субота, 14 травня 2016 р.

Бальзам для губ Clarins Daily Energizer Lovely Lip Balm

Бальзами для губ - це тема, яка мені ніколи не набридає. Хоча, здавалося б, що це не така й захоплива тематика: ну вони ж переважно безбарвні й зволожуючі, і все. Але мої ручки попри те тягнуться до новинок і тому я про них вам і розповідаю)) Сьогодні - про бальзам для губ Clarins Daily Energizer.

Lip balms ia a topic, that never bores me. Although it seems, that it's not that exciting: well, balms are usually colorless and moisturizing, and that's all. But despite this I'm always into some novelties and therefore I tell you about them too)) Today - about Clarins Daily Energizer Lovely Lip Balm.



Новинка від Кларанс дивує вже з самого початку. Адже ця марка вельми знана за прихильність до класичного дизайну, а тут бальзам в картонній тубі в кольорові горохи. А на презентації нам розповіли, що марка планує ці бальзами ще і в квіткових тубах. Не знаю, як ви, а я з задоволенням спробую. Мені подобається, коли дизайн молодіжний (ну або вінтажний, але це вже зовсім інша тема для розмови)).

New-in from Clarins surprised from the very beginning. This brand quite known for adherence to classic design, and here we got a balm in a cardboard tube with colorful dots. And at the presentation we were told, that the brand plans to present these balms in flower tubes later. I don't know about you, but I'd be happy to try it. I like it, when design it nice for teens (well or vintage, but that's another topic for conversation)).




Отож, всередині ховається бальзам у формі стандартної помади. В мене таких, до речі, ще не було. Зазвичай або у стіку, або в баночці. І щойно ми викручуємо помаду, як починається магія. У випадку цього бальзаму магія - це його аромат. На презентації ми так і не вирішили остаточно, чим це він пахне: для мене це якась суміш фруктів, в якій є персик і кавун, такий собі літній коктейль, котрий надихає на мрії про мандри і море. А ще бальзам має цілком собі своєрідний смак. Я зазвичай не звертаю уваги на смаки бальзамів і помад, але тут він такий фруктовий теж, що важко не помітити. Дуже приємно на губах)

So inside there hides a regular lipstick balm. I haven't tried such a format before. Usually my balms were ina sticks or in a jars. And as we twistis a lipstick, magic begins. In this case magis is in balm'sflavor. During the presentation we haven't decided, how it actually smells, but for me it's kind of fruits mixture, where you can feel a peach and a watermelon, a kind of summer cocktail, which inspires to dream of travels and the sea. And balm has quite a peculiar taste. I usually do not pay attention to tastes of balms and lipstick, but then it's also so fruity, that is hard to miss. Very nice feeling on my lips)




Власне, крім аромату і смаку бальзам мені сподобався і за його основні, бальзамні функції. Завдяки формату помади він наноситься дуже легким та тонким шаром - ніякого надміру жирності не спостерігаю. Водночас, він і не занадто сухий - така собі золота середина. М'якість і комфорт губам забезпечені, як і красивий вологий блиск. Хоча бальзам і безбарвний, та він має таку чудову властивість: підкреслювати власний відтінок губ і робити його інтенсивнішим. Тому, коли ви любите таку делікатність, вперед по новинку. Вам сподобається.

In fact, in addition to balsam's aroma and taste I liked his basic, balm function. Due to the form of lipstick you can put it on with a very light and thin layer - not too oily. However, it's not too dry too - a sort of happy medium effect. The softness and comfort is provided along with wet gloss. Although this balm is colorless, it has such a remarkable property: to emphasize your own lips shade and to make it more intense. So when you enjoy such a delicacy, try Daily Energizer. You will like it.




А як вам бальзами Кларанс?
What do you think of Clarins balms?

                                Продукція Clarins надана для незалежного тестування компанією Hexagone

50 коментарів:

  1. Мені дуже-дуже сподобався) Дякую за твій огляд))) Скоро буде й мій)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада) Я в цей бальзам насправді закохалась, хоча в мене доволі серйозна колекція інших)

      Видалити
  2. Thanks dear :D

    This product sounds great but my favourite is Dr. Rescue :D

    NEW CITYBREAKS POST | Come with me to meet Braga.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, я тоже очень люблю бальзамы )) всякие-разные ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді рекомендую і цей спробувати) Він того вартий!

      Видалити
  4. милое оформление! интересно было бы попробовать его на себе
    спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, бальзам миленький) І примєний - тому рекомендую!

      Видалити
  5. Я не пользовалась этим бальзамом, но по описанию он классный!

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за обзор! Не пользовалась этими бальзамами, упаковка милейшая!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бальзами варті того, щоби їх спробувати)

      Видалити
  7. Красивый обзорчик.
    Мне очень нравиться

    ВідповістиВидалити
  8. Оформлення мега позитивне. Дякую за огляд)

    ВідповістиВидалити
  9. Love these products <3

    http://www.lauramacij.com/2016/05/rene-deco-pastel-girl.html

    ВідповістиВидалити
  10. Обожаю этот бренд! Очень нежный бальзам, выглядит очень мимишно))

    ВідповістиВидалити
  11. Люблю бальзамы, отдаю им предпочтение, чем помаде. Оформление классное. Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю продукти для губ загалом) Але бальзами наношу протягом дня завжди)

      Видалити
  12. Теж подобаються такі яскраві футлярчики )) і аромати смачні в бальзамах )). Наталочка, дякую що розповіла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цейц бальзам просто вцілив у десятку по всіх пунктах!

      Видалити
  13. Какой чудесный и стильный дизайн! Очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  14. Який чудовенький! Мені подобається дизайн, я обожнюю, коли стік із бальзамом приємно тримати у руках, і він до всього ще й красивий! Я пробувала помади Кларанс, дуже милі, тому думаю, що бальзам теж непоганий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я потрохи стаю фанатом цієї марки) насправді багато якісної косметики і естетичного задоволення!

      Видалити