четвер, 28 квітня 2016 р.

My Instagram in April ~

Цей місяць в мене видався насиченим на поїздки та події, тому й інстаграм був жвавішим, ніж зазвичай. Ділюсь враженнями!

This month was pretty busy for me - a lot of trips and events, so my instragram was also more lively, than usual. Some impressions!


У квітні я знаходила нові ракурси Львова та цікавинки...
This April I was busy looking for a new points of view on Lviv and different interesting stuff...





...зустрічалась з друзями...
...meeting my friedns...




...бавилась макіяжем з новинками від різних брендів та тестувала чарівні засоби...
...having fun with the make-up with spring novelties and testing awesome products...




...веселилась з блогерами на зустрічі Clarins...
...having fun with bloggers on Clarins meeting...


...мандрувала дивитись на цвіт сакури в Ужгород...
...travelling to Uzgorod to see sakura blossom...







...і підкорювала Київ на Книжковому Арсеналі!
...and conquering Kyiv on the Book Arsenal!


А ще в мене вийшла нова стаття в Літературній Україні.
And also my article was published in Literature Ukraine.


А як минув ваш квітень?
How was your April?

44 коментарі:

  1. _Absolutely, dear :D

    So perfect photos! Great moments :D

    NEW REVIEW POST | Novex: Brazilian Keratin - Ultra-deep Treatment.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. отличный яркий отзыв ;) пусть и дальше жизнь тебя радует приятными событиями

    ВідповістиВидалити
  3. Насыщенный был месяц )) Много интересных мест ты успела посетить ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага)) Я дуже задоволена)) Мрію, щоби й далі було так!

      Видалити
  4. Гарні фоточки) Я за тобою слідкую і тут, і в інста))

    ВідповістиВидалити
  5. Show de imagens arrasou lindas unhas
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  6. amazing pictures...I am dreaming about seeing Lvov and Kiev..:)

    ВідповістиВидалити
  7. Sounds like really great month for you, dear! :) And that cherry tree is perfect! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear!)) Yes, cherryblossom looks amazing in this time of the year!

      Видалити
  8. Классные снимки! Обожаю рассматривать фото любимого Львова))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Львова багато не буває!)) ну хіба для львів'ян...

      Видалити
  9. Эх, Львов! Какой же он красивый! Отличный был апрель!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Львів любов) Але я люблю з нього виїжджати)

      Видалити
  10. В тебе був чудовий і насичений місяць - круто)) нехай травень принесе ще більше позитиву)

    ВідповістиВидалити
  11. Какой насыщенный впечатлениями апрель получился. Здорово! Отличные фото, Наташ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені сподобалось) Хочу травень таким же крутим!

      Видалити
  12. Як я люблю Львів і дуже по ньому скучила. Дякую Наталочка за фото!

    ВідповістиВидалити
  13. отличные фото, поздравляю с новой статьей!

    ВідповістиВидалити
  14. Увидев один раз Львов не влюбиться невозможно)))
    http://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. Гарний Інстаграм! Ужгород - це просто заздрощі, я не була там вже 10 років, це вічність! Підросте донька, теж поїду милуватися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ужгород - любов)) Я тішусь, що мій інстаграм став більш живим, а не лише макіяжно-косметичним!

      Видалити