вівторок, 24 травня 2016 р.

Маска для обличчя Missha Pure Source lemon cell sheet mask

Останнім часом мене все активніше тягне на свіжі аромати: грейпфрут, мохіто і куди ж без лимонів? Сьогодні хочу розповісти про свої враження від лимонної маски Missha Pure Source. Ці тканинні маски вже давно серед моїх улюбленців, а тепер я ще й спробувала їхню оновлену версію і маю, що сказати з цього приводу)

Lately I've been really into fresh scents: grapefruit, mojito and how can we miss lemon? Today here are some impressions on Missha Pure Source lemon cell sheet mask. These masks are in my fav list for a while. And now I've tried also a new versions and I have something to add!


З маркою Missha я знайома саме завдяки догляду за шкірою - пробувала їхні маски та креми. Отож, редизайн упаковки пішов цим маскам на користь. Мені більше подобається їхнє нове, біле "обличчя", аніж барвисті пакетики, котрі були до того. Якщо вірити описові, то маска повинна насичувати шкіру вітамінами і освіжати. А ще вона рекомендована для жирної шкіри, тому саме те, що я люблю.

I know Missha brand's skincare items - I've tried their masks and creams. So package re-design looks better, as for me. I love thei new "face" more than colorful packages they've had before.  As description mentions, this mask should fulfill my skin with vitamins and refresh it. And also it's recommended for an oily skin, so it's perfect for me.



З тканинними масками трапляється, що їхні розміри не дозволяють зручно розташувати всю цю "конструкцію" на обличчі. Проте Pure Source для мене виявилась вдалою - округла форма з вирізами в потрібних місцях дозволяє розмістити її на обличчі акуратно. Звичайно, з такою маскою краще полежати 15-20 хвилин, якщо ви не хочете відчути, як по-зрадницьки десь відлипає шматок маски від обличчя чи як стікає просто у декольте субстанція, якою вона просочена) До речі, цю есенцію можна також розподілити по шиї - адже не тільки наше обличчя вимагає гарного догляду!

Sometimes it happens, that textile masks are too big to place them convenient. But Pure Source is nice for me - rounded shape with a right holes is right neat. Usually I prefer to lay down with such a mask for 15-20 minutes, because I don't want to feel, as some parts stick off my face or essense flows down my neck. Btw, this essense can be also used to neckline - not only out face needs some care!


Власне, для мене ця маска поєднання релаксу та догляду, котрі я так люблю. В неї легкий аромат, дуже приємний ефект і взагалі вона залишає чудові враження. Перш за все шкіра наче оживає, колір стає рівнішим і стираються сліди втоми. Також мені подобається відчуття свіжості, котре дарує лимонна есенція. А гладкість і шовк на дотик - це вже взагалі улюблені бонуси від використання масок.

For me this mask is a nice mix of relax and care I do love. It has a pleasant light smell, a nice effect and it leaves nice impressions. Firstly, skin looks more "alive" it's color looks evenly and with no fatigue. Also I love refreshment with lemon essense. And smooth silky skin it my fav result of using such masks!


А які тканинні маски подобаються вам?
What sheet masks do you like?


Маски для обличчя Missha Pure Source є в асортименті в магазині Parfumeria.ua

64 коментарі:

  1. Очень люблю тканевые маски. Эта заинтересовала. Аромат цитруса очень приятный.

    ВідповістиВидалити
  2. Interesting mask!!!!
    Have a good week!! my g+ for you!!!!:))))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  3. Я люблю такие масочки, и мне точно такая понравилась бы ))

    ВідповістиВидалити
  4. я равнодушна к тканевым маскам, но по такой цене грех не попробовать
    спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  5. Я люблю GUAM, бо вони просто чарівні! Про ці маски теж читала, і залюбки б спробувала, якби знайшла. Але все ж таки із корейськими засобами я обережна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Гуам класні) Їхні маски в мене взагалі в фаворі)

      Видалити
  6. Interesting lemon mask ...interestind skin care
    <3<3<3
    To me new post JESUS SAVE THE BRIDE
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ВідповістиВидалити
  7. Interesting lemon mask ...interestind skin care
    <3<3<3
    To me new post JESUS SAVE THE BRIDE
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ВідповістиВидалити
  8. great post as usual :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  9. Good to know that skin is more alive after using this mask! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. отличные маски у марки! эту не пробовала, но другие виды нравятся)

    ВідповістиВидалити
  11. I'd love to try some masks from this brand. So far homemade flax seed mask is my fav tho I sometimes use cucumber or potato peels too:)
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. oh, I love cucumber masks too) But I'm not very good in had made stuff!

      Видалити
  12. Ótima resenha amei a dica do produto
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  13. Я підсіла на тканинні масочки, але від цієї марки ще не пробувала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж їх дуже люблю)) Сподіваюсь, вийде випробувати більше!

      Видалити
  14. awesome! :)
    anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like.
    have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ВідповістиВидалити
  15. Thanks dear :D

    So interesiting. I would like to test. Is local brand?

    NEW TIPS POST | All You Need To Know About Tanning.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. Такую еще не пробовала. Но тканевые маски люблю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я саме завдяки корейській косметиці підсіла на такі масочки))

      Видалити
  17. Мені дужу подобаються ці масочки від Мішша. Ще дуже класна маска зараз в мене є - Холіка Холіка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чула про цю марку, але сама ще не пробувала їхніх засобів. Думаю, взяти собі пудру найближчим часом)

      Видалити
  18. Зручні масочки з тканини, я доречі і шию з декольте теж не обминаю, після обличчя ще трошки тримаю на шиї. Мені не зайве )). А для жирної шкіри мені як раз на літо підходить. Дякую, Наталочка за гарний відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ці маски чудово освіжають)) І шкіра такі стає приємна, що просто кайф!

      Видалити
  19. Відповіді
    1. І я) Приємні вони та для шкіри гарно працюють

      Видалити
  20. Я у Миши совсем ничего не пробовала, хотя марка уже достаточно известная. А тканевые маски я тоже люблю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я саме з їхніх масок і починала знайомство з таким форматом) Сподобалось!

      Видалити
  21. Натали, спасибо за обзор! Маски от миша ещё не пробовала, но обязательно присмотрюсь!)
    Подписана и буду рада взаимности
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маски чудові)) Принайні, для мене одні з улюблених)

      Видалити