пʼятниця, 27 травня 2016 р.

Summer music~

Час від часу на мене накочується бажання написати про щось відмінне від баночок. І сьогодні саме такий настрій. А що літо наближається, то мене потягнуло на ось такий міні-топ пісень з літнім настроєм, котрі для мене завжди асоціюються з сонцем, мандрами, довгими вечорами і теплими ночами. Велкам!

From time to time I want to write something else, that just jars reviews. And today the mood is just right for that. As the summer is coming, I'm all so into such a mini-top of my summer songs, which are always associated with sun, travels, long evenings and warm nights. Welcome!



1. Walk the Moon - Shut Up and dance. Якийсь абсолютно неймовірний букет емоцій, щирості і крапля літньої легковажності. Саме те, що треба, коли ти збираєшся на тусівку))

Just an awesome mix of emotions, honesty and a drop of summer carelessness. Something you need before the party))


2. Meghan Trainor - Better, when I'm dancing. Ця позитивна дівчинка часом дивує мене своїми піснями і я думаю: "Що це було?!". Але тут здивування було приємним)

Thsi porisitve girl sometimes make me think liek "wtf?!". But this song was a pleasant surprise)


3. Example - Kickstarts. Цілком випадкова пісня з дуже прикольним кліпом. Любов перемагає)

Just a random song with a cool video. Love wins!)


4. Shakira - Waka Waka. І не кажіть, що ви не наспівували This time for Africa! Як на мене, одна з найрозкішніших пісень Шакіри, приправлена її безмежною енергетикою і гарним меседжем)

And don't say you've never been singing This time for Africa! As for me, it's one of the best Shakira's songs, filled with her incredible energy and a nice message)


5. Martin Solveig & Dragonette - Hello. Настрій раптового знайомства, можливо, легкого флірту і великого міста.

A mood for an unexpected acquitance, maybe, some flirting and a big city life.


6. С.К.А.Й. - Ти сподобалась мені. Близько 10-ти років любові. А вони все ще вміють пробудити в мені дівчинку-підлітка. Просто, світло та мило.

More than 10 years of love. And they are still able to wake my inner teenage girl. Simple, light and cute.


7. Taylor Swift - 22. Бо 22 - це вік загублених, але щасливих, вільних, але скованих рамками. не дітей вже і не дорослих. Вік, коли можна вже, мабуть, все, тому і п'янить, і зриває дах, і тягне на пригоди. І часом ще гірше, ніж в 16))

Because 22 is the age of lost, but happy, free, but bounded, not children and not adults. The age, when everything is allowed, probablt, that's why everything makes you a little bit crazy and adventurouse. Sometimes worse, than it was in your 16))


8. Imagine Dragons - On the top of the world. Чудова пісня в дорогу. Натхнення для пригод. І щось таке світле, що справді відчуваєш, як попри всі проблеми рухаєшся в правильному напрямку.

A perfect travel song. Inspiration for some adventures. And something so light, that you really feel, as you're moving in a right direction despite all the problems.


9. Robin Scouteris - One Hell or another. Мікс всього, що мені треба для настрою - трохи Katy Perry, A-Ha, Taylor Swift, Avril Lavigne - і все це в такому бадьорому темпі, що я навіть встигала під цю пісню на потяг, коли запізнювалась)

The mix of everything I need for a nice mood - some Katy Perry, A-Ha, Taylor Swift, Avril Lavigne - and that all goes in such a lively pace, that I was even able to be on train in time, when I was about to get there late)


10. Owl City - Dreams and disasters. Я ніжно люблю цей гурт, я слухаю море їхньої музики і взагалі вони - суцільне літо і щастя. А пісня ця з альбому Midsumemr Station. Просто тоді, коли хочеться спакувати рюкзак, взяти за руку когось особливого і рванути автостопом в Італію.

I'm deeply in love with this band. I listen to a lots of their music and overall they are absolute summer and happiness. And this song belongs to Midsummer station album. Just a moment you want to pack your stuff, take by the hand someone special and go hitchhiking straight to Italy.


11. Avril Lavigne - Girlfriend. Пісня, котра по суті жахлива: вона просто про те, як одна дівчинка вимагає у хлопця, аби він кинув свою пасію і тусувався з нею! Але... але енергія Авріл, спогади про школу і якийсь юнацький надрив примушують переслуховувати її знову і знову.

Actually, it's an awful song, where one girl asks boy to break up with his current gf and date her. But... but Avril's energy, school memories and this flow of youth makes me listen to it again and again.


12.  Rachel Platten - Stand by you.  Мила дівчина, яку мені якось підкинув ютуб і я подумала, що романтика - це круто. 

A cute girl I've found on youtube and though: romance is cool!


13. Katy Perry - Firework. Взагалі, я не її поціновувачка, але ця пісня провокує сяяти)

Actually , I'm not very into her music, but this song make you shine!)


14. Fall Out Boy - Alone together. А це фестивальний настрій, вся ніч під сценою, розтріпане волосся і відтоптані ноги. І всеохопне відчуття щастя)

Here we got this festival mood, night lives near the stage, messy hair and tired legs. And total happiness)


15. Thomas Bergersen - Homecoming. І інструменталка на завершення. Бо після всіх мандрів хочеться повертатись додому)

And instrumental melody for the ending. Because it's so nice to get back home after all the trips)


А які "літні" пісні подобаються вам?
What are your fav summer songs?

24 коментарі:

  1. Beautiful post my dear! I will be very glad if you will come to me! Kisses )) SUMMER LOVE http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html SONG IN MY HEART http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/song-in-my-heart.html

    ВідповістиВидалити
  2. Great music dear :)
    Kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/must-have-for-spring-cndirect-wishlist.html

    ВідповістиВидалити
  3. Wonderful songs:) kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  4. натолкнулась на мысль что давно не слушала музыки)

    ВідповістиВидалити
  5. So lovely! Hope your weekend is filled with love and happiness!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  6. These are so fun and perfect to lift the mood!

    xo
    http://www.carinavardie.com/

    ВідповістиВидалити
  7. I know this Katy Perry song. My son listens to some summery up-to-date ones :)

    ВідповістиВидалити
  8. Який гарний плейліст! Я зазвичай обираю щось важкеньке - важкий рок або метал) Але іноді хочеться щось легше й приємніше. Закачаю собі дещо з цього на завтра) Послухаю у метро.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж важку музику слухаю)) Але насправді зараз щось більш легке. Хоча, коли знаходжу те, що мені подобається з важчого, то охх, як мене криє)) А особливо, якщо якісь літні фестивальчики)))

      Видалити
    2. Оце півдругої ночі, а я сиджу у твоєму пості й слухаю оту пісню, де А-НА) І не можу перестати) Я вже й йогою зайнялася, і попрацювала, а настрій на цю пісню все одно є, й спати не хочу. Скачаю собі частину твого плей-листа, дуже добрий він вийшов)
      А перша пісня - то нічний Київ, вільна широка дорога і швидкість трохи більше, ніж треба. Насолодаааа!

      Видалити
    3. Оооо, так, від цієї пісеньки відчепитись важко) Я з нею дуже часто в дорозі десь з вікна потяга визираю) Чи йду на побачення)
      нічного Києва в моїх асоціаціях ще нема, бо я там надто мало часу була, але треба спробувати)

      Видалити
  9. Новий альбом ОЕ вже 10 разів прослухала, пора братись за бум-бум і гуц-гуц. Дякую за підбірку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я ще до ОЕ не добралась)) Але тепер знаю, що треба скачати!

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Oh, they're so amazing!~ Especially, when it comes to Demons or Warrior or It's time!

      Видалити