пʼятниця, 20 травня 2016 р.

Блиск для губ Clarins Eclat Minute 01 Rose

Косметика для губ - то моя маленька забаганка, котрої забагато не буває)) Завжди тестую помади, блиски чи бальзами з задоволенням і завжди здивовано спостерігаю за тим, як в сумочці зростає кількість їхніх стіків (зазвичай помічаю це, коли шукаю ручку). Сьогодні розповім про свої враження від доволі відомого блиску Clarins Eclat Minute.

Lip products are my forever love, which is never too much) I always test lipsticks, glosses and balms with a great pleasure and I'm always curiouse of how my purse is filled with new and new sticks (usually, I see this in a search of a pen!). Today I'll tell about my impressions on quite popular Clarins Eclat Minute lips gloss.

Мініатюрка цього блиску дуже зручна для жіночої сумочки. Хоча що я кажу - в мене там помад з десяток і нічого) Аплікатор у блиску цікавий - це не пластиковий носик, який зазвичай роблять для продуктів у тюбиках, а дуже ніжна і м'яка подушечка. Коли ви видушуєте блиск, то він з'являється на поверхні аплікатора. Я остерігалась, що пухнастість подушечки завадить нанесенню, але ні - все зручно, акуратно і приємно. Тому навіть я, стійкий не-фанат формату тюбиків, оцінила цю вигадку розробників.

Mini-edition of this gloss os perfect for a small purse. But well, what am I saying, if I usually have got nearly 10 lipsticks with me? XD The applicator is quite interesting here. it's not a plastic one, as I used to see with such tubes, but a very soft and delicate one. When you push the gloss out of the tube, it appears on the top of applicator. I was afraid to have some problems with such a fluffy applicator, but actually it's neat and right flawless for me. So even me, a great non-fan of tubes, appreciated such a form.


Відтінок, який мені дістався, - rose 01. Тобто найзвичайніша рожевинка, котра личить завжди і всюди. Я би хотіла спробувати ще більш інтестивні кольори цього блиску, бо рожевинка красива, але я такі ношу доволі рідко. Хіба що для зовсім-зовсім нюдового макіяжу. Або щоб підмалювати губи на ходу - от тоді такі блиски чи бальзами якраз гарно підійдуть.

The shade I've got - Rose 01. Actually the purest pink, which is suitable anytime, anywhere. I'd love to try more intense colors of this gloss, because pink is cute, but I wear such shades not often. Probably just for a really nuce make-up. Or to paint may lips, when in hurry - such glosses or balms can be very useful this way.



Покриття, яке я отримала, красиве і глянцеве, не липке, що плюс, не має дивного присмаку і взагалі комфортне. Я начиталась, що блиск гарно вирівнює губоньки і робить їх візуально краса-краса, проте мені здається, що мої улюблені блиски Артдеко з цим завданням справились би краще. Бо в мене була невелика сухість на губах, то блиск її не особливо приховав. Щодо стійкості, то тут він себе проявив гарно. Пережив каву і + 4 години. Я була навіть здивована, бо покриття мені здалось дуже легеньким. Загалом, приємний досвід, але чогось мені не вистачає, щоби цей блиск запав в душу. Хочу спробувати інші відтінки - тоді побачимо)

The cover I've got is lovely and glossy, non sticky, which is nice, and with no strange taste. Comfortable +! As I've read, this gloss can make lips visually smooth, but I think my fav Artdeco glosses can do better. Because I've had dryness and gloss haven't changed it for better. As for longevity, it's awesome. It survived coffee and 4+ hours. I was even surprised, because the coverage looked so light! Overall, a nice experience, but I need something more to make it my must-have. I need the other shades to try)





А ви знайомі з цією серією?
Are you familiar with this series?

                                Продукція Clarins надана для незалежного тестування компанією Hexagone

56 коментарів:

  1. Great pics and review dear :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/winnie-dress.html

    ВідповістиВидалити
  2. у меня была полноценная версия этого блеска - очень нравился

    ВідповістиВидалити
  3. Very romantic pink cosmetic.. your are so pretty with this lipstick
    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ВідповістиВидалити
  4. Very romantic pink cosmetic.. your are so pretty with this lipstick
    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ВідповістиВидалити
  5. Які приємні фото у рожевих віддтінках))

    ВідповістиВидалити
  6. красивый блеск! такой - и в пир и в мир!

    ВідповістиВидалити
  7. Классный блеск! Я бы такому оттенку обрадовалась.

    ВідповістиВидалити
  8. Que maximo essa gloss amei o resultado,
    tenha uma semana abençoada.
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  9. Гарний відгук. Але 4 години тримався? На моїх губах він взагалі не стійкий...годинка і все. Каву не переживе)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я от теж була здивована) очікувала меншого, а він себе повів дуже гарно. Якось навіть підмальовувати губи не тягнуло - і каву пережив! От справді, така штука, що поик на собі не спробуєш, то йне дізнаєшся, як воно...)

      Видалити
  10. Гарненький! Такий милий і дівчачий! Дякую, Наталочка!

    ВідповістиВидалити
  11. Спасибо за обзор! Давно смотрю на эти блески, но моя зелёная подружка останавливает меня купить их.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну мені блиск по суті сподобався, але не виникло бажанян купувати повнорозмірну версію!

      Видалити
  12. О, я люблю, коли є аплікатор, бо зазвичай в мене з тюбиків все проливається. Навіть якщо я дуже обережна, частину блисків все одно гублю через те. Така мила зручність! Ну й колір подобається, це цілком моє)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж мала кілька блисків. котрі пролились( неприємність... А от з такми аплікатормо навіть доведеться докласти зусиль!

      Видалити
  13. Not familiar with this series but I loveeee the shade on your lips! So girly and subtle.

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже класний блиск! Тобі такий ніжний пасує!

    ВідповістиВидалити
  15. Я очень люблю эти миниатюрки у Кларанс, они такие милые и эти блески просто замечательные.

    ВідповістиВидалити