субота, 21 травня 2016 р.

Піна для вмивання The Face Shop Herb Day 365 Lemon Cleansing Foam

Корейська косметика - це для мене трохи інший світ, з котрого до нас прийшло багато цікавого (ті ж кушони, тінти і косметика зі слимачками)). Але зізнаюсь попри інтерес до Сходу зі східної косметикою я знайома не дуже і зараз, в часи свого активного блогерства, я намагаюсь цей пробіл заповнити. Нещодавно мені випала нагода потестувати пінку для вмивання The Face Shop Herb Day 365 Lemon з магазину Q-Depot.

Korean cosmetics is a special world for me. A world wich gave us a lot of interesring things as cushions, tint or snail Korean Skin Care. But I must confess: despite my great interest in it, I'm not really familiar with Asian brands a lot. And now, when I'm blogging, I'm also trying to fulfill this interest. Lately I've had an opportunity to try The Face Shop Herb Day 365 Lemon Cleansing Foam from Korean cosmetics online shop Q-Depot


Магазин пропонує дуууже широкий вибір корейської косметики - я там на сайті заблудилась трохи, бо надто багато цікавого. Посилка з пінкою на іншим засобами приїхала до мене за три тижні. Сподобалось, що тюбик мав окрему запаяну поліетиленову упаковку, до того ж під кришечкою теж була захисна мембрана - люблю я ці методи перевірити, чи косметика з онлайн-магазину не була ніким випробувана до мене) У цьому випадку - я певна. Пінка в красивому тюбику з лимонами вже виглядала освіжюче і цього я від неї і сподівалась. Зі зворотнього боку є склад продукту і англомовний опис - все дуже акуратно та зрозуміло.

The shop offers a veeery wide choice of Korean Makeup - you can just get lost in a search of interesting items, ebcause there's a lot of them! The parcel with my foam and other items arrived in 3 weeks. I enjoyed a film package of foam tube and protective membrane under a lid - I love such methods to ensure your Korean cosmetics online shop items were not tested before you) In this case - I'm sure about it. The foam goes in a lovely tube with a lemons on it and it looks so refreshing! You can find all the ingredients and English description on the other side too - everything in neat.




Власне, корейська косметика мене не розчарувала) Пінка пахне дууже приємно - чисто-лимонно, тонізуюче і натурально. Саме такий аромат гарно підійде для ранкового пробудження чи вечірнього релаксу. За нього я вже поставила б високу оцінку) Але не ароматом єдиним! Пінка власне нагадує гель білого кольору, котрий піниться посередньо, зате очищає майже до скрипу. Раніше я любила ще інтенсивніше очищення, але тепер, після місяців косметики з кислотами я хочу саме чогось більш м'якого. І ось "майже до скрипу" виявилось саме тим варіантом. Шкіру не подразнює, освіжає, позбавляє жирного блиску надовго - чого ще бажати? Тюбика 170 мл вистачить надовго, тому буду мати таке "лимонне" літо. Щоправда, тепер мені треба ще корейської косметики, щоби дізнатись, як з нею впорається корейська пінка!

Well, Korean cosmetics haven't disappointed me) The foam smells divine - bright lemon, energizing and natural. The perfect scent to wake-up in the morning or relax in the evening. For one this thing I'd give this foam a high points. But the scent isn't the only one nice thing! The foam reminds a white gel, which provides not really foam, but a nice texture for perfect cleansing. It's really soft, but after a month of acid skincare I really need something soft too. And this result is right the one I need. No irritation, refreshing effect, no oily gloss for a long time - what do I need more? 170 ml tube would last long enough, so I'm planning to have a lemon Korean Skin Care summer. But now I need more Korean Makeup to see, how this foam will deal with it!



А ви що-небудь купували в цьому магазині? Чи знайомі з маркою The Face Shop?
Have you bought something in this store? Do you know The Face Shop brand?

Ціна на сайті: 6.92 $ за 170 мл.

До речі, зараз при реєстрації на сайті ви можете отримати купон на 25$ після реєстрації.
Btw, currently you can get a 25$ coupon, when you register.



Пінка надана для незалежного тестування Korean cosmetics online shop Q-Depot

48 коментарів:

  1. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    ВідповістиВидалити
  2. Great review dear :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/weekend-outfit.html

    ВідповістиВидалити
  3. Волшебная пенка ♥♥♥ как раз на лето

    ВідповістиВидалити
  4. Корейські пінки мені подобаються через їх ефективність та високу концентрацію) Купив одну і на пів року забув про покупку ще однієї)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. приємні вони) Думаю, цієї вистачить якраз десь на пів року!

      Видалити
  5. В корейській косметиці очищення взагалі чудове, судячи з відгуків. За описом гарна пінка, але з цією маркою я ще не знайома. Дякую, Наталочка! Візьму до уваги.

    ВідповістиВидалити
  6. Interesting review!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. Yes. It's an amazing lip balm :D

    I didn't know this product, but sounds great!

    NEW GET THE LOOK POST | Classic Look With Lighter/Pastel Colors.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  8. Я люблю корейські пінки - з ними завжди дуже економне вмивання виходить. Пінки треба ледь-ледь на кончику пальця, а вмиває вона добре. Але саме таку я ще не пробувала, та й цей магазин не знаю. Треба буде купити при нагоді, бо пінки і все, що для вмивання, я люблю більш за все інше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, в магазині шикарний вибір) І ціни, як на мене, адекватні)

      Видалити
  9. В мене із корейською косметикою якось так по-різному складається. Іноді все просто ідеально, іноді - такі проблеми, що просто жах! Але з пінками начебто не було нічого поганого, можна продовжувати знайомство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще н особливо багато пробувала, але мені сподобались всі засоби, які траплялись)

      Видалити
  10. I don't know this brand but the cleanser seems nice.

    ВідповістиВидалити
  11. Pretty flowers! Wanna follow each other? Let me know.

    www.shoeaholicandmore.com

    ВідповістиВидалити
  12. Great review! Looks good
    xx
    www.junewantsitall.com

    ВідповістиВидалити
  13. Здорово! Люблю корейскую косметику)
    _________________________________
    Kisses from http://www.ivoryinspo.com/

    ВідповістиВидалити
  14. lEMON CREAM IS NEW FOR ME
    wow !!!
    KISSES
    http://babaluccia.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  15. It sounds nice! Korean Skincare is awesome!

    xo
    https://www.youtube.com/c/CarinaVardie
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  16. These products look very nice:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. Thanks :D

    Ohn, I didn't know this brand but sounds amazing product! Is it a local brand?

    NEW DIY POST | Marble Notebook with Cereal Box.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити