субота, 28 травня 2016 р.

Патч для губ TONY MOLY Kiss Kiss Lovely Lip Patch

Останнім часом доволі популярними стали різні бальзами, патчі та інші штукенції для збільшення губ. Я сама власниця не особливо пишних вуст, але до таких засобів ставлюся доволі скептично. А от до якісного зволоження та догляду - дуже навіть з інтересом. Тому, коли мені випала нагода познайомитись з корейськими цікавинками, я образа собі патч для зволоження TONY MOLY Kiss Kiss Lovely Lip Patch.

Recently a lot of lip boosting balms and patches are getting popular. I don't have really big lips, but I'm also not really into such a products. But nice moisturizing and care is everything for me. So, when I've had an opportunity to try Korean cosmetics, I've decided on TONY MOLY Kiss Kiss Lovely Lip Patch. I got it from Korean cosmetics online shop.
  


Дуже мила упаковка одразу налаштовує на позитив. Жовта ціпонька і всякі рожеві детальки - все, щоби бути милою) Хоча в наших широтах слово "ціпонька" може асоціюватись більше не з милою дівчинкою, а з клубною дівицею в леопардах, але це вже деталі... Всередині пачки - щось зовні і схоже на рожеві гелеву подушечку великих... ні не так, ВЕЛИКИХ розмірів. Обіцяє зробити губки більш зволоженими, гладенькими та готовими до поцілунків) ну хто від такого відмовиться? Я - точно ні.

Usual for Korean Makeup, cute package always looks so positive. Yellow chicken and some pink stuff - everything to be lovely) Even through here "chic" can be assosiated rather with a club chic, that's just details... So inside the package there's something similar to a pink gel pad. And it's big. Nope, it's BIG. Promises to amke lips smooth, moisturized and kissable)) Who would deny such an option? Me - not!



Отож, відкривши пакет, я знайшла там таку гелеву подушечку у формі губоньок, котра була рази в три більша за мої власні. Подушечка з одного боку покрита есенцією, але вона не розтікається і взагалі поводиться дуже гарно. також ці велетенські губи вдалось цілком спокійно закріпити на моїх - подушечка просто присмоктується до шкіри і все. А якщо вона часом починає сповзати, то її легко поправити пальчиками та повернути на потрібне місце. А ще патч такий приємний, що весь час хочеться в нього тицьнути пальцем)) 

So, when I've opened a package, there was a gel pad three times bigger, than my own lips. The pad was slightly covered with the essence, but it doesn't flow down, so everythign works neat. Such a big lips were convenient, when I applyed them onto my own lips. Even if the pad is trying to go a little bit down, you can easily place it back with your fingers. And this pad is so pleasant to the touch, you always want to touch it again and again)



Про ефекти: після 20 хвилин на моїх губах патч трішки підсох і я вирішила, що час його знімати. Була в мене напередодні трохи сухість, губи вимагали бальзаму - після патчу це відчуття зникло, колір рівненький, шкіра гладенька і ніжна, помада лягає чудово. Гарно! Насправді, думаю, що такі патчі більше розвага, бо мені особисто трохи лінь 20 хвилин носити його задля ефекту зволоження. Але - час від часу можна.

Some effects of such Korean Skin Care: after 20 minutes on my lips this patch got slightly drier, so I thought it's enough for it. Lately I've had some dryness and I wanted to apply the balm, but after this patch this feeling disappeared, color got even and skin got really soft and smooth, so perfect to apply any lipstick. Lovely! Actually, I think such patches are nice, but I feel kinda lazy to wear them often. But sometimes it's right the thing you need for moisturizing.



А ви користувались схожими засобами для губ?
Have you tried such lip care items?

До речі, зараз при реєстрації на сайті ви можете отримати купон на 25$ після реєстрації.
Btw, currently you can get a 25$ coupon, when you register.

TONY MOLY Kiss Kiss Lovely Lip Patch надано для незалежного тестування магазином Q-depot

58 коментарів:

  1. Чудовий ефект) Мені було би складно з ним сидіти аж 20 хвилин

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені було зручно)) Патч дуже приємний, майже не вповзав, нічого не розтікалось - приємність та й годі

      Видалити
  2. Very interesting!

    Thank you for your review!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я тоже взяла подобную маску для губ, но от другого бренда. Мне кажестя, мои губы незаслуженно обделены вниманием, поэтому решила прикупить для них маску))
    Ната, спасибо за обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, губам потрібна увага) Хоча я зрозуміла, що я все ж більше по бальзамах)

      Видалити
  4. Баловство))) спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  5. Никогда не пробовала такие патчи. Я думаю, скоро эти патчи полюбятся мужчинам - женщина молчит 20 минут, класс!

    ВідповістиВидалити
  6. Яка милота! Цікавий засіб, я б спробувала! 20 хвилин мене не лякають )). Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я собі якраз пост за цей час перекладала і музчику слухала))

      Видалити
  7. Милий патч))) Я такими не користувалась, думаю буде цікаво спробувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доволі приємна штука) Хочу я не скажу, що мені дуже захотілось запасатись такими)

      Видалити
  8. Прикольная штука, я бы попробовала)

    ВідповістиВидалити
  9. Бачила вже ці патчі, але не знаю, чи не буде мені ліньки їх носити. Це ж 20 хвилин! Я іноді просто бальзам наношу і все)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага ага) це треба мовчати мовчати море часуууу)))

      Видалити
  10. I haven't tried this one, yet, but I might give it a go. Thx for the review.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  11. great post and blog :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  12. Love the color the nails polish
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ВідповістиВидалити
  13. The lip pack looks cute and sound promising, I want to try too :)

    Out of topic: I saw Momusu poster at the pic XD do you like Momusu? Who is your fav. member?

    swingpadma.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, it's really cute patch!

      Oh, I don't know this band( It's just a postcard I've got from Japan...

      Видалити
  14. Thanks my dear :D

    So funny product :D Love this lighter color :D

    NEW DIY POST | Pillows Inspired By Tumblr.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  15. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    ВідповістиВидалити
  16. От вже ця мода на патчі;) Я для очей нещодавно спробувала, ефект класний і приємно так з ними, не відмовилась би і для губ! Чекаю випуску патчів для вух;)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо чесно, я би з більш інтересом отой під очі спробувала))
      Для вух - щоб не чути шансончик в маршрутках?))

      Видалити
    2. скоріше дрельки сусідів;)

      Видалити
  17. Я так смеялась пока читала:D спасибо за такой позитивный пост))) подобными штуками не пользовалась и не знаю буду ли, мне кажется, что хороший бальзам для губ прекрасно с такой задачей справляется;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що було весело) так, бальзами - сила)

      Видалити
  18. awwww!!!! Cute photos you took! They make me smile:)))

    ВідповістиВидалити
  19. Такими не користувалась, але такі, що під очі, ліплю геть усюди))) Дуже подобається еффект !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, треба буде під очі спробувати В мене якось раз були патчі від шісейдо - дуже сподобались. Але дорого було їх купувати(

      Видалити