середа, 6 квітня 2016 р.

Парфумована вода City Spirit Weekend perfume

А знаєте що? А я побачила вже перший магазин EVA у Львові! Він примостився якраз біля входу на Краківський і я тішусь, що тепер у нас є ще одна мережа магазинів краси. А я тим часом продовжую знайомитись з ароматам з EVA - і сьогодні розповідаю про Weekend з серії City Spirit.

And you know what? I've already seen the first EVA store in Lviv! It's right near the entrance to Krakiv market and I am glad now have got one more beauty store. And I still continue to experiment with EVA perfumes - today let's try on Weekend from City Spirit collection.


Як і Travel, цей аромат ховається в непретензійній коробочці з силуетом гламурної леді, котра, мабуть, пішла на прогулянку. Флакон всередині дуже симпатичний - він простий та прозорий, але мені подобається силует міста на задній стінці) І також подобається зручна кришечка. Аромат м'який та ненав'язливий, а його стійкість загалом непогана - години 4. А тепер подивимось, що ховається під кришечкою...

As a Travel perfume, this fragrance is hidden in a simple box with a silhouette of glamorous lady, who apparently went for a walk. Bottle inside is very nice - it 's simple too and also transparent, but I adore the sityline on the back) And also I like the handy cap. The scent is rather soft and unobtrusive, and it stays on for nearly 4 hours. And now let's look, what is hidden under the cap...



Який у вашій уяві аромат вихідних? Для мене це щось легке, романтичне, іноді східне. Weekend з серії City Spirit був ароматом, котрий спочатку мені не сподобався, потім я його трохи розпробувала, проте все одно враження суперечливі. І винні тут асоціації. Одразу пісня нанесення він нагадує мені про шафу. Так-так, про шафу. Була в моєї мами і її сестри така шафка, де вони тримали свою косметику, котрою я в дитинстві бавилась. І ось ця асоціація зі старою косметикою мене не дуже надихає. Проте далі аромат трохи змінюється і він вже стає якимось таким меланхолійно-м'яким. Уявляється парк і пріле листя, трава, сонце крізь гілки - справді релакс вихідного дня. Але все одно цей аромат для мене поза часом - він спокійно міг би виявитись якимось старим парфумом, котрий я знайшла у тій самій шафці, у тій, з косметикою. Цікаве враження)

How do you imagine a weekend scent? For me it's something light, romantic, sometimes eastern. Weekend of City Spirit series was the aroma I didn't like at first, then tried it more, but still my impressions seems contradictory. And the blame is on this association. Immediately when I apply the perfume it reminds me of the closet. Yes, the closet. My mother and her sister used to have such a closet, where they kept their makeup and I used to play with it, when I was a child. And this association with the old makeup is not very inspiring. But then the smell changes a little bit it becomes a sort of soft melancholy. Recalls me a park and a rotten leaves, grass, sun through the branches - a truly relaxing weekend. But still this scent for seems quite out of this time - it could easily turn out to be some sort of old perfume, which I found in the same closet, that one with mother's make-up. Interesting experiences)




А ви пробували аромати City Spirit?
Have you tried City Spirit perfumes?

Парфуми надані для незалежного тестування мережею магазинів EVA

46 коментарів:

  1. Не пробувала дані аромати, думала, що будуть звучати дуже "дешево")

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там перші нотки трохи хімозні, але це на хвилинку) Взагалі Travel мені доволі сподобався, а от Weekend такий більш специфічний вийшов.

      Видалити
  2. Nice post :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/casual-spring-outfit.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    ВідповістиВидалити
  3. thanks dear :D was so sofisticated :D

    I didn't know this brannd, but the packaging is so simillar to CK :D

    NEW DECOR POST | Be Welcome, dear Spring
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. A closet? lol. I think I wouldn't be a fan of this one, I'm afraid...

    ВідповістиВидалити
  5. Интересный, хотелось бы послушать. :)

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо что рассказала. Надо мне будет к ним добраться;)

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю вас с открытием первого магазина во Львове ;) спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  8. А я сьогодні заходила в той магазинчик) Трохи далеко від мого дому, але я також рада, що нарешті ця мережа прийшла і до Львова. Мені подобається Єва і я часто туда заходила в Запоріжжі)

    ВідповістиВидалити
  9. Я не знакома с этими ароматами. но с удовольствием прочла обзор!

    ВідповістиВидалити
  10. Відповіді
    1. Мені більше сподобався Travel, але і цей цікавий

      Видалити
  11. great post dear :) kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  12. мені води дуже сподобались, єдине- хотілося б щоб вони мали різну форму)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені сподобалась така форма флаконів, але оформлення коробочок могло б бути цікавішим))

      Видалити
  13. Thanks sweetie :D
    So, I would like to try this perfume because I'm addicted!

    NEW REVIEW POST | Cien: Intensive Care Q10 Cream For Men
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  14. I love the name city girl !!
    That's a good size bottle also .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  15. Мне кажется, для лета чудесный аромат))

    ВідповістиВидалити
  16. Ого, я й не знала, що в вас ще не було Єви! Ну тепер буде добре, вона дуже виручає іноді!
    Цікаво було прочитати твої враження щодо шафи и цього аромату! Я його іншим собі уявляла, але тепер мені хочеться послухати, як воно) Бо лінійка у цілому мені сподобалася, я маю дві пари з неї й хочу продовжувати знайомство.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну в нас була монополія Космо та Ватсонсу))
      А аромат непоганий, але якось не зовсім мій)

      Видалити
  17. I really like the photos you took hereand I havent tried these but I would:)

    ВідповістиВидалити
  18. Отличная у вас сеть магазинов, эта ЕВА)))

    ВідповістиВидалити