понеділок, 23 травня 2016 р.

Гель для душу Manufaktura Mojito shower gel

Трохи льоду, лайм та м'ята, коричневий цукор та інгредієнти на вибір - і улюблений коктейль літа готовий! Освіжаючий мохіто чудово личить до спекотних днів і неодноразово рятував наші тусівки в спеку. Тому я ні краплі не здивована, що чеська марка Manufaktura вирішила випустити цілу серію засобів з ароматом мохіто. І я не могла втриматись від покупки обновки для себе - нею став гель для душу, бо немає нічого кращого за такий освіжаючий аромат в розпaлі літа.

Some ice, lime, mint, brown sugar and ingredients of your choice - and fav summer cocktail is ready! Refreshing mojito is perfect for hot days and was always my survivor during summer parties. So I'm not surprisedб that Czech brand Manufaktura decided to create a whole series with mojito scent. I couldn't miss this collection and bought myself a shower gel, because there's nothing better, than such fresh and cool scent in the middle of the summer.



Manufaktura - один з найуспішніших чеських брендів. В їхніх чарівних магазинах хочеться заблукати, а вибір серед різних серій примусить надовго "зависнути" при виборі обновки. Власне, відпочиваючи в Чехії, я багато разів заходила до них, але все не могла вибрати щось конкретне, бо надто багато цікавинок) А цей гель привабив мене обіцянкою освіжати та тішити запахом мохіто. А ще в нього така красива струнка баночка, бантик під кришечкою і пантенол у складі)

Manufaktura is one of the most popular Czech brands. I just want to get lost in their stores and choice is so wide, that you can really spend a lot of time in a search of something cool for you. Actually, every time I visit Czech Republic, I visit also their stores pretty often, but I couldn't choose something because there's too many interesting stuff. This gel attracted me with a promise to refresh and please with mojito scent. And also it has such a slim lovely bottle, a bow under a cap and panthenol among ingredients.






Насправді, аромат гелю - то основна причина мого вибору. Бо це - справжнісіньке мохіто. Освіжаюче, яскраве, морозно-іскристе і таке, що хочеться в нього зануритись з головою. Особливо, коли температура повзе вгору. Гель дає гарну піну, м'яко очищає шкіру, наповнює енергією і, як мені видалось, додає гладкості. Немає від нього відчуття хімозності, якого я остерігалась. І взагалі, якщо у вас проблеми з тим, щоби вранці "ввімкнутись", то ось такий гель дуже гарно в цій справі допоможе. Отож, цього літа я буду пити мохіто і вмиватись з Mojito від Manufaktura)

Actually, the gel scent was my main reason to buy it. Because it's really mojito. Refreshing, bright, frosty-sparkling... something you'd love to dive into. Especially, when temperature is going up. The gel provides a nice foam, soft cleansing and, as I think, it also gives some smoothening. No chemical feelings at all! And if you have a problems with waking up (as I have), this gel will be a great help. So, this summer I'll be drinking mojito and washing with Manufaktura Mojito)




А ви знайомі з цієї чеською маркою?
Are you familiar with this Czech brand?  

62 коментарі:

  1. Great products :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/denim-on-denim.html

    ВідповістиВидалити
  2. Мммммм! Люблю мохіто і такі пляшечки мене також приваблюють)
    треба десь пошукати цей гель для душу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, для приихльників мохіто - це маст-хев))

      Видалити
  3. I don't know this brand. Ingredients are so-so, but the fragrance must be great!

    ВідповістиВидалити
  4. Люблю свежие запахи, особенно летом, классный гель. Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  5. I'm sure this smells heavenly! Would love to try it
    xx
    www.junewantsitall.com

    ВідповістиВидалити
  6. This mojito gel looks really good, the scent that you describe it's perfect for this season!

    Shopping Girls

    ВідповістиВидалити
  7. Звучить дуже круто :)
    Маю тільки бальзам для губ з ароматом винограду) Щоправда, часом він трохи розтікається і можу відчути його смак, то якийсь він не зовсім смачний)) А загалом хороший бальзам для теплої пори року :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я придбала собі бальзамчик іншої марки)) Pure Czech) саме експериментую з ним...

      Видалити
  8. Какой заманчивый. Я тоже хочу такой ароматный гель.

    ВідповістиВидалити
  9. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  10. З Мануфактури в мене тільки крем для рук. А гельчие залюбки спробувала б, аж мені мохіто запахло) мій улюблений коктейль в літню спеку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кремів у них не пробувала) А для мене теж теж улюбленець!

      Видалити
  11. Оформление у продукции замечательное, мне очень нравится) С косметикой из Чехии, увы, ещё не знакома, но мне так хочется попробовать что-то такое..)) *_*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них багато локальних марок на основі пива чи мінеральних вод)

      Видалити
  12. Interesting beauty products. So precise and detailed thanks!

    ВідповістиВидалити
  13. Good to know that it really smells like mojito, I'd like to try this out!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. У нього просто шалений аромат!) Інші засоби з лінійки теж такі))

    ВідповістиВидалити
  15. Я люблю мохито! Привлекательный дизайн геля. Я еще не знакома с маркой

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, для прихильників мохіто ця серія чудовий вибір)

      Видалити
  16. З мохіто в мене ще нічого не було, але сама ідея дуже гарна. Цікава марка і за описом гель дуже сподобався. Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
  17. Спасибо за обзор! С маркой не знакома, но интересно!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це також виявилось знайомство, але дуже приємне)

      Видалити
  18. Чудесный гель! Очень люблю подобные ароматы))

    ВідповістиВидалити
  19. Thanks dear :)

    Great review :)

    I've tryed this Oriflame product and I really love the results :D

    NEW COOKING POST | Almond Cake.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  20. Знаю цю марку, але такого гелю в мене точно не було) Як зустріну десь, візьму, бо я уявляю, який там аромат! Я обожнюю мохіто)

    ВідповістиВидалити
  21. А мені пляшечка сподобалась! така прикольна!

    ВідповістиВидалити