субота, 23 квітня 2016 р.

Натуральне мило-скраб ручної роботи ЧистоТіл "Берберський маг" / Chystotil Natural handmade Exfoliant Soap "Berberian Mage"

За часи свого блогерства мені довелось спробувати багато цікавих видів мила, навіть мило-шампунь. Проте ось мило-скраб виявилось для мене новинкою. А для вас? У будь-якому разі - з задоволенням про новинку розповідаю) Вона приїхала до мене з магазину "ЧистоТіл", котрий пропонує чудовий вибір натуральної косметики і я без перебільшень можу сказати, що то один з моїх улюблених брендів серед українських локальних марок. Отож, мило-скраб "Берберський маг".

Since I became beauty blogger I've tried a lot of different soaps, even a soap-shampoo. But exfoliant soap was new for me. And for you? Anyway - with a great pleasure I want to tell you about this novelty. I got it from "Chystotil" shop. where you can find natural handmade cosmetics and this brand it on my top among UA brands. So, exfoliant soap "Berberian Mage".

Склад: Оливкова олія, кокосова олія, олія сасанкви, олія конопель, глина гассул, подрібнені листя евкаліпту, ефірна олія: ветивер, пачулі, кедр, евкаліпт.

Ingredients: Olive oil, coconut oil, sasanqua oil, hemp oil, hassul clay, eucalyptus leaves, essential oils: vetiver, patchouli, cedar, eucalyptus.



Мальовничий опис ви можете прочитати на офіційному сайті, а я розповім свої враження)) Мило-скраб розділене на дві частини - світліша і темніша (скрабуюча). У них навіть аромат трішки відрізняється: у світло-сірою половини він більш м'який, а скрабуюча частина мила пахне мені сухіше й глиняно, що й не дивно, оскільки в складі міститься глина гассул. Взагалі, я не підібрала гарної асоціації до цього запаху, але мені видається, що так пахне чистота. Цікава думка. Мило з запахом чистоти - це як рекламна фраза, ахах) А насправді там ще чується евкаліптова свіжість.

A lovely official description you can read on a site and I'll share my impressions)) Exfoliant soap is made of two parts - light and dark one (exfoliant itself)). They have also a slightly different scents: light grey smells more delicate and dark side (ho-ho) has a dry clay smell, which is not a surprise, because it includes hassul clay in it. Overall, I haven't found a nice association with this scent, but I think it's clear. Interesting idea. The soap with a clear scent)) Sounds as a commercial. And also there's an eucalyptus freshness.



Мило можна використовувати не лише для миття рук, а й для всього тіла. Я спробувала обидва методи, бо мені хотілось перевірити, як працює ефект скрабування. І ручкам, і тілу дуже сподобалося. Спочатку скрабуючі частини були невідчутними, але за два-три миття гладкий верхій шар змився і продукт вже підходив для ніжного скрабування. Тож я отримую з ним таке собі 2 в 1: і вмивання, і ексфоліант-ефект.

This soap can be used for hands and body also. I tried it both ways, ebcause I wanted to try exfoliant effect at it's fullest. Both hands and body feel nice. At first scrubbing was unnotable, but when the smooth layer rinsed off, the soap was great for soft scrubbing. So I get some kind of 2 in 1 here.



Коли одного разу спробуєш натуральні мила, які не сушать шкіру, то повертатись до магазинної хімії вже не захочеться. І це так) І це мило від "ЧистоТіл" чудово себе проявило - не сушить і не стягує шкіру, навпаки додає їм м'якості та тонусу, що й не дивно, адже в складі є оливкова, кокосова і арганова олія. При цьому  брусочок приємно піниться і тішить ароматом з евкаліптовими нотками. Я дуже задоволена) Скрабування делікатне, але відчутне і думаю, воно непогано докладається до того, що мої ручки тепер гладенькі, мов шовк. Одним словом, мило - любов.

If you once try natural soaps, you never want to come back to usual grocery shops chemistry. And that's so true) This Chystotil soap showed itself very nice - no dryness for skin, makes it softer, as it includes olive, coconut and argan oils. Also this soap provides a nice foam and pleases with eucalyptus smell. I'm very glad to use it) Scrubbing is really soft, but definitely enough for my hands, because they are silky smooth now. Well, this soap is love.



А ви пробували мила-скраби раніше?
Have you tried exfoliant soaps before?


Мило надане для незалежного огляду маркою ЧистоТіл

34 коментарі:

  1. Me too, dear! I'm really addicted ahah :D

    Wooow, so nice product!

    NEW OUTFIT POST | Lovely Breeze.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. really?) I'm so addicted to them! To hand made natural products overall)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. І я) Та і як його не любити? Я з ним взагалі забула про сухість)

      Видалити
  4. It has been a long time since the last time that I tried a exfoliant soap! This looks interesting
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  5. у меня такое было, понравилось. Необычное ))

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Я теж) Особливо потішили новинки для волосся!

      Видалити
  7. Прикольные фотки получились ♥♥♥ спасибр за обзор

    ВідповістиВидалити
  8. Вже теж до магазинної хімії повертатися не хочу. Чудовий опис і гарне мило! Я взагалі останнім часом лише натуральним милом і користуюся. Наталочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От власне, натуральні мила абсолютно відбивають бажання брати те, що раніше)

      Видалити
  9. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ВідповістиВидалити
  10. О, в них завжди такі цікави засоби! Дуже незвична косметика і неймовірна, мені усе підходило завжди, і я від усього у захваті! Такого мильця в мене немає, але обов,язково спробую, як доведеться!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вних багато всього класного) Мені дуже подобаються мила і шампуні)

      Видалити
  11. Красивый обзор! Замечательное мыло, очень люблю использовать такие брусочки))

    ВідповістиВидалити
  12. Люблю натуральное мыло! Классный двухстороний брусочек

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, незвичний формат) Але крутий у дії!

      Видалити