середа, 13 квітня 2016 р.

Невагома тональна основа Кушн Ів Роше / Yves Rocher Light Foundation Cushion

Мабуть, це не буде перебільшенням, сказати, що кушн завоював ринок косметики доволі стрімко. І зараз хіба що особливо лінивий бренд не пропонує таку новинку в своєму асортименті. Я зараз не дуже активно користуюсь тональними засобами, тому не цікавилась кушнами, але коли в Ів Роше вийшла новинка, мені захотілось її спробувати. Що з цього вийшло? Читайте далі!

Perhaps, it's not too much, if I say cushion won over a make-up market quite rapidly. And now, perhaps only really lazy brand don't offers this new product. Currently I'm not very into foundations, so I wasn't taht interested in cushions, but when Yves Rocher announced a new item, I wanted to try it. What happened? Read on!



Отож, почнемо з базового: що таке кушн? Вигадка корейської індустрії, в котрій гарний рівний тон шкіри - це головне. По суті, це рідкий тональний, котрий містить в спеціальній губці, котра його надійно утримує. А наносити цей засіб потрібно спонжиком. Чому ж кушн здобув свою популярність? Перш за все, завдяки тому, що він створює легке покриття і дає шкірі ефект легкого, здорового підсвічення, котре зараз в тренді (на горе для моєї комбі шкіри)).

So, let's start with a basic: what is cushion? Korean make-up industry invention, because even skkin tone is very important there. In fact, this is a liquid foundation in a special sponge, which keeps it securely. And you apply it with another sponge. So, why cushion gained it's popularity? First of all, because it creates a light effect and provides skin a healthy glow, which is a trend now (in grief for my combi skin)).





Новинка від Ів Роше виглядає дуже стильно: біла коробочка на кнопці з фірмовим логотипом, нічого зайвого. Всередині у першому відділі - акуратний спонж і дзеркальце. З дзеркальця потрібно зняти плівку - я спочатку її не помітила і дуже здивувалась, чому ж зображення таке брудне, а виявилось, що це тільки моя помилка. Далі піднімаємо кришечку і потрапляємо у відділ номер два. Спочатку він був закритий мембраною, але я її вже зняла. А під нею знаходиться власне губка з тональним. З вигляду він пекельно темний, хоча відтінок Beige 200 я уявляла не таким, але це тільки перше враження. Наносимо!

Yves Rocher new-in looks very stylish: white box with a button and brand logo, nothing more. Inside the first part of a box - precise mirror and sponge. You need to remove the film from the mirror - I haven't noticed it at first and was very surprised, why the image is so blurry, but that was just my mistake. Then you lift the cap and get into the section number two. It was originally covered with a membrane, but I already took it off. And there is our sponge with a tone. In looks absolutely too dark, even through I though Beige 200 shade had to be much different, but it's only a first impression. Apply!





Нанесення - зручне і комфортне. Для того, щоби покрити все обличчя, мені потрібно 2-3 рази торкнутись губки спонжиком. Останній в процесі застосування втрачає свою бездоганну чистоту, але така вже його доля. Перше враження: мамма мія, чому я така... темна? Спочатку відтінок цей виглядав на моїй шкірі вельми-вельми не таким, як потрібно для того, щоб вийти в ньому на люди. Проте перший ефект минув - тон підлаштувався під шкіру і раптово у дзеркалі я побачила варіант, котрий був вже майже бездоганним. Виглядав, як я влітку)) Окрім того, справді рівний тон, справді приємне сяйво і справді тонке, повітряне покриття, котре сильно відрізняється від тональних у стандартному форматі.

Putting it on is convenient and comfortable. In order to cover the entire face, I need a 2-3 touches to a tone with a sponge. During the application sponge loses it's impeccable cleanliness, but that's it's fate. First impression: mamma mia, why am I so... dark? Initially, this shade on my skin looked very, very not like the one I need to go out. However, the first effect has changed - shade became more similar to my skin and suddenly I saw the option, which was already almost perfect. Looked like summer me)) In addition, tine is really even, really nice and with a really subtle glow, light cover, which is very different from the usual foundations effects.





Що варто зазаначити: якщо у вас комбі-жирна шкіра, то тримайте під рукою матуючі серветки. Я наношу на кушн пудру, але все одно шкіра починає сяяти швидше, ніж хотілося б. Також не очікуйте на перекриття проблем, а от гарний рівний тон - це будь ласка. Загалом, новинка мені сподобалась, але користуватимусь нею я влітку, бо все ж зараз колір надто насичений для мого блідого, як сметана обличчя, а от після кількох сонячних місяців буде саме те.

What is worth to mention: if you have a combi to oily skin, keep matte wipes with your. I apply a powder over the cushion, but still my skin begins to shine more quickly, than I would like. Also do not expect problems to be hidden, but the nice smooth tone is a must you get with cushion. Overall, I liked the novelty, but I will use it in the summer, because color is still too tan for my pale face, but after several months in the sun will be exactly what I need.



А ви вже спробували цей чи будь-які інші кушни?
ave you tried this or any other cushions?

Невагома тональна основа Кушн надана для незалежного тестування маркою Ів Роше 

56 коментарів:

  1. очень хочу попробовать этот продукт! но вот так и не поняла есть ли там спф, для меня это важно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В описании не нашла SPF, но само средство очень приятное)

      Видалити
  2. Thanks dear :D

    I have and I use some of YR products but I didn't know this. Btw, love the results! Look amazing!

    NEW PERSONAL POST | My Sunnies Collection!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Интересная новинка, все на нее посматриваю, но пока нет возможности попробовать. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, новинка потішила) Якщо шкіра не зовсім біла, то можна сміливо пробувати)

      Видалити
  4. Cool review :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/whiteorange-outfit.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    ВідповістиВидалити
  5. Давно уже слышала об этом типе тонального средства, но еще не опробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Воно цікаве) Як на мене, бездоганне для літнього часу!

      Видалити
  6. Ще не пробувала, але дуже хочу і планую купити) Але я буду брати рожевий підтон)

    ВідповістиВидалити
  7. Hello from Spain: I really like these proposals. Yves Rocher is a great store. Keep in touch

    ВідповістиВидалити
  8. то кушон то кушн не пойми как правильно называть сие изобретение)))
    спасибо за подробный обзор! может и я созрею на тестирование данного представителя :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не певна, але я б його назвала "к'юшн")) Мені так звучить краще))
      рада, що зацікавила. Якщо шкіра не надто біла і не надто жирна - треба брати)

      Видалити
  9. Цікава новинка, для мене мабуть підійшла б)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, вона приємна і використанні, тому я думаю, що знайде багато прихильників!

      Видалити
  10. So chic! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    BLOGGED: MAC Selena Como La Flor Lipstick Swatch

    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  11. Интересное средство. Очень красиво смотрится на лице.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так мені сподобалось покриття) Якби ж ще був світліший тон!

      Видалити
  12. Мне понравился кушн, но я буду использовать его летом, когда чуточку загорит моя кожа ))

    ВідповістиВидалити
  13. Great product and brand dear!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  14. Задумка і текстура чудові) Та для мого кольору обличчя знадобиться чекати аж до серпня))) Ну чому?Чому немає для білосніжок!?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, формат справді гарний))
      Я теж бліда, тому чекатиму літа( думаю, що в азіатських брендів є щось для білосніжок -в них майже вся косметика для обличчя має відбілюючий ефект, то думаю і кушни такі є)

      Видалити
  15. Никогда не пользовалась подобными кушонами, стало очень интересно!
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Новинка очень приятная в использовании)

      Видалити
  16. I haven't tried any cushion foundations, yet. Great review.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. They are comfortable for skin) If you need a light cover, you should try it)

      Видалити
  17. Який чудовий макіяж! Мені усе подобається, а тіні - це просто диво!
    Кушн мене все більше приваблює, він здається таким темним, але влітку можна й спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Тіні з Naked 3)) Я убду ще пів року про неї писати огляд XD
      У таких відтінках кушн справді найкраще підійде на літо)

      Видалити
  18. Моя комбі шкіра теж не в захваті від тренду легкого покриття )). Але маємо що маємо )). Наталочка, дуже гарний відгук, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я легке покриття люблю, але от якби ще моя шкіра менше сяяла з такими засобами, ціни б їм не було! А я так рятуюсь мінеральними пудрами)

      Видалити
  19. У меня что-то не срослось с кушонами как таковыми,как видом продукта:) Но на тебе лежит очень красиво! Натали, твоя кожа с каждым днем выглядит все краше и краше)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені формат подобається, але хочу знайти щось світліше)
      Дякую ^^ Нам зі шкірою ще далеко до гарного стану, але ми вже набагато краще почуваємось, ніж минулого року)

      Видалити
  20. Очень интересное средство! Никогда не пробовала кушн, и откровенно говоря, не совсем представляю, что это такое)) Надо пробовать))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Формат незвичайний, але мені сподобався))

      Видалити
  21. интересно попробовать кушон, продукт загадка для меня)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він зруний в застосуванні, хоча перша думка "оце намудрили!")

      Видалити
  22. У меня в оттенке 200роз и мне кушон нравится. Интересная идея и хороший тональный)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я боялась, що rose буде для мене занадто рожевим) Мені в цій серії явно не вистачає відтінка 100!

      Видалити
  23. Все марки кинулись их выпускать, вот и ИР тоже)
    Мне понравилось как смотрится на тебе, этот оттенок тебя освежает.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, популярна штука зараз))
      Дякую, мені здається, що влітку я потоваришую з цим засобом більше)

      Видалити
  24. мЕні ось ця штучка подобається, з якої\ тональний крем вилазить! Прикольна конструкція і на обличчі гарний відтінок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж подобається) Подивлюсь, наскільки вона буде економною у використанні!

      Видалити
  25. I never had any powder from YR. You're right this shade will be perfect for tanned skin.

    ВідповістиВидалити