субота, 2 квітня 2016 р.

Шампунь для об'єму L'Oréal Professionnel Série Expert Volumetry shampoo

З моменту знайомства з шампунями L'Oreal Professionel я зрозуміла, що це буде любов і що любов ця буде довга та щаслива. А що в нас ці баночки, як то кажуть "днем з вогнем" не знайти, то я замовила собі обновку на Парфумерії - ще один сайт, з яким в нас любов. Враження? Далі!

Since my aquitance with L'Oreal Professionnel shampoos, I've realized it's love and this love will be long and happy. As these jars are hard to find here, I ordered my new-in on Parfumeria.ua store - another site, which I do love. Impression? Read more!



Я собі замовила Шампунь для об'єму L'Oréal Professionnel Série Expert Volumetry shampoo - мені завжди хочеться його більше, більще, ще більше і все таке. І щоби тривалу свіжість ще, так. Баночка під назвою Volumetry надихала від початку - вона дуже симпатична - прозоро-зелена, акуратна, а шампунь всередині схожий на желешку. До речі, прихильники прозорий шампунів - вам сюди. Він чистісінький. А пахне мені якимись екзотичними фруктами і освіжаючим коктейлем - приємність. Баночка містить 250 мл. Візуально здається, що вона менша за стандартні шампуні саме через форму - вона не видовжено-плоска, а схожа на пляшку.

I ordered L'Oréal Professionnel Série Expert Volumetry shampoo - I always want it more and more. And also a lasting freshness, yes. Volumetry jar inspired me from the beginning - it's very cute, transparent green, neat and shampoo inside looks like jelly. By the way, supporters of transparent shampoos - that's item for you! It's absolutely clear. And I smell some exotic fruits and refreshing cocktail in it - such a pleasure. Jar contains 250 ml. Visually it seems to be smaller, than the standard shampoos, but it's all because of the shape - the jar isn't elongated and flat, yet more similar to the bottle shape.




Шампунь використовується економно, бо дає гарну пінку і взагалі в застосуванні він - сама комфортність. Насправді, більшість шампунів в застосуванні комфортні, тому не думаю, що тут я напишу щось незвичайне) Мию голову 2-3 рази, потім якийсь бальзамчик - готово!

Shampoo gives a nice foam, so it will last for a long time, and in general it's comfortable in use. In fact, most shampoos are comfortable, so I don't think that here I'll write something extraordinary) I wash my head 2-3 times, then put on some hair balm - and done!



По ефектах: виконує свою обіцянку щодо об'єму на всі сто. Волосся гладеньке, сяюче і його багато... ну, не так! Його БАГААТО)) Ось так. От саме той шампунь, після якого я дивлюсь на свою голову і розумію, що я б хотіла, щоб воно так виглядало завжди, волосся. Особливо класно поєднувати цю баночку і кондиціонер від Тіджі - о, тоді взагалі любо глянути і розчісування, "як по маслу". Свіжість в мене тримається рівно три дні, хоча тут залежить по погоді - третій день питання спірне) Загалом, любов триває, шампунь чергую з іншими, щоби волосся не звикало, планую купувати ще.

The effect: shampoo fulfills it's promise 100%. Hair becomes smooth, shiny and it's volumized... well, no! It's VOLUMIZED)) Like this. That'sright the shampoo, after washing my hair with I look in the mirror and understand I'd like to make my hair look like this always. Especially cool to combine this jar and Tigi conditioner - oh, then effect is even better + easy combing. Freshness lasts for three days, although depending on the weather - the third day a moot point) Generally, the love goes on, I use this shampoo along with some others to avoid getting used to it and I plan to buy more.



А який ваш рецет об'єму?
What is your perfect volume recipe?

Шампуні L'Oréal Professionnel є в асортименті на сайті Parfumeria.ua

52 коментарі:

  1. Мне нравятся средства для волос L'Oréal, особенно шампуни. Для объема волос я бы тоже попробовала, тем более, что он выполняет заявленные обещания)) Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він класний)) Я планую і далі досліджувати їхню продукцію))

      Видалити
  2. Ух, как он меня заинтересовал. Объем мое все)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І моє все)) ну, в мене не дуже рідке волосся, але я люблю, щоби вона так фурррр - і багато)

      Видалити
  3. great shampoo, I have to definitely try it. Your review is very good:)
    Have a lovely weekend :)

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за подробный отзыв. Я у марки почему-то серию для волос не пробовала.

    ВідповістиВидалити
  5. В мене півторалітровий Вітаміно колор, ніяк закінчити не можу. Такі шампуньчики зазвичай купую в перукаря. Можливо наступного разу спробую для об'єму, ти дуже гарно розповіла)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого, я думаю, що такого на рык стане!))
      Я дуже люблю цю серыю Лореаль)

      Видалити
  6. Отличный шампунь, надо будет и себе такой заказать

    ВідповістиВидалити
  7. Thanks :_D

    i do't need volume on my hair, but L'oreal always have great products!

    NEW REVIEW POST | Cleansing Wipes for Mixed and Oily skin
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  8. очень интресно попробовать лореаль, средства для волос у них не брала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я хочу спробувати в них ще інші серії) Бо наразі все, що було - дуже приємне і дієве

      Видалити
  9. Заинтересовал шампунь. Спасибо за интересный отзыв.

    ВідповістиВидалити
  10. Oh wow, sounds so good with the VOlUMIZING effect. I'd try it. So far I don't really have any product that would do it.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за цікавий відгук! Не користувалася шампунями цієї марки, зацікавв.

    ВідповістиВидалити
  12. Looks like a great product:)
    Happy weekend!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Я никогда не пользовалась средствами для волос от L'Oréal. Но про шампуни марки читала хорошие отзывы. Это моя маленькая хотелочка:)

    giveaway on my blog

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони класні) Єдине біда, що у нас всюди Elseve, a Professioneel ще спробуй знайти)

      Видалити
  14. Я перестала покупать средства Лореаль для волос и аидиио зря)
    спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Серії Professioneel в них дуже хороші. Elseve -як пощастить)

      Видалити
  15. Hope you are doing good. It was just a pleasure reading your post . All the pictures are amazing. Keep up the good work. Thanks for sharing.
    Kanwalikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  16. Не пробувала такий. Обов"язково зверну увагу )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він виправдовує свою назву цілковито)

      Видалити
  17. )))) именно такой приехал и ко мне из Чехии! но пока не пробовала, надеюсь, понравится так же как и тебе. красиво рассказала, хочется срочно начинать им пользоваться!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, цікаво буде дізнатись враження) Бо я від нього маю лише найкращі емоції)

      Видалити
  18. Незвичайно виглядає, як якійсь лікарський засіб. В мене теж шампуні для об'єму - найважливіші, бо його завжди не вистачає й волосся вже до кінця дня втрачає більшість ранкового об'єму. Буду ще експериментувати із різними засобами.

    ВідповістиВидалити
  19. А я тільки позбуваюсь об'єму) Волосся хвилясте, його і так забагато) Хочу іншу серію від L'Oréal)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха, це весело)) Думаю, в них є щось і для кучерів)

      Видалити
  20. Класний шампунь, можливо теж собі придбаю такий.:)

    ВідповістиВидалити
  21. К сожалению у них не все средства настолько хороши, но этот шампунь - лучший из всех, которые я у них пробовала!
    http://olaita-blogger.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він показав себе на всі 100. Планую купувати ще.

      Видалити
  22. Очень люблю объемные шампуни, обязательно присмотрюсь к этому)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, цей шампунь вартйи уваги) Я ним дуже задоволена

      Видалити