вівторок, 17 травня 2016 р.

Крем для рук і тіла Wild Rose hand & body cream

Є в мене така велика любов - косметичний шоппінг в мандрах. І я намагаюсь завжди купувати ті засоби, які в нас не можна придбати. А особливо люблю локальну косметику. Цьогоріч я побувала в Карлових Варах і, звичайно, не могла не поцікавитись тамтешніми виробниками, котрих насправді вагончик і ще трішки.  Сьогодні покажу (і розкажу) вам такий ось крем Wild Rose для рук та тіла.

I've got such a great love - cosmetic shopping during my trips. And I always try to buy some products I can't find here. Especially, if these are local brands. This year I've been to karlovy Vary and, of course, I couldn't miss the opportunity to meet some loval brands there. Because there's a lot of them! Today I'll show you lovely Hand & body cream Wild Rose.


Хоч я і назвала його кремом, але на упаковці зазначено, що це баттер - англійською. А чеською все ще крем) Ось такі труднощі перекладу. Все ж, як на мене, засіб ближчий до крему. Упаковка дуже мила - вся така вінтажно-вікторіанська, з мереживом і трояндами. Дизайн, який з однаковим успіхoм міг би бути використаний і кількадесят років тому, і сьогодні. Всередині була захисна мембрана, а термін придатності до грудня 2017 року.

Even if I called it cream, the tube says it's butter - in English. And Czech still calls it cream) Such a hard to translate! As for me,t his product is closer to cream. The package is so very cute - such a vintage Victorian style, with all these lace and roses. Such design could be nice idea hald a century ago, and nowdays too. It had a protactive membrane inside and it should be ysed before December 2017.




Приємно, що другий пункт у списку інгредієнтів - масло ши, а після нього йде ще й олія камелії. Вона завжди була дуже популярна в країнах Азії, оскільки укріплювала шкіру і дозволяла зберігати молодість. Сам крем білого кольору і має виражений запах троянди. Він в мене асоціюється з запахом Wild Rose у Веледи - такий же паморочливий, глибокий і насичений. Правду кажучи, придбала я цей крем саме за його аромат))

The pleasant thing is shea butter placed second on the ingredients list.  And camelia oil following it. It was always very popular in Asian countries, because it can strenghten a skin and helps to prolong youth. The cream is white and has a strong roses smell. It remind me of Weleda Wild Rose series - the same deep, intense scent. To be true, it was the first reason for me to buy this cream)



Попри трояндову симфонію запаху крем має густу текстуру, тому всмоктується він не одразу. Після нанесення дуже гарно розгладжує шкіру і в мене виникає відчуття, ніби я одягнула на неї невидимі і дуже тоненькі захисні рукавички. Цікаве відчуття. Також цей крем можна використовувати для тіла, але я роблю це рідше, бо тюбик має всього 100 мл. А для тіла в мене є багато інших засобів з великим обсягом.

Along with roses symphony this cream has a rich texture, so it absorbs not very fast. After application skin gets smooth and I feel I've put on a thin invisible protective gloves. Interesting feeling. Also this cream can be used for bodycare, but I spend it more on my hands, because tube contains 100 ml only and I've got a plenty of special body products with a larger volume.


А які локальні іноземні марки любите ви?
Which local foreign brands do you like?

54 коментарі:

  1. They are very, very important :D

    I didn't know this brand, sweetie. Thanks for sharing :D

    NEW RECIPE POST | Pasta Nidi All’Uovo with shrimp, mushrooms and spinach.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Я не особо фанат кремов для рук, пытаюсь выбрать такой, чтоб быстро впитывался. Терпения не хватает ждать когда он впитается, это как с лаком для ногтей. Последний который мне понравился это от Ив Роше с арникой.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж цей з Арнікою полюбила) Спробувала ювілейний перезапуск до 50-річчя крему і зрозуміла, що не дарма він такий популярний!

      Видалити
  3. Відповіді
    1. І наповнення вдале) Люблю такі красиві дизайни!

      Видалити
  4. Заинтересовал керм и дизайн очень милый.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він гарненький і ароматний)) Те, що треба!

      Видалити
  5. If it smells like roses, I am sold! This sounds like a really good product. Thanks for sharing! :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl
    YouTube
    Bloglovin

    ВідповістиВидалити
  6. А я из поездок люблю украшения привозить, и память и не будет на полке пылиться;) Из когда-либо купленных мною за границей средств были "ИнтенЗивный (на обороте именно через З было напечатано :D) крем с оливковым маслом", купленный в Турции в связи с сильным обгоранием, и кокосовое масло со Шри-Ланки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я і прикраси люблю) особливо вінтажні. А ще листівки і магнітики, звичайно ж)

      Видалити
  7. I really like products with roses, this hand/body cream has nice packaging!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Отличный крем. И дизайн очень красивый!

    ВідповістиВидалити
  9. Resenha maravilhosa amei os produtos
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  10. И я люблю покупать что-то во время путешествий :) спасибо за полезный обзор

    ВідповістиВидалити
  11. Looks beautiful:) Thanks for sharing:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. такой красивый тюбик! да и крем-баттер хорош)
    обожаю из поездок привозить косметику, еду и специи.
    у Чешской Мануфактуры мне очень понравилось абрикосовое мыло-скраб, большое, вкуснопахнущее и отличное по действию! и винный шампунь еще.
    http://naturalkosmetics.com.ua/market/image/cache/data/apricot/soap_apricot-650x650.jpg

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я собі взяла гель і свічку з Мануфактури) буду пробувати!

      Видалити
  13. Я з мандрів теж косметику везу додому. І подруги мене також іноді балують )), замість сувеніру привозять якусь локальну косметичну цікавинку ). Кремчик сподобався за описом і фото гарні. Дякую, Наталочка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я прошу подруг листівки привозити) Чи присилати) Хоча якось мені привезли трояндову свічку з Кіпру **

      Видалити
  14. Я дууууже люблю усе, що роблять у Карлових Варах, там такі засоби! І воно коштує не дорого, це просто знахідка.
    Такого крему в мене не було, але тут моє серце віддане годинничку - оце краса!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені теж їхнє поєднання ціни і якості до смаку) О, а годинник - це моя велика любоу))

      Видалити
  15. Awww!!! Cute tube:)) I really like shea butter products and I'm sure this cream is nice.

    ВідповістиВидалити