feel my skin becomes smooth and pleasant to the touch. This effect is long-term, besides the cream doesn't cause oily feeling. And also it perfectly fits under foundation, but has no any immediate effect on wrinkles - perhaps it needs some time of regular use to achieve this.


Clarins Double Serum - подвійна сироватка, яка підходить для різних типів шкіри і повинна покращувати стан шкіри. Складається з двох субстанцій, котрі нагадують прозору і жовту олійки. На шкірі сироватка видалась мені надто важкою - чи то мій комбі-тип, чи то спека, але трохи надто насичене живлення. Зате - воно помітне, бо шкіра розгладжується і взагалі візуально тішить. Сяйво після нанесення зникає за кілька хвилин. А от доволі сильний квітковий аромат не покидає довго, тому я навіть трохи була здивована його насиченістю.

Clarins Double Serum - Double Serum is suitable for a different skin types and has to improve skin condition. It consists of two substances, that resemble transparent and yellow oils. This serum is quite heavy for me - because of my combi skintype or heat, but it's quite too much for me. But also nourishing is visible, because skin looks perfectly smooth. Oily gloss after application disappears in a few minutes. But relatively strong fragrance doesn't leave for a long time, so I was even a little surprised by it's saturation.


Clarins BB Skin Detox Fluid SPF 25. Що ж, у назві є все) Це ББ-крем з СПФ і екстрактом вівсянки. Сподобався мені навіть більше за тональний, про який я написала вище. Лягає на шкіру дуже тонким та невагомим шаром, гарно підлаштовується під її тон, вирівнює, не провокує сяйво - а для мене рідкість, щоби ББ-крем та не перетворював мене на млинець. Думаю, що я би вподобала повнорозмірну версію цього засобу. Тим більше в цього крему є тон 00 Fair, а це вже якраз для моєї білої шкіри)

Clarins BB Skin Detox Fluid SPF 25. Well, the title has it all) This is BB cream with SPF and oatmeal extract. I like it even more, than foundation I've mentioned above. The cover is very thin and weightless, adjusts to skintone, makes it even, cause no oily gloss - a rarity for me to have such a BB cream. I think I'd be very pleased with a full-size version of the product. Especially because this cream has got 00 Fair shade and it's made right for my pale skin)


Крем для обличчя Clarins Multi-Active Jour - пробувала цей крем в тюбику для сухого типу шкіри, а пробник призначений для всіх типів. У використанні чиста комфортність, приємне розгладження та ніжний аромат. На літо комбі шкірі не дуже - в мене доволі швидко почала сяяти Т-зона. Проте, по власних відчуттях, я думаю, що буде гарним вибором для осені і зими.

Clarins Multi-Active Jour Cream - I've tried this cream in a tube fora  dry skintype, and this tester is suitable for all types. It's pure comfort in use, nice smoothening and delicate flavor. It's not really nice for my combi skin in summer time - T-zone starts to shine too fast. However, by my own feelings, I think this cream would be a good choice for fall and winter.


Гель Clarins Hydra Quench Cream-Gel - виявився для мене найкомфортнішим кремом і цілком виправдав своє призначення для нормальної і комбі-шкіри. Це дуже легкий гель, котрий швидко всмоктується в шкіру, не перевантажує при жирності і навіть у спеку дозволяє почуватись гарно. Сподобалось, що гель зовсім невагомий, але дає зволоження, а не прросто зникає, як вода в пісок. Єдине, що мене трохи здивувало - аромат. Він доволі насичений і при нанесенні нагадує мені вибухову суміш фруктів з чоловічим дезодорантом. Вперше пробую засіб цієї марки з таким запахом) Добре, що зникає швидко, бо я не в захопленні.

Clarins Hydra Quench Cream-Gel turned out to be the most comfortable cream for me and so it's perfect for normal and combi skin. It is a very light gel ,that quickly absorbs without oily effect and feats well even in the heat weather. I enjoyd this gel is completely weightless, but provides moisture and doesn't simply disappear, like a water into a sand. The only thing I was a little surprised is a flavor. It's quite intense and when applied reminds me of an explosive mixture of fruits with a men deodorant. This is my fiorst try of Clarins product with such a smell) Nice it disappears quickly, because I'm not delighted with it.


Крем Clarins Super Restorative Day - ще один приємний живильний крем марки. В літню спеку він провокує мені жирність, тому я його наносила наніч, поки пробувала. Цікаво, що я цю жирність майже не відчувала, а от у дзеркалі вона була гарно помітна. Попри те, крем пахне делікатно, бездоганно розгладжує шкіру і одразу змінює її візально - помітне живлення та насичення. Думаю, знахідка для власників сухої шкіри.

Clarins Super Restorative Day Cream - another nice nourishing product. In the summer heat it provokes me oily gloss, so I applied it for the night during my experiments. Interesting, I could hardly feel this oily effect, but in the mirror it was noticeable a lot. Yet the cream smells delicately, perfectly smoothes the skin and immediately changes it visually - I adore nourishing effect. I think finding owners for dry skin.


База Clarins Instant Smooth Perfecting Touch - я не дуже знаюсь на базах під макіяж, але ця мені доволі сподобалась. Вона повинна вирівнювати колір шкіри і її можна носити як соло, так і з тоном. Я спробувала спочатку соло версію, але мені треба було також сховати деякі запалення, тому я нанесла тон. З плюсів - тон справді лягає краще, обличчя свіжіше й сяюче, не виглядає перевантаженим косметикою, пори менш помітні і взагалі раптом я задоволена тоном попри кілька неприємних почервонінь на лиці, які стали менш помітними. Мені здалось, що жирність шкіри з базою не стала особливо сильнішою, хоча про це доволі важко щось сказати, оскільки останнім часом в нас страшення задуха і грози, і я страждаю від спеки.

Clarins Instant Smooth Perfecting Touch Base - I do not really knot a lot about make-up bases, but I quite enjoyed this one. It should align skin color and can be worn solo or under foundation. I've tried it solo at first, but I had some inflammation to hide, so I applied some foundation on top. The benefits - tone really fits better, skin looks fresher and radiant, face doesn't look overloaded with a make-up, pores are less visible and all of a sudden I'm happy with my skin tone, despite some nasty redness, which became less noticeable. I think oily gloss wasn't much more noticeable with this base, although it's quite difficult to say anything, because lately we have stuffiness and storms, and I suffer from the heat.



Ось таке експрес-знайомство з безліччю засобів марки. Скажу, що для мене це був дуже цікавий досвід і я планую купити в повнорозмірному форматі принаймні два засоби з тих, які я спробувала.

So this was my express-acquintance with a lot of Clarins items. I must confess it was a very interesting experience for me and I plan to buy at least two of these products in a full-size.


А ви любите такі знайомства з пробниками? Чи знайомі вам вищезгадані засоби?
Do you like such testers acquintances? Have you tried any of products I mentioned above?

                                Продукція Clarins надана для незалежного тестування компанією Hexagone

48 коментарів:

  1. Great testers dear :)♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/winnie-dress.html

    ВідповістиВидалити
  2. Пробники люблю, особливо тональних засобів, можна познайомитись з засобом і знайти свій відтінок)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вони чудові для вибору тональних та кремів))

      Видалити
  3. Люблю пробники! З нами доволі легко підібрати засіб саме для тебе)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Вони корисні для вибору вдалого засобу)

      Видалити
  4. Поздравляю с пополнением замечательных средств ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Пробники в косметичці ніколи зайвими не бувають)

      Видалити
  5. Я уход марки не пробовала, только декоративку. :)

    ВідповістиВидалити
  6. I so love this. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  7. I loooooooooovvvvvvveeeee Clarins! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  8. От ВВ мені б схотілося спробувати. Взагалі такі тональні мені спочатку подобається з пробником знайомитися. Наталочка, дякую за огляд! Марка ця чудова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ББ - мій фаворит)) Так, вибирати тон з пробниками легше, бо коли наносиш в магазині, то не знаєш, як він буде себе поводити довший час.

      Видалити
  9. I like this foundation:)
    Have a nice day!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Классно, что существуют пробники. Можно познакомится с продуктами и сделать правельный выбор

    ВідповістиВидалити
  11. Наталия, спасибо за Ваш труд! Такой обстоятельный пост ))) Конечно, по пробникам мало что можно понять о продукте, т.е. почти ничего. Мне, как потребителю, интересно знать: убирает ли крем для жирной кожи эту самую жирность, а омолаживающий – действительно ли омолаживает. Т.е. – эффективность, а понять это по пробникам невозможно. (Вот какой у него аромат, мне совершенно не важно). А про тональные и базу под макияж было интересно узнать ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я з вами згодна - пробники не дадуть інформації про довготривалий ефект. Проте з ними можна гарно побачити, наскільки продукт комфортний, наскільки він підходить по типу шкіри, чи ляже на нього макіяж, чи не буде алергії, тощо) Насправді, я теж вважаю, що аромат крему - це далеко не така важлива річ, як його ефект, але практика показує, що іноді читачів цікавлять саме такі деталі, тому пишу і про них теж) А у виборів тональних - пробники мій гарний помічник!

      Видалити
  12. I love to explore new products by testing testers too ;) This double serum looks interesting, btw ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, I loved this experiment) Serum works nice, but it's not so good for oily skin...

      Видалити
  13. Clarins is a fabulous brand, I would live to try the serum
    Have a nice week lovely
    xxx
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  14. Great post dear! I'm a new follower.. I follow your blog (n. 256) and your facebook page. Follow me back please? Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  15. Мне понравился увлажняющий гель в синей банке) Классный) А вот оранжевая серия не совсем подошла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він мій улюбленець черед цих засобів)

      Видалити
  16. Yay!!! So many testers. I see Clarnis as a very cool brand for skin products.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, I love it! Even somy too oily creams are very comfortable and overall I enjoyed most of them! Need some full-sizes))

      Видалити