вівторок, 31 травня 2016 р.

My Instagram in May~

Скоро я обов'язково напишу підсумки весни окремим постом, але сьогодні огляну, як минув останній - і, мабуть, найбільш захопливий місяць весни для мене! Почнемо?

Soon I'll definitely write down my spring resume in one post, but we'll start with my usual Instapost about the last - and the most impressive for me - spring month! Let's start it?



Отож, травень розпочався для мене з фантастичної мандрівки в Ірпінь, де я провела тиждень на Семінару творчої молоді і це був найкрутіший тиждень за... за довгий період часу)

So this May started for me with a fantastic trip to Irpin, where I've spent a week on Creative Youth Seminar and it was the coolest week in a... in a while))




На семінарі я дуууже багато малювала...
During this seminar I've been drawing a lot...



А ще купувала листівки і розвіртуалювалась з любими блогерами)
And also buying some postcards and meeting my dear bloggers)


Ще у травні я спостерігала чарівні заходи сонця над річкою <3
Also this May I've seen a lovely sunsets upon the riverside *__*


І фотографувала баночки - куди ж без цього?)
And took some jars photos - well, that's blogger's life essentials))



Святувала День вишиванки!
Celebrating Vyshyvanka Day!


І відвідала Анікон - фестиваль косплею. Перший раз без нового косплею, але в образі!
And visiting Anicon cosplay festivel. First time without cosplay, but with a cool look anyway!


Час від часу я ставала такою дівчинкою-дівчинкою і ходила в рожевому та робила нюдовий макіяж))
From time to time I tried to pretend such a girly girl wearing pink and nude make-up!


Їздила в Стрий, де раптово потрапила на ТБ, радіо і ще й на власний творчий вечір)
And I went to Stryi, where I've managed to visit TV, radio and my own literature evening.


А також тусила нон-стоп в останні вихідні травня і це було круто!
And finally I've been having fun with my friend for the whole last May weekend and it was absolutely cool!


А як минув ваш травень?
How was your May?

34 коментарі:

  1. Thanks dear :D I really love DIY projects :D

    Seems to be an amazing month :D I hope jun will be good for you :D

    NEW GET THE LOOK POST ₪ Casual Sporty Look
    Pieces Of Me, Blog@mgouveiaa, Instagram Facebook Official Page

    ВідповістиВидалити
  2. Your drawings are amazing! Lovely Insta pictures!

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  3. Great post dear! Love your photos :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  4. Очень насыщенный месяц у тебя прошел! Крутые фото и рисунки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Було весело!
      А в червні зроблю пост з малюнками))

      Видалити
  5. Great photos, dear - the photo with your red hair is amazing ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Классные фото! Наташенька, тебе очень хорошо в вышиванке!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, я обожнюю вишиванку і впевнена, що вона всім личить!

      Видалити
  7. Какая красивая вышиванка! Вам очень идет!

    http://marylyl.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Для мене вишиванка дуже особливий одяг)

      Видалити
  8. Very nice selection of photos. I absolutely love your festival look! The hair is great:)

    ВідповістиВидалити
  9. Чудовий був травень! Наталочка, бажаю не меньше цікавого літа!

    ВідповістиВидалити
  10. Насичений місяць!
    Наталко, а як це я пропустила твою поїздку до Ірпеня??? Це ж зовсім поруч від мене...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А це я їздила, коли тиждень в блог не писала якраз))

      Видалити
  11. Як тобі добре у вишиванці! Так природньо вона на тобі виглядає)
    Травень був класним, я рада, що ми познайомилися особисто, це був пречудовий день!

    ВідповістиВидалити
  12. о, я теж рада)треба повторити!
    А вишиванку я обожнюю) національний одяг створений підкреслювати красу своєї нації)

    ВідповістиВидалити