четвер, 12 травня 2016 р.

Мармурова пудра-хайлайтер Ів Роше Світло-рожевий / Yves Rocher Marbled Illuminating Powder

Юхууу, я повернулась! Скажу відверто, в мене невеликий досвід взаємодії з хайлайтерами, бо комбі-жирна шкіра і без того вміє "тішити" сяйвом. Але після тривалих експериментів я зрозуміла, що невелика доза "підсвілення" здатна на багато: і повсякденний образ освіжити, і вечірньому макіяжу додати шику. Зараз я використовую новинку Ів Роше - Мармурова Пудра-хайлайтер у відтінку Світло-рожевий. Ми з нею "товаришуємо" вже всю весну, тому вражень в мене зібралось багато.

Yahoo, I'm back! To be true, I've got a limited experience with highlighters, because my combi to oily skin can "please" me with some gloss itself. Yet after a lot of experiments I've understood, that a small dose of glow can work much better to refresh daily look or make your evening make-up more luxury. Currently I prefer Yves Rocher Marbled Illuminating Powder for this task. I've been using it the whole spring, so I've got a plenty impressions to share)



Опис Ів Роше: Багатство і красу весняних відтінків природи експерти Yves Rocher доповнили блискучим золотим дотиком. Представляємо Вам чуттєвий і гламурний образ, який грає вібруючими фарбами з модним мармуровим ефектом. Мармурова Пудра-Хайлайтер висвітлює відтінок обличчя і відтворює ефект золотого сонячного сяйва шкірі. Нанесена на обличчя, Мармурова Пудра створює вуаль сонця на шкірі.


Yves Rocher description: The Marbled Illuminating Powder lights up the complexion and leaves the subtle effect of the sun's golden marbled reflections on the skin. Applied to the entire face it brings a veil of sunny radiance to your complexion. Beauty Promise: A sensual marbled effect for a sunny complexion.




Отож, відкриваємо коробочку. І ах - яка красива планета! Пудра нагадує мені щось космічне - можливо, поверхню рожевої планети, котра переливається мармуровими прожилками. Коробочка лаконічна, але дуже красива - власне, вона є тільки обрамленням до продукту, бо одразу зрозуміло, що він тут привертає найбільшу увагу.

So, here we open the box aaand... oh, what a lovely planet! Actually this powder is so cosmic - probably, it looks like a pink planet surface with a marble streaks. The box is laconic, but lovely - well, we all can see it's just a frame for a product, which attracts a lot.



По кольору в коробочці пудра все ж більша до бежу з рожевими прожилками, тому можете не хвилюватись, що вона хилитиметься в рожевинку надто сильно. Якщо провести по поверхні пальцем, то стає помітно, що хайлайтер дуже ніжний - він створює саме ефект підсвічення з мікрошиммером, а не "мамо, я новорічна прикраса!". Колір пудри доволі універсальний - теплий, м'який, рівномірний. Він, як на мене, додає легкий ефект сонця на шкірі, котрий личить навіть білосніжкам і про котрий оце згадували в описі продукту. Пензликом легко наносити на розтушовувати. А головне, що з цим хайлайтером дуже важко переборщити - скільки я його не наношу, він все одно вперто дає тільки ніжне сяйво і ніякої "дискотеки 80-их")) Тому навіть, якщо ви тільки починаєте своє знайомство з хайлайтерами, то ось ця рожева планета допоможе вам досягнути бажаного ефекту з легкістю.

The color of the powder is more beige with pink streaks, so you shouldn't worry about too much rose in it. If you touch a surfeca with your finger, you can see how delicate is this highlighter - it provides exactly the softest glowing effect with microshimmer, not the New-Year tree garland effect. The shade is perfect for anyone - warm, soft, even. As for me, it provides the sun reflection effect, which is suitable for pale skin too. Easy to apply and blend with a brush. The most important thing: you almost can't overdo with this highlighter. Even if I apply a lot of it, anyway the glow is delicate and no disco style XD So even if you're new to such type of products, this pink planet can help you to getthe proper effect with no problems.



Єдине, з чим варто бути обережним: якщо у вас жирна шкіра, то знайте, що хайлайтер любить підкреслювати розширені пори. Тому я не наношу його на все лице (а можна)), а лише виділяю точково і більш інтенсивно зону вилиць та інші - ну, як по звичайній схемі нанесення хайлайтерів.

The only thing you should be careful with, if you've got an oily skin, highlighter likes to make pores more visible. So I don't apply it all over my face (eve through it's possible)), I prefer to underline some areas, as usual highlighters manuals recommend to do.



А ви користуєтесь хайлайтерами? Які ваші улюбленці?
Do you use highlighters? Which are your favs?

Ціна на сайті виробника: 395 UAH за 6.5 г.

Пудру-хайлайтер надано для незалежного огляду маркою Ів Роше

50 коментарів:

  1. ммм...дуже гарний, проте ціна кусюча((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, там і об'єм хороший, тому я думаю, він вартий того)

      Видалити
  2. Great review post dear :)You are amazing and beautiful. Kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/casual-chic.html

    ВідповістиВидалити
  3. У меня такая розовая есть пудра-хайлайтер, еще с прошлого выпуска )) Мне нравится ))

    ВідповістиВидалити
  4. Ура, ти повернулася!
    Я люблю хайлайтери, для мене не буває зайвого сяйва) Але я дуже часто використовую просто шимерні або сатинові тіні відповідних кольорів)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак, я вже тут і в мене планів, як в Наполеона!
      З тінями я не пробувала, але думаю, що це теж варіант)

      Видалити
  5. с хайлайтера я к сожалению мимо, но хорошо что тебе отлично подошел!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж довго думала, що мені вони всі "мимо", але потім сподобалось))

      Видалити
  6. Красивый хайлайтер. Люблю сверкалки!

    ВідповістиВидалити
  7. С возвращением! Красивый хайлайтер, у меня тоже особого опыта использования нет, первый и пока единственный у меня это Benefit High Beam. Мне нравится, но у него кремовая текстура, сухих хайлайтеров еще не было.Возможно, присмотрюсь. Спасибо за обзор!
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      О, Бенефіт - чудова марка) Я дуже задоволена всіма їхніми засобами, які пробувала) Кремові хайлайтери трохи не для мене, бо боюсь, що будуть надто сильно виділяти пори чи провокувати жирний блиск, але загалом цікавий і такий формат!

      Видалити
  8. Красиво смотрится. У меня хайлайтер Pupa, но он кремовый, мне как то легче его "контролировать"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Кремові не доводилось пробувати, але думаю, що ще й до них доберусь.

      Видалити
  9. Здається рожевий з минулого року був більш блискучишім. Красивий відтінок хайлайтера.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я минулорічний пропустила, тому не можу порівняти, але цей вельми вдалий))

      Видалити
  10. Яка краса!) Я уявляю як гарно виглядає цей продукт на вулиці, з денним світлом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в сонячну погоду він просто чарівний) І взагалі зазвичай освіжає вигляд))

      Видалити
  11. Я хайлайтери полюбляю, цей гарний такий! Хоч і маю влітку жирну шкіру, але я трошки на скули наношу. Дякую, Наталочка і з поверненням!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. з жирною шкірою головне знати міру з сяйвом) Але воно не завадить!

      Видалити
  12. Я тебя отлично понимаю, у меня у самой жирная кожа и с хайлайтером приходится осторожничать:-/ я сейчас как хайлайтер использую минеральную вуаль Light Pearl от Face Value Cosmetics и мне оооочень нравится; из-за того, что это вуаль у нее очень деликатное и едва заметно свечение (прости, если звучит как реклама, но эффект как раз такой), для меня подходит просто идеально. На все лицо не наношу (хотя и можно, это вуаль), боюсь стать похожей на блинчик ;) а вот выделить скулы и "утоньшить" носик - самое то:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дякую за рекомендацію! Для мене просто порятунок мінеральна косметика. зараз постійно використовую пудру-основу, щоби не наносити тональний без потреби. І просто закохана в мінеральні рум'яна, настільки мені до смаку їхній колір і те, як вони лежать на шкірі)

      Видалити
  13. Красивый продукт и эффект классный! Прекрасно выглядишь, Ната))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В нас тут така делікатність-делікатність)

      Видалити
  14. Great to have you back!:) I would love to have this one because even tho my skin is oily I think could use a little bit of shine on my cheek bones.

    ВідповістиВидалити