пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

Лак для нігтів Born Pretty Store Thermal Polish 6

У мене ще не дуже багато досвіду з термолаками, але вони завжди піднімають настрій, бо ж лак, котрий змінює колір так нагадує про дитинство і перстеники, які тоді були у нас всіх - я про ті, котрі теж змінювали барви від температури. Нещодавно мені приїхала обновка з Born Pretty Store - ділюся враженнями.

I have not much experience with thermal polishes, but they always lift my  mood up, because color changing polish recalls my childhood and some rings we've all had at that time - I'm talking about these rings, which also werechanging colors due to the temperature. Recently I got new items from Born Pretty Store - here is my experiences.



Правду кажучи, спочатку лак мене розчарував. Він виглядав сірим-сірим в баночці, а я ж очікувала на рожево-лілейну красу. Вирішила, що знову щось сплутали при замовленні - таке трапляється часом. При нанесенні теж цілковито сірий відтінок - я аж засумувала. Мені ж весни хотілося, весни! При цьому лак виявився доволі рідким, тому для гарного покриття і терпляче наносила три шари.

To be tru, at first this polish disappointed me. It looked so grey in a jar, and I was expectingto get a pink-lily beauty. I've decided that once again my order was mixed with something else - it happens sometimes. I tried to apply it - the shade still was grey! But I wanted some spring! And also the varnish was quite liquid, so for a good coverage I had to apply three layers.


І ось в процесі висихання і почалась моя магія) Сірий раптово кудись зник, а замість нього проявився ніжно-рожевий, фіолетовий, делікатний відтінок, котрий на холоді ставав сіро-ліловим, але вже зовсім не сирим і нудним, а навпаки таким собі холодно-березневим і дуже привабливим. Отож, лак виявився саме таким, як мені й хотілося, можливо, навіть трішки більш цікавим. А його температурні зміни - прикольна деталь. Єдине, що сохне він доволі довго, але три шари - це вам не жарти!

And then the process of drying started my magic) Grey had disappeared suddenly, but instead a pale pink showed up, purple, delicate shade, which became a cold grey-purple in a cold, but not that raw and dull, but rather a kind cool, spring and very attractive. So polish was exactly the same as I wanted it to be and maybe even a little more interesting. It's temperature changes is such a cool detail. The only thing negative - it dries quite long, but three layers - this is not a joke!



А ви любите термолаки?
Do you like thermal polishes?


Лак для нігтів Born Pretty Store Thermal Polish 6  надано для незалежного огляду магазином Bornprettystore


44 коментарі:

  1. Красавчик! И лиловое состояние понаравилось, и пыльное серое. Я редко балуюсь термолаками из-за своих коротких ногтей. Не могу отрастить длинные :((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, лак дуже цікавий і красиво змінюється. А в мене ще весняне пальто ідентичного кольору))
      Мм, може якихось вітамінів треба? В мене нігті менш ламкими стали, колия почала користуватись базою під лак)

      Видалити
  2. Great post:)

    NEW POST ON MY BLOG: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/banggood-spring-wishlist.html
    VISIT & FOLLOW MY BLOG, I ALWAYS FOLLOW BACK :)

    ВідповістиВидалити
  3. It looks very nice. I rarely wear these polishes not because I don't like them but because I don't know their ingredients. I like this one anyway.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh yes, it's hard to know the ingredients of asian polishes XD But I don't think they can provide any damage to nails

      Видалити
  4. Thanksa lot :D I really think the same :P

    OMG!!! just i love with this effect. So perfect!!


    NEW BLOGGER TIPS POST | All About Promotion
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  5. Я никогда не пользовалась термолаками) Но должна сказать, что они меня очень привлекают:)
    giveaway on my blog

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони прикольні) Ну, я їх сприймаю, як якусь забавку трохи)

      Видалити
  6. У меня подружка иногда такими пользуется, так интересно, особенно зимой:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, взимку можна при перепаді температур тішитись)

      Видалити
  7. Все никак их не попробую. Классный эффект)

    ВідповістиВидалити
  8. Яка краса) мені сподобався у всіх варіаціях кольору) я таких лаків в колекції ще не маю)))

    ВідповістиВидалити
  9. Ці термолаки така цікавинка ). Все ніяк не можу їх спробувати. Гарні відтінки вийшли. Дякую, Наталочка!

    ВідповістиВидалити
  10. Цікавий лак! Я все на нього дивлюсь і дивлюсь. Мабудь дочекаюсь коли він буде недоступній на сайті, тоді точно буду шукати...
    Піду мабуть зроблю замовлення на сайті =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В них термолаки різні бувають, тому я думаю, що якісь ти точно застанеш!

      Видалити
  11. Клас! Давно хочу й собі подібний, але темно-фіолетовий з ліловим переходом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікавий варіант) В мене був фіолетово-блакитний - теж красиво на весну підходив)

      Видалити
  12. Wow *-* it's so cool kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  13. I want to try a thermal nail polish like crazy! I think I'm going to order one =)
    xx

    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  14. Никогда не пользоваламь термолаком да и не очень то хочется :)
    на твоих ноготках смотрится очень интересно и необычно ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, в мене це теж не улюлені лаки, але в ролі весняного експерименту - чому б і ні?

      Видалити
  15. Makes me think of Milka chocolate:D Very nice nail polish.

    ВідповістиВидалити
  16. Такого в мене ще не було) Хочу спробувати)

    ВідповістиВидалити
  17. Клас!) Бачила багато відео в інста з такими лаками, але сама ще не користувалася.

    ВідповістиВидалити
  18. Мені дуже подобається! :) Але нажаль термолаки з часом втрачають здатність змінювати колір

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знала про таку їхню особливість( Втім, в мене лише два термолаки, тому думаю, довго їм не жити)

      Видалити
  19. Ух ти, як прикольно виглядає! В мене таких ніколи не було, бо я з лаками взагалі слабо дружу) Але ж це так чудово, в мене таке дитинство ніколи не пройде)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, такі лаки дуже прикольні) В мене від них настрій покращується)

      Видалити
  20. Не буду лукавить и скажу честно, не очень-то я доверяю китайскому качеству, особенно китайским лакам для ногтей.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я теж не фанат китайців, але люблю такі розваги) тим більше, нігтям вони не шкодять)

      Видалити