пʼятниця, 13 травня 2016 р.

Крем для обличчя ЧистоТіл "Чайне дерево" / ChystoTil "Tea tree" face cream

Олія чайного дерева - недешевий, але вельми корисний для шкіри інгредієнт. Тому, коли мені випала нагода спробувати крем, який містив у складі чайне дерево і цілий букет цілющий олій, я дуже втішилась. Тим більше, це був перший крем від марки "ЧистоТіл", яку я люблю і поважаю за натуральну хенд-мейд косметику. Мої враження? Читайте далі!

Tea tree essential oil is not cheap, but really useful ingredient for a skin. So when I've ot an opportunity to try a cream , which included tea tree and a lots of other essential oils, I was very pleased. Moreover, it was my first ChystoTil face cream and I really love this brand for natural handmade cosmetics. My impressions? Read on!



Склад: олія персикова, олія чорної смородини, Н2О, екстракт маслин, комплекс тригліцеридів, вітамін Е, вітамін В5, саліцилова к-та, СО2 екстракт розмарину, ефірна олія чайного дерева, PRESERVASOL®, молочна к-та.

Ingredients: Peach oil, black currant oil, H2O, olive extract, triglycerides complex, vitamin E, vitamin B5, salicylic acid, CO2 extract of rosemary, tea tree essential oil, PRESERVASOL®, lactic acid.



Отож, олія чайного дерева є дуже помічною в догляді за обличчям, бо вона є природним антисептиком і допомагає проблемній шкірі не страждати від висипань. Я, як власниця саме проблемної шкіри, завжди дуже скрупульозно ставлюся до косметики для обличчя, тому антизапальні інгредієнти мене тішать. Сам крем розміщений в акуратній круглій баночці. Його 25 мл повинно вистачити на 3-4 місяці - я прослідкувала за тим, як витрачаю крем саме і думаю, що саме на початку літа він в мене закінчиться. Консистенція - однорідна водяниста, колір білий, запах - з вираженими нотами чайного дерева, які ні з чим не сплутати. Мені подобається)

Thus, tea tree oil is very helpful in face care, because it's a natural antiseptic and helps to solve skin problems. I, as the owner of oily skin, am always very scrupulous is a search of face cosmetics, so anti-inflammatory ingredients are very useful for me. Cream itself is a neat round jar. It's 25 ml volume should be enough for 3-4 months - as I see, mine will end in the beginning of the summer. Consistency - is even and watery, white shade, smell - with a visible notes of tea tree, which is hard to confuse with something else. I love this smell.



Водяниста текстура дозволяє наносити мінімум крему і шкіра його просто випиває - навіть при тому, що вона доволі хилиться до жирності. Тому я певна, що цей крем не буде перевантажувати обличчя в спеку, але при цьому дасть йому необхідне живлення. Щодо власників сухої шкіри, я не певна, що вони розділять моє захоплення, бо їм може знадобитись щось більш насичене. Після нанесення крем трішки холодить і освіжає, а далі я наношу макіяж. Якщо що то - ні, крем не конфліктує з тонами чи пудрами, нічого не скочується і не стійкість макіяжу не впливає.

Watery texture allows you to apply a minimum of cream and the skin just "drinks" it - even though it tends to oily type. So I am sure that this cream will not be too "heavy" in the heat, but it will give my face a necessary hydration. As for owners of dry skin, I'm not sure, that they will share my enthusiasm, because they may need something more intense. After applying the cream feels a little cold and refreshing, then I apply my makeup. If you are interested, just know - cream isn't conflicting with foundations or powders, no sliding and makeup stability is not affected.



Що мені подобається: моментально всмоктується, пом'якшує шкіру, не провокує появу жирного блиску і загалом вирівнює тон шкіри трішки, позбавляючи почервонінь. За час тестування запалень в мене було не особливо багато, тому певна, що крем мав свій вплив і тут. Зазначений в описі матуючий ефект проявляється, але я зазвичай наношу пудру, коли виходжу з дому, тому залишаю відповідальність за матування саме на ній. Загалом, дуже приємний і вдалий продукт, який точно підійде для проблемної та жирної шкіри в період весни-літа.

What I like: absorbs immediately, softens the skin, doesn't cause oily shine and generally evens skin tone a bit, eliminating redness. During testing I had not many inflammations, so certainly this cream had an impact on this area too. Specified in the description matting effect is visible, but I usually apply some powder, when I go out, so I always add something for mattifying. Overall, a very enjoyable and successful product,that is suitable for oily and problem skin during the spring and summer.


А ви користуєтесь засобами з олією чайного дерева?
Do you use products with tea tree oil?

Ціна на сайті виробника: 110 UAH за 25 мл.

Крем надано для незалежного тестування маркою ЧистоТіл 

58 коментарів:

  1. Absolutely, my dear :D

    Creams with tea tree?! :o I need to try!!!

    NEW DIY POST | Wall Hanging.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, it's very nice for skincare, especially, if your skin has problems with inflammations

      Видалити
  2. Спасибо за обзор! С маркой не знакома, сейчас в наличии у меня нет средств, содержащих чайное дерево, но периодически я их приобретаю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя шкіра їх любить) А ще чайне дерево допомагає боротись з застудою, але це вже інша історія...

      Видалити
  3. Цікавий кремчик) Я зараз стала придивлятись до цієї марки - стільки всього цікавого!
    Маю в своєму арсеналі масло чайного дерева і маску з глиною і чайним деревом (порятунок від висипання і алергії) від Зеленої аптеки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, маску я б спробувала)) Треба убде придбати собі олійку і зробити з глиною)

      Видалити
  4. Интересный крем, не знакома с маркой. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка мені дуже подобається) В них чудовий вибір мила та іншої косметики для тіла і обличчя) Ну і все українське та натуральне!

      Видалити
  5. nice blog =)
    following each other via gfc and g+?
    xoxo
    http://reviews-and-couponing.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  6. Я почему-то избегаю натуральных кремов для лица, чаще использую их на руки, иногда ноги ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж частіше довіряю свій догляд за обличчям аптечній косметиці, але конкретно цей крем мене потішив)

      Видалити
  7. Коли крем працює, це тішить. Я щоб не пробувала, та завжди мабуть буду повертатися до аптечних марок;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж безмежно залюблена у аптечну косметику, але час від часу дозволяю собі такі експерименти і радію, коли вони вдалі. тут саме той варіант!

      Видалити
  8. Мені олія чайного дерева ідеально підходить по типу шкіри) Дякую за цікавий огляд))))

    ВідповістиВидалити
  9. Крем действительно отлично работает.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що він знайшов своїх прихильників))

      Видалити
  10. Масло чайного дерева - полезность для кожи, особенно когда возникают проблемы. Отличный крем!

    ВідповістиВидалити
  11. Обожаю масло чайного дерева ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачу, в нас тут вже маленький клуб його прихильників))

      Видалити
  12. Ótima resenha amei a dica do produto, tenha um final de semana abençoado.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  13. Thanks can we follow each other? If yes follow me
    Kisses

    ВідповістиВидалити
  14. Great review!

    Have a great day<3
    xoxo
    http://stargazershia.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Я навіть чистою олією чайного дерева користуюся точково при запаленнях. Обожнюю її в косметиці! Наталочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона здатна допомагати в багатьох ситуаціях)

      Видалити
  16. У меня эфирка чайного дерева всегда есть в доме, это первый помошник при многих проблемах:) кстати, эфирное масло чайного дерева не есть самым дорогим эфирным маслом, я бы даже сказала, что оно одно из недорогих (это на заметку ;)).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я власне тепер теж помітила, що погарячкувала з ціною, просто в думках засіли слова друзів, котра мені колись олію чайного дерева давали проти застуди і розповідали про його високі ціни @_@

      Видалити
    2. Это они еще цен масло розы или нероли не видели;) вот то цены так цены))

      Видалити
    3. О, я трояндове бачила - справді, цінна річ тепер)

      Видалити
  17. Ой, ні. Для мене чайне дерево має просто жахливий запах. Багато засобів з ним було, а от результату 0

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж запах спочатку дивним видавався, але потім навпаки сподобався)

      Видалити
  18. с маркой не знакома, крем интересный своей легкой консистенцией, для лета очень нужен!
    чайное дерево люблю в уходе, есть карандаш с лосьоном от Ори и очень нравилась умывалка от Зеленой Аптеки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, цей крем саме гарний на теплу пору!
      Дякую за рекомендації)

      Видалити
  19. В мене такий самий стоїть, але я ще не склала враження. Цікаво читати, що думають інші про косметику, з якою ти тільки-но знайомишся) Сподіваюся, що він буде незамінним при появі запалень, які іноді до мене приходять) Я дуже вірю у цю марку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя шкіра оцінила цей крем високо) Я вже майже всю баночку вимазюкала) І задоволена результатом. Сподіваюсь, він і тебе потішить!

      Видалити
  20. Nice composition of ingredients and I like tea tree oil too.

    ВідповістиВидалити