неділя, 15 травня 2016 р.

Бронзер theBalm Bahama Mama bronzer

Ох, цей відгук я писала довгоо... А все тому, що потоваришувати з цим засобом для мене виявилось складніше, ніж я собі думала і експериментів було більше. І про це все - у огляд бронзера theBalm Bahama Mama.

Oh, it took me a while to write this review... That's because it was more difficult to befriend with this product, than I thought. So there were more experiments. And now I'll tell about all of this in my review on theBalm Bahama Mama bronzer.

Марка позиціонує цей засіб як щось універсальне: він може бути і бронзером, і пудрою, і тінями. Що душа забажає! Я купувала Bahama Mama для повсякденного скульптурування: виділити вилиці, пригасити підборіддя і скроні, іноді звузити ніс та і все. Раніше я використовувала для цієї цілі матові тіні, але вони були надто сірі, а самі розмієте - бути зомбі ніхто не хоче. Водночас я скурпульозно читала відгуки і гортала свотчі в пошуках бронзера, який не перетворив би мою білу шкіру на плямистого леопарда з рудими плямами. Бо доля білосніжок складна і непроста - усі відтінки просто кидаються в очі і треба бути дуже обережним з ось цим скульптуруваням та іншими експериментами.

theBalm sets this product as something multifunctional: it can be a bronzer, a powder andn an eyeshadows. Whathever you wish! I've bought Bahama Mama for daily basic sculpting - to underline chickbones, to put some shawods on my chin and temple, sometimes also to narrow a nose and that's all. Usually I've been using matte shadows for this all, but they were too grey for me and you can guess - noone wants to look as zombie. I've been reading reviews and looking for swatches in a search of nice bronzer for pale skin, which wouldn't make my skin look like a leopard skin with a ginger spots. Because it's hard to be a Snow White - all the shades are so noticable, that you should be really careful with sculpting and other experiments.



Bahama Mama, як і більшість косметики theBalm, має картонну упаковку з вінтажною панною на ній. Всередині футляру ще коробочка з дзеркалом і власне бронзером. Дзеркало я не використовую, бо воно дуже маленьке, але в наявності. А от пензликів виробник не передбачив: мабуть, думає, що в його клієнтів і своїх інструментів достатньо) Бронзера в коробочці аж 7 грам. Мені здається, що воно вистачить на роки) Принаймні, за три місяці використання я не нанесла його поверхні особливо помітної шкоди.

Bahama Mama, as most theBalm cosmetics, has a cardboard package with a vintage lady on it. Inside a package there's one more box with a mirror and a bronzer itself. I don't use this mirror, because it's too small. And also there's not brush: probably, theBalm thought all their clients have enought make-up instruments. Bronzer has 7g volume. I think it will last for years. At least, in three month of intense use I haven't spoiled it's surface too noticeable.



Колір! Колір, він тут такий теплий, матовий, без блиску (ура!), без сірості (подвійне ура!). Але на мій смак в ньому все ще забагато рудого - не критично, звичайно, але забагато. А так - добротний теплий коричневий для всіх-всіх-всіх. Будьте обачні, бо бронзер дуже гарно віддає колір - я на своїй білій шкірі переконала в цьому. Наносити його треба з усією можливю обережністю, інакше яскраві плями вам гарантовані. Попри те, дуже тішить саме нанесення: засіб лягає так бездоганно рівно і легко, ніби тут не обійшлося без магії. Так само він гарно розтушовується - тут theBalm вкотре показали чудовий рівень і дали нам комфортний продукт.

The shade! The shade here is very warm, matte, with no shimmer (yay!), with no grey (twice yay!). Yet to my opinion, it's too orange, as for me. Not really bad, but slightly too much. But overall it's a nice warm brown for everyone. Be careful, because it's very intense - my pale skin showed me thing at it's finest. You should apply it careful, otherwise you'll get too visible spots. Yet application is pure satisfaction: the products lays evenly and lightly, as if there was some magic. Also it blends very nice. So here's one more example of perfect texture from theBalm.


Щодо ефекту на обличчі, то цей бронзер - це натуральна літня засмага. Шкіра виглядає так, наче ви щойно приїхали з відпочинку біля моря, а вашу шкіру торкнулось ласкаве сонечко. Звичайно, при певних стараннях, можна зробити цей ефект мінімальним, або ж навпаки додати собі контрасту, але не переборщіть! Власне, я так двого писала цей відгук, бо в процесі нанесення макіяжу мені доводилось переборщити не раз, а тоді на вулиці вже замислюватись над тим, на який це показ мод я з таким скульптуруванням на лиці зараз піду? XD Загалом, до якості претензій немає, користуюсь з задоволенням, але люто прошу порадити мені щось ще менш рудувате) Дякую!

As for the effects on my face, this bronzer is real summer tan. My skin looks right like after a sea vacations in a sun. Of course, I can make this effect minimal or add contrast. But don't overdo! Well, I've been writing this for such a long time, because I've been making some mistakes with this products for a while. And then, in a street, I just thought, what fashion show should I go to with such a make-up on)) Overall, the quality is perfection, I use it with a great pleasure, but I really-really need something even less reddish! Can you give me an advice? Thanks in advence!



А які ваші улюблені бронзери? 
What are your fav bronzers?

Ціна на Парфумерії: 459 UAH за 7 г.

Бронзер Bahama Mama та інші косметика theBalm є в асортименті магазину Parfumeria.ua

54 коментарі:

  1. Цвет для меня тоже слишком рыжий... люблю более холодные оттенки
    Спасибо за предупреждение ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю холодні, але всі інтернети в один голос твердили, що цей бронзер не рудий, не рудий, ні)) От я і вирішила спробувати!

      Видалити
  2. Точно, рудий))) цікаво було ще на тобі глянути) я давно приглядаюсь до трієчки the balm,де з хайлайтером Мері лу і рум'янами йде також і цей бронзер...але якшо він такий рижий, то покупка відміняється)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На шкірі я намагалась якось гарно сфотографувати, але в результаті в мене не дуже вийшло показати його краще, ніж на фото зверху, тому маємо, що маєм)
      Мері Лу мені теж цікава, але я розумію, що не буду користуватись нею, адже то взагалі не зовсім мій тип продуктів)

      Видалити
  3. Great post dear! :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/cocomelody.html

    ВідповістиВидалити
  4. я їм і скульптуру легку роблю, але в принципі це бронзер, а не скульптор, він і має бути теплим, як після сонечка. що вистачить на віка, це точно. я їм користуюся майже кожен день, вже майже півтори року і тільки зараз дійшла до того, що побачила дно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, круто, що його так неадовго вистачає))
      Я просто начитала в інтеренті, що він менш рудий, тому вирішила, що на літо мені якраз ось таке в ролі скульптора і потрібне)

      Видалити
  5. Милое оформление, но для меня темноват.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене трішки теж) Але я вже пристосувалась наносити його якраз так, щоби не затемнювати надто

      Видалити
  6. Очень интересный обзор)) слушай, а я как раз слышала, что у правильного скульптора (не бронзера, призванного создавать эффект загара), который наносят под скулы, для их подчеркивания, должно присутствовать некоторое количество серого пигмента. Это из-за того, что натуральная человеческая тень имеет коричнево-серый цвет. Как-то так. Попробуй присмотреться к скульпторам (они называются "скульптурирующая пудра") от Inglot. У меня есть в 505 оттенке, очень нравится))) плюс, там выбор оттенков очень хороший;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) До Інглот зазирну. Я теж чула про потребу сірої тіні, але поки що не знайшла саме такий відтінок, який би не був надто сіро-холодним. Тому - все попереду!

      Видалити
    2. Вот-вот, у Inglot есть скульпторы и для "теплых" девушек)). Еще все активно пиарят румяна (да-да, именно румяна) от NYX в оттенке Taupe, мол очень хороший скульптор. Я его, честно говоря, в живую не видела, все никак до магазина не дойду (^_^)"

      Видалити
    3. Про NYX я теж читала, але донедавна в нас в місті їх не було, а я хочу його на собі побачити перш ніж купити)

      Видалити
  7. Оттенок мне точно не подойдет. Да я такими штуками и пользоваться не умею. Интересно б было фото посмотреть, как на тебе выглядит)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спробую зробити гарне фото на своїй шкірі і додам до поста!

      Видалити
  8. Мне кажется, что такой оттенок идеальный для лета, когда кожа уже слегка тронута загаром.

    ВідповістиВидалити
  9. красивый продукт, жаль я не умею пользоваться бронзерами

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такий буде корисним на щодень) Якщо шкіра не надто бліда...

      Видалити
  10. I don't have any bronzers. I like the package, very retro :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yuip, theBalm is known for such a vintage style in design) I adore it!

      Видалити
  11. Какие тюльпанчики красивые! Я все время хожу вокруг этого бронзера,надо уже себя побаловать,он однозначно крутой *_*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) В мене тепер правило: є квіти в домі - є нові фотки для блогу!
      Бронзер приємний і дуже гарної якості. Якщо тон шкіри дозволяє, то раджу пробувати!

      Видалити
  12. Бронзера у мене немає, хоча румя'яна дуже полюбляю))) З моєю ну дуууже світлою шкірою, досить важко знайти підходящий бронзер.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, в мене та сама історія) Але я люблю мінімально користуватись такими штуками)

      Видалити
  13. Мой любимый бронзер это сияющий Betty Lou у The Balm

    Тушь "Нокаут глазами" от Estee Lauder www.whatpollylikes.ru/2016/05/estee-lauder-sumptuous-knockout.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, він для мене надто сяючий) Але красень, красень!

      Видалити
  14. Beautiful presentation, honey. My favorite bronzer. Well there are quite some, lol. there is the one by hour glass, can't remember the name right now, then there is one by essence, but that was discontinued, that one is awesome. Happy Sunday, doll.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, I really want to buy some Hourglass products)) Ambient Lightning palete is on my wishlist! But... prices TT

      Видалити
  15. Oh the packaging is really cute and the color too
    Great product
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  16. Thanks a lot, sweetie :D

    Great swatch. Great pigmentation!

    NEW TIPS POST | How To Prepare Your Skin for Summer.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  17. Відповіді
    1. Марка дуже цікава) Більшість засобів, які я пробувала, мені сподобались!

      Видалити
  18. О так, з ним можна переборщити )), але я його люблю і вже пристосувалася. Наталочка, чудовий відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я пристосувалась, але шукаю ще щось для варіативності макіяжу)

      Видалити
  19. I like how multipurpose it is but yup, it does look like you have to be careful with the amount put. At the moment I use Avon glow bronzing pearls and they do work fine giving a very subtle effect. I had them for several years now and they are very long lasting. I apply them with a big round brush.

    ВідповістиВидалити
  20. Так багато чула про цей бронзер, але ну зовсім не моє! Коли хтось робить макіяж мені, бронзери та скульптурування виглядають дуже гарно, а от коли сама - то це жахіття) Хотіла цей купити, але думаю, що він так і залишався би без справи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені теж спочатку він важко підкорявся, але зараз я без нього рідко виходжу з дому)) тому думаю, що все пізнається в процесі дослідження!

      Видалити
  21. Для меня этот бронзер идеален, так как волосы теплые и даже немного с рыжинкой (от 100 летнего окрашивания). Очень им довольна, пользуюсь уже года 4, никак не могу добить (чередую с другими). Жаль, сейчас он у меня разбит(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого, 4 роки - це термін!)) Він спарвді якісний і тішить мене, хоча я б хотіла трохиінший відтінок собі знайти

      Видалити
  22. В мене зараз улюблений бронзер від Мемеме, але цей також хочу спробувати)

    ВідповістиВидалити
  23. моя шкіра теплого відтінку, тому рудуваті відтінки мене не лякають. дуже люблю лагуну від нарс та шоколадні бронзери від буржуа)))

    ВідповістиВидалити