неділя, 5 червня 2016 р.

Рум'яна Benefit Hervana blushes

Правду кажучи, рум'яна мені довгий час здавалий не моїм продуктом. То кольори надто яскраві, а я ж бліда, як кровопивця) То проблемна шкіра вимахується і відповідно рум'яна тільки підкреслюють все, що не треба... Врешті я таки знайшла собі нейтральний варіант для будь-якої оказії і сьогодні вам про нього і розповідаю. Це моя обновка Benefit Hervana. Якщо вірити коробочці, то вона приносить плюсики в карму)

To be true, I thought blushes are not for me for a while. Sometimes colors were too bright - I'm white, as a vampire. Sometimes my problematic skin had it's issues, so blushes used to underline everything they shouldn't... But finally I've found myself a neutral option for any make-up and here's my review. It's my novelty Benefit Hervana. And if you believe the package, it brings you a good karma)


Насправді, я планувала купити собі Dandellion, але його не було в жодній Сефорі в Празі, тому я зрозуміла, що або я купую щось інше, або не буде в мене нових рум'ян. І методом проб та недовгих роздумів в моїх руках опинилась коробочка Hervana. Вона привабила мене своїм східним флером, надписом Good karma і міксом відтінків. Але оглянемо спочатку коробочку, адже це така мила фіолетово-рожева краса, котру не можна оминути. Я вже казала, що люблю дизайни Бенефіт? Кажу ще раз. Симпатично, акуратно, з міцного картону і компактно - що ще хотіти від упаковки? Під кришечкою є дзеркальце, але воно таке крихітне, що я з нього навіть не зняла плівку - не потребую. Далі - приємний скошений пензлик для нанесення. Доволі м'який, бездоганний для розтушовування і при цьому мініатюрний - мене все влаштовує.

Actually I wanted to buy Dandellion, but I couldn't find it in any Prague's Sephora. So I've had two options: to buy something else or stay with no blushes at all. And after a few tries and doubts I got htis Hervana box. It attracted me with it's Eastern fleur, Good Karma title and with the mix of shades. But lets' explore the box at first, because you just can't pass by such a cute purple&pink beauty. Have I said before I just love benefit designs? Well, I have to mention it once again. Pretty, neat, made of nice cardboard and looking compact - what more do we need from a package? There's a mirror under a cap, but it's too small, so I haven't even removed a film on it - I don't need it in use. There you also find a nice brush. Quite soft, perfect fro blending, but tiny - it works for me.




А під пензликом окрема мембрана, котра ховає і самі рум'яна. Вони нагадують спіральну цукерку: 8 сегментів збираються в центрі і приваблюють, бо такі несхожі між собою, але такі цікаві. Насправді, тут справді зібрані 4 види рум'ян марки, але набрати окремо з такої коробочки їх точно не вийде. Та мені і не хочеться, бо разом вони дають дуже красивий варіант: натуральний, краплю цукерковий рожевий, котрий підійде і світлому, і теплому типу. Трохи ляльково, якщо додати яскравості. Трояндово-соковито і водночас достатньо нейтрально, щоби носити його просто щодня. Що я і роблю) Личить блідій... білій шкірі! А головне - з цими рум'янами дуууже важко переборщити. Наскільки вони ніжні, що при всьому бажанні я ще не змогла досягнути ефекту "ой, стри це негайно!".

Under a brush there's a membrane and blushes itself are hidden under it. They look like a spiral candy: 8 segments gather in a center and attract with a different shades, which are really interesting. Here you can see four Benefit blushes, but it's quite impossible to get them separately from such a tiny box. But I don't really want it, because together they give a lovely mix: natural, a bit candy pink, which would suit both cold and warm type. A little doll-look to make it brighter. Rosy intense and in other hand natural enough to wear it daily. As I do now) And it suits even a super-pale skin! And it's hard to overdo these blushes. Really hard) They are so delicate I just couldn't gain the effect of "Take it off immediately!"






Зараз ці рум'яна мій постійний супутник, як у щоденних виходах, так і в мандрівках. Крапля кольору на щоках чудово освіжає, оживляє образ і навіть у дні особливої втоми дозволяє виглядати краще. Загалом, Hervana отримує 5+, а я записую у віш-ліст Dandellion, бо рум'яна Benefit того варті.

Currently these blushes are my daily help for any events and even for trips. A little bit of shade on my chicks can refresh the look even on the days, when I feel tired and can't look better. overall, Hervana gets 5+ from me and Dandellion is still on my wish-list, because Benefit blushes worth it.





А які ваші улюблені рум'яна?
Which are your fav blushes?

58 коментарів:

  1. Наташенька, красивый оттенок румян, нежный. Как же тебе идет украинский стиль!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я безмежно люблю етнічні образи!

      Видалити
  2. Давно на них задивляюсь, це моя "хочуха" вже кілька років, але все ніяк :) В мене кілька улюбленців - вони всі різні віддінки мають під різні макіяжі - Шисейдо "Чайна роза" майже універсальні, Бенефіт Джорджія (дуже літні, майже не дають відтінку, тільки сяйво), ХеппіБустер от Фіз Формула (рожеві) та Алмей, аде вони схожі віддтінком на Шисейдо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я дуже хочу спробувати Шісейдо! Ця марка, звичайно, не особливо доступна, але їхня продукція має бути на висоті) Дякую, що поділилась.

      Видалити
  3. Очень люблю декоративку Бенефит! Классные румяна)) Особенно понравился образ "украиночки")))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ця марка приваблює))
      Дякую, цей образ я люблю завжди)

      Видалити
  4. Я не в захваті від паперової коробочки, але віддтінок рум'ян приємний)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона дуже міцна) Насправді, я вже майже пів року користують - по коробочці навіть не скажеш, що її використовують так активно)

      Видалити
  5. great post dear :) happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  6. Гарненькі такі! І тобі дуже личать! Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
  7. This blush looks nice on you and I love the last photos:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you)) Last photos are part of my photoshooting with dancing club) We've decided to make such an ethnic photos just before the finish of our Ukrainian program)

      Видалити
  8. Классные румяна) Люблю такой дизайн)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, марка тішить і дизайн зручний та красивий)

      Видалити
  9. Precisa mesmo! *.*

    Adorei esse item!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  10. Oriental hervana like me you in typical dress too
    Kiss from Italy

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красивые румяна) Тебе к лицу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Вірю, що буду з ними товаришувати ще довго!

      Видалити
  12. Чудовий рум'янець виходить!) Мені сподобались і оформлення як завжди притягує погляд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Бенефіт справді тішать і якістю, і дизайнами!

      Видалити
  13. Красивые румяна, такие милашки. :)

    ВідповістиВидалити
  14. This blush it's amazing kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  15. Wonderful shade and you're so beautiful in these typical clothes!

    Shopping Girls

    ВідповістиВидалити
  16. Sounds like great blush, I see that it has so many great shades, seems to be great in contouring :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. А мне именно эти румяна больше всего хотелось- не могу спокойно смотреть на эту спиральку ))) Тебе в них просто чудесно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Спіралька красивенна) І я рада, що вони мені трапились, коли не було Dandellion)

      Видалити
  18. Seems to have a nice color. I love cream blush since I find it easier to apply so I use the one by Korres and the one by Lavera :)
    Xx
    Larissa
    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
  19. Гарні рум'янки) такі засоби, то моя любов))) Дякую, що поділилась)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже подобається Бенефіт, так що це не останні їхні рум'яна, які я планую купити)

      Видалити
  20. Відповіді
    1. Рада, що сподобались) Вони мені дуже допомагають щодня!

      Видалити
  21. Який класний образ! Мені подобається, як вони лягають на шкіру, дуже добре виглядают, і так ніжно! Треба й собі почати користуватися рум,янами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Бенефіт вміють якістю тішити))
      Я зараз дуже люблю освіжати образ рум'янами!

      Видалити