понеділок, 16 травня 2016 р.

Креми для обличчя Clarins Beauty Flash Balm & Multi-Active Day face creams

Сьогодні я продовжую марафон Кларанс-знайомства, бо я вже понад місяць захоплено вивчаю продукти марки і маю багато вражень про них. А продовжу я розповіддю про два креми - Beauty Flash Balm і Multi-Active Day, обидва з яких були у квітні-травні моїми помічниками доволі часто.

Today I go on with my Clarins beauty aquitance, because over a month I'm extremely happy to test some products of this brand and I've got a lot of impressions on them. Today's part - two face creams Clarins Beauty Flash Balm & Multi-Active Day. They both were my great help during this April and May period.



Я думаю, що всі ми хотіли б знайти для себе такий крем, який робить "все чудово". От просто наніс - і все чудово. І не треба ніяких консилерів, пудр, хайлайтерів та інших баночок, котрі стоновлять частину нашої щоденної рутини... На презентації Кларанс крем Clarins Beauty Flash Balm назвали саме таким експрес-засобом зробити "все чудово". Звичайно, без магії, але цікаво ж! Мені дістався його тестер і я його старанно вивчала вдома, в поїздках, на щодень тощо.

I think we all sometimes want to find a magical cream, which can make everything flawless. You jsut apply it - and it's done! And you don;t need any concealers, powders, highlighters and other daily routine jars... During Clarins presentation Clarins Beauty Flash Balm was called exactly such "Mr. Flawless" express item. Of course, without magic, but so interesting! I've got a tester of it and tested in daily & in my trips too.


Красивий тюбик повідомляє, що треба наносити макіяж одразу після крему. Бо якщо ви дасте йому надто багато часу на всмоктування, то тон ризикує скочуватись. У мене не скочувався, я виконувала все, як сказано. До речі, колір - рожевий, запах - солодкий, ніжний, сподобався.

Lovely tube tells us,t hat you should apply your make-up right following this cream. because it you give it too much time to absorb, foundation can scold. I've had no such problems. because I always do, as it says. Btw, the shade is light pink, the smell - sweet, soft, I loved it.


Отож, що робить цей крем? Я найперше помітила ефект моментального ліфтингу - шкіра розгладжена, мімічні зморшки зникають, гарний ефект свіжості отримано, а ще колір обличчя справді рівніший. Друге, що мені сподобалось - комбі-шкіра гарно реагує на крем, тому навіть в теплу погоду я його наношу без остраху перевантажити лице та отримати жирний блиск надто рано (бо він рано чи пізно таки виникає, але завжди краще, щоби пізно!). Загалом, крем не чарівна паличка, але покращити ситуацію візуально він здатен, тому я би такий тримала собі в косметичці, а особливо на дні, коли ніч в потязі, а потім одразу якісь виступи чи презентації)

So, what does this cream do? The first thing I noticed: an immediate lifting effect - the skin gets smooth, mimical wrinkles disappear, nice refreshment and even tone come along. The seconhd thing I enjoyed - my combi-skin reacts nice, so I can use this cream ih a warm weather with no fear of oily gloss (well, it will appear, sooner or later, but it's always better, if later!). overall. this cream is not a magic wand, but it can change visual look to better, so I'd love to keep a full-size in my cosmetic purse, especially in days, when I have to spend a night in a train and then visit some performance or presentation.


Другий крем, про який я б хотіла розповісти - Clarins Multi-Active Day. Теж пробувала тестер, тому одразу скажу - його анти-ейдж властивості я не дослідила. Крем білого кольору в красивому рожевому тюбику - все таке дівочу і мімімі) А пахне він менш солодко, ніж попередній засіб, а більш фруктово. Теж дуже гарний мікс.

The second cream I'd love to tell you about is Clarins Multi-Active Day cream. I've tried a tester of it too, so I have to mention - tester isn't enough to achieve some anti-age effects) The cream is pure white, in a cute pink tube - everything so girly and aww. It smells less sweet, than previous one, more fruity. Alsdo a nice mix, for sure.



Було спочатку трохи лячно пробувати крем для сухої шкіри - моя далеко не суха. Але після нанесення засіб всмоктався просто моментально - я аж здивувалась. Живлення він дає справді таке вау-вау, глибоке і тривале. Проте на моїй шкірі попри швидше всмоктування, починає скоро просто безбожно сяяти. І привіт, відсутність комфорту та бажання або вмитись, або нанести ще один шар пудри. Тому я наношу цей крем або наніч, або в особливу сухі часи моєї шкіри. Бо ж він гарно тонізує, живить, розгладжує і при цьому ще має СПФ 20. На жаль, склад кремів на тестерах я не знайшла, але в мережі пошукати його, якщо вас цікавить, це не біда.

At first I was quite afraid to test dry skin cream, because my skin isn't dry at ll. But after application this product absorbed immediately -  was rather surprised. So it provides really-really deep and lasting nurishing. But on my skin even through it absorbs nice, oily gloss appears fast. And well, hello, no comfort and a great wish to apply more powder or wash my face. o i apply this cream for nigh usually or on a days, when I feel my skin too dry. Because it nourishes. smoothes and has got SPF 20. Unfortunately, I haven't had all the ingredients on my testers, but you can easily google them, if you're interested.


А ви користувались цими кремами? Що сподобалось, що ні?
Have you tried these creams? What did you like and what not?

                                Продукція Clarins надана для незалежного тестування компанією Hexagone

56 коментарів:

  1. кремами не пользовалась, но декоративку у марки люблю. Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, декоративка в них дуже приваблива))

      Видалити
  2. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    ВідповістиВидалити
  3. Great products dear :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/new-chic-beauty-and-clothing-wish-list.html

    ВідповістиВидалити
  4. Wonderful products:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. найти достойный крем для лица действительно большая удача
    спасибо за обзор

    ВідповістиВидалити
  6. These products sound very nice and the packaging is so pretty!

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  7. Я цього першого чудо-бальзаму, який робить все, поки не дуже зрозуміла. Ще мушу потестити кілька разів. Чомусь на моїй шкірі він ніц не робить. А цей другий, рожевенький, ще не пробувала, але чула чимало гарних відгуків)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, він мені доволі сподобався) І з макіяжем на конфліктує, оч остарегіалась цього. А крем приємний, але моїй шкірі надто жирний(

      Видалити
  8. Resenha maravilhosa produtos ótimos, tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  9. Love this! I like your photos so much. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  10. I love the photoshoot you gave to all these products! They look so light and cute and it's like I can almost smell the lovely flowery scent. Beautiful!
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I'm glad you like it))) Actually, I love taking photos of cute tubes and jars!))

      Видалити
  11. кларанс люблю нежно, но их крема еще не довелось попробовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх починаю любити теж)) Бо тільки знайомлюся з маркою)

      Видалити
  12. I have had no idea that Clarins has such a great products, this beauty balm looks amazing!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Відповіді
    1. Вони приємні) Другий не для комбі шкіри, але по відчуттях гарнющий!

      Видалити
  14. Ця марка мені ще не знайома, але уже в моєму віш-лісті)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рекомендую сміливо)) Туш і бальзамчик - в мене вже у фаворитах весни))

      Видалити
  15. Lovely pics dear and interesting beauty products! Have a great week! xx

    ВідповістиВидалити
  16. В них такі солідні тестери, що можна користуватися довго. Саме ці креми я не пробувала ще, але я знаю, що марка дуже приємна, і результат справді помітний. В мене були засоби для очей - креми дуже непогано справлялися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, люблю, коли тестер справді підходить для тестування, а не півтора рази намастити) В мене зараз крем під очі від Бенефіт - я закохалась)

      Видалити
  17. Безумно нежно выглядят, такие приятные. Я ещё ничего у марки не пробовала, хожу только соблазняюсь всё ;) спасибо!

    ВідповістиВидалити
  18. Adoro Clarins y todos sus productos..son una maravilla!!
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  19. Насколько сильно я люблю косметику Кларанс, но до сих пользовалась только декоративкой, ничего из уходовых средств у меня пока не было((
    Спасибо за знакомство, Ната!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я декоративку теж тршіки спробувала, наразі туш мій фаворит)

      Видалити
  20. Гарний опис! Сподобались усі. Мені взимку підходять навіть для сухої шкіри засоби, хоча маю комбінований тип шкіри. Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді варто спробувати)) Мені подобається їхня косметика і я певна, що знайду там щось для комбі-шкіри теж)

      Видалити
  21. Ні одного не довелось спробувати) Зверну на них увагу)

    ВідповістиВидалити