середа, 20 квітня 2016 р.

Львівська презентація Clarins для блогерів

Знаєте, львівських блогерів стає все більше і це мене дуже тішить. І тішить це не лише мене, адже минулого тижня ми вперше зібрались на просто собі на каву та блогерські посиденьки, а на презентацію Clarins в затишній кав'ярні "Білка".




Скажу відверто, такий формат заходів для мене зовсім новий. Але він мені сподобався. По-перше, коли ще випаде нагода задати всі-всі-всі питання про косметику бренду людині, котра про цю косметику знає майже все? По-друге, можна не лише питання задавати, а й новинки роздивитись та про "легенди" марки дізнатися. По-третє, я люблю каву і гарну компанію, а на зустрічі було доста й першого, і другого.



 Ми багато говорили про заснування марки (то Кларінс чи Кларанс? - ось в чому питання! Канонічною французькою - Кларанс, тому так і називатиму)). Максим, котрй проводив презентацію, розповів про відомі продукти - їх нам представили у мініатюрах та пробниках, щоби була можливість краще познайомитись, а не лише почути на словах. Не могли оминути питання чоловічого догляду - а він у марки представлений окремою лінією. Оскільки вів нашу презентацію чоловік теж, то це питання було неминучим)) Мене особливо зацікавив догляд за проблемною шкірою та за зоною довкола очей, а ще не могла не спитати про скраби - моя улюблена тема, коли доходить до догляду. Зацікавило, що в марки є пілінги з фруктовими кислотами і скатки. При нагоді спробую)



Потішили нас прем'єрою марки - бальзамом Clarins Daily Energizer, який не лише пахне, як ароматна фруктова радість (чи то диня, чи то ківі, чи все разом), але я працює просто чудово. І упаковка з картону теж в тренді - все ж такий еко-френдлі продукція стає все популярнішою. Мої рученьки, як завжди тягнулися до декоративки і я дуже рада, що тепер теж спробую відомі блиски марки, а ще і їхню туш. Туш, до слова, вже їздила зі мною в Ужгород дивитись на сакури. Поводилась молодцем, але про це буде інший пост)





На завершення скажу, що було б чудово, якби інші марки теж робили такі презентації) Дуже інформативно і насичено. І ще одна нагоді зібратись з подругами-блогерами) Адже цього разу нас було найбільше на моїй пам'яті б'юті-блогерського руху у Львові!



А ви знайомі з маркою? Які засоби вам подобаються?
Are you familiar with Clarins? What products do you love?


P.S. Sorry, no translation this time for my English-spaeking readers, ebcause it's a post about local bloggers meeting with Clarins brand) But Clarins products reviews will follow up with proper translations, of course!

54 коментарі:

  1. Люблю читать посты и смотреть видео о подобных мероприятиях. Как будто и я с вами побывала на презентации!)Буду с нетерпением ждать отзывы)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, було весело)) А косметика марки вельми достойна уваги!

      Видалити
    2. Я дуже приємно здивована, тим, що українські б`юті-блогери мають можливість відвідувати такі заходи! дякую за такий детальний пост!

      Видалити
    3. І я дуже рада)) Блогерська сфера в нас розвивається і це не може не тішити. Подвійно тішить, що вона розвивається не лише у столиці)

      Видалити
  2. Looks great!

    Xx,

    || FLOORTJELOVES ||

    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    ВідповістиВидалити
  3. Клас! Презентація дуже красива)

    ВідповістиВидалити
  4. Яркие фоточки ♥♥♥ люблю качественные фотографии
    хотелось бы и мне побывать на подобной презентации

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я б з задоволенням відвідувала такі заходи частіше - якби була нагода)

      Видалити
  5. Очень классный пост, стразу захотелось посетить подобное мероприятие.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я давно мріяла, щоби у Львові щось таке провели)

      Видалити
  6. Классная презентация. Их блески многие хвалят

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, в мене є тепер мініатюра блиску - хочу спробувати)

      Видалити
  7. Обожаю Кларанс! один из любимейших брендов декоративной косметики) вот только уход пока не пробовала))
    Очень стильная презентация, все так красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж детально не знайомилась з їхньою продукцією) З того, що пробувала, все сподобалось)

      Видалити
  8. красота))
    всегда мечтала побывать там)
    давайте читать друг друга
    anastasiafox.ru
    пожалуйста не пугайтесь, блог заработает ночью))

    ВідповістиВидалити
  9. Классное мероприятие! ))
    Фото очень удались ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Справді було весело) Ахаха, одразу видно, що не на мій телефон фото XD

      Видалити
  10. Було класно зустрітись з тобою на цій зустрічі) Частіше б таке)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж була рада)) Аж згадались наші перші тусівки))

      Видалити
  11. Que luxo essa decoração arrasou belo encontro
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  12. Ех...так наче ще раз там побувала, дякую Наталю за спогади)

    ВідповістиВидалити
  13. I love it Clarins is one of my favorite brands
    Thank you for share your pics~
    Beautiful flowers
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  14. Ох, як би я хотіла на такий захід! В нас, мабуть, теж буде (чи був). Я дуже люблю такі блогерські зустрічі, з усіма можна познайомитися! Львівських блогерів і справді багато, дуже цікаво з усіма зустрітися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, ну в Києві подія на події) А це ми з львівськими вперше таким великим складом зібрались)

      Видалити
  15. Nice pics! you all look lovely <3

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  16. Які всі гарні)) Хочу і в Харкові такі заходи(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, Харків ця доля не омине: там багато блогерів)

      Видалити
  17. I'm happy you had a great time and the table looks so nicely prepared:)

    ВідповістиВидалити
  18. Як у вас там було гарно і затишно! Подобається косметика цього бренду)

    ВідповістиВидалити