понеділок, 11 квітня 2016 р.

Liebster Blog Award 13!

Ого, мене номінували... 13 раз! Дякую чарівній Каріні. Почнемо! Сьогодні перший інгліш-варіант, бо саме в ньому мене й нагородили)

Omg! I was nominated... 13th time! XD Thanks to a lovely Carina. Sooo... here we go!


1. Why did you start blogging? 
Well, I started it to write about fashion&beauty, but I've had no cool photos and no cosmetics, so this idea was dead nearly a year... And then I've watched a movie about Yves Saint Loran. And you know what? I really wanted to share my opinion! "Oh, there a blog I registered last year! I'll write it there!"... And this way my blog had his second birth... till now)
2. What's you go-to look?
If I want something super-comfy - it's dark skinny jeans and black/cherry sweater. If I need stay classy - vintage dress goes perfect)
3. Which is your all time favourite movie?
The Lord of the Rings!!!
4. What inspires you the most?
Work, music & people around. I really love to dive into writing and I find a lot of inspiration in it and in my other activities, when I think of what I can do...
5. What's your favourite activity? Indoor or Outdoor?
Hmm... outdoor - skiing. Indoor - drinking coffeee & writing/drawing =)
6. How do you get motivated and positive when you're having a crappy day?
Oh... I try to work more, because it inspires. Or I hang out with my friends and everything gets better!
7. What is your guilty pleasure? Fashion/Beauty
Probably, eyeshadows palettes... Can't stop buying them, even if I know it will takes ageeees to finish at least one XD
8. Which is your favourite snack?
Hmmm... chips?
9. Which is your favourite travel destination?
Vienna & Prague
10. What are your travel essentials?
Eyeshadow palette) shampoo testers, comfy jeans & headphones. Oh, and lip balm!


1. Чому ти почала вести свій блог?
Ну, я почала його, щоб писати про моду і красу, але у мене не було жодних красивих фото і косметики, тому що ця ідея померла майже на рік .. А потім я подивилась фільм про Ів Сен-Лорана. І ви знаєте, що? Я дійсно захотіла поділитися своєю думкою! "О, є блог, зареєстрований в минулому році! Я відгук його там!"... І так мій блог отримав "друге дихання" та живе досі)
2. Який ваш образ to-go?
Якщо я хочу щось супер-зручне - це темні скінні і чорний / вишневий светр. Якщо мені потрібна класика - вінтажне плаття)
3. Який ваш улюблений фільм?
Володар кілець!!!
4. Що надихає вас найбільше?
Робота, музика і люди навколо. Я дійсно люблю поринати в писанину, я справді знаходжу багато натхнення в ньому та в інших речах, коли думаю про те, що я можу зробити ...
5. Яке Ваше улюблене заняття? У приміщенні або на вулиці?
Хм ... на відкритому повітрі - лижі. А десь в приміщенні - пити кавоньку і писати чи малювати =)
6. Як ви мотивуєте себе та знаходите позитив в поганий день?
Ох... Я намагаюся більше працювати, тому що це надихає. Або я тусуватися зі своїми друзями, і все стає краще!
7. Яка ваша слабкість? Мода / Краса
Ймовірно, палетки тіней... Не можу перестати купувати їх, навіть якщо я знаю, що потрібно буде море часу, щоб закінчити принаймні одну XD
8. Яка ваша улюблена закуска?
Хм ... чіпси?
9. Який ваш улюблений маршрут подорожі?
Відень і Прага
10. Які ваші предмети першої необхідності для подорожі?
Палітра тіней для повік) шампунь тестери, зручні джинси і навушники. І бальзам для губ!


That's all! I'm not going to give this award to someone else, because I've been nominated 13 times already and I think I shared it enough XD

Ось і все! Я не передаватиму цю нагороду далі, бо мене вже номінували 13 разів, тому я думаю, що поділилась нею вже достатньо XD

38 коментарів:

  1. Great post dear :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/blackgrey-world.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    ВідповістиВидалити
  2. Hello from Spain:congratulations. I enjoyed meeting you. Keep in touch

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже цікаво було ще трошки дізнатись по тебе! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Amei make maravilhosa arrasou lindo look,
    te desejo uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  5. Love this! I enjoyed reading your post dear.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ВідповістиВидалити
  6. It's great to read about you and hehe, I also like to nibble on chips:))
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  7. I was in Vienna and Prague, they are definitely worth paying a visit.

    ВідповістиВидалити
  8. поздравляю! снова интересно было почитать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я рада, що зібрала вже стільки номінацій)

      Видалити
  9. Congrats for your award!!! Nice post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  10. pretty pictures ! thanks for stopping by my blog! Happy Monday!

    ВідповістиВидалити
  11. Поздравляю с наградой!))
    Я тоже всегда беру с собой палетку теней в дорогу и люблю пересматривать властелина колец :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Палетки - наше все!
      І вк теж) Я ще режисерську версію не подивилась!

      Видалити
  12. С наградами тебя. А я вот тени не особо люблю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ох, а я без них нікуди! Тіні і бальзамчик - і жити можна)

      Видалити
  13. Теж люблю щось писати. Це з дитинства, в мене блокнотик і ручка в кожному куточку;)

    ВідповістиВидалити
  14. Таке гарне фото з ретро автомобілями)

    ВідповістиВидалити
  15. Палітра тіней - це те, що завжди може втішити. В мене їх просто ВЕЛИЧЕЗНА кількість, і я не розумію, як можна перестати купувати. Це ж просто краще, що можна було знайти у косметичному світі, ніколи не перестану їх любити.
    Ну да, й бальзами для губ теж)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, палетки - це святе)) Я їх обожнюю)) Як і бальзамчики) щоправда, іноді мене тягне на вечірній макіяж вдень, коли я дориваюсь до якоїсь цікавої палітри барв)

      Видалити