середа, 27 квітня 2016 р.

Спрей для тіла The Body Shop Vanilla Body Mist

Останній огляд засобів The Body Shop з мого зимового чеського шоппінгу) І цього разу - аромат ванілі, який я не могла оминути своєю увагою. Точніше, The Body Shop Vanilla Body Mist.

The last The Body Shop review from my Czech winter shopping. This time - vanilla scent Icouldn't miss. The Body Shop Vanilla Body Mist.



Тему ось таких спреїв для тіла я для себе відкрила колись з водичками Оріфлейм, які дуже надихали в літню спеку свіжість полуниці та м'яти. Ваніль купила собі більше на холодну пору року, але виявилось що вона доволі універсальна. Зовні баночка мінімалістична, з фірмовим лого і ванільними квітками. Формат спрею - зручнота. Скляна баночка - не для мандрів, тільки для красивої косметичної полички.

I've got to know such a body sprays a long ago with some Oriflame mists, which were perfect for summer with their mint and strawberry notes. I've bought vanilla mist more for a cold time of the year, but it turned out to be pretty universal smell. The bottle looks minimalistic, with a brand's logo and vanilla flowers. Spray is really convenient. Glass bottle - not a perfect idea for trips, better just for cosmetic shelf.




Попри те, що я очікувала від аромату слабкої стійкості, та цей міст тримається на мене майже так довго, як і парфуми марки) Аромат ванілі в нього глибокий, не приторний, намішаний зі спеціями і мускусними нотками. Такий, що буде зігрівати взимку, а при цьому гарно підійде і для теплої пори, бо нема в ньому ні важкості, ні надміру солодкого, як іноді гіршать виробники ванільних ароматів. Він "сидить" дуже близько до тіла, як м'який пастельний шалик кольору морозива. Години чотири - точно сидить) Користуюсь часто, люблю, рекомендую.

Even through I thought this scent would last not evry long, it has almost the same longevity, as The Body Shop perfumes have for me) Vanilla scent is deep, not luscious, mixed with some spices and musk notes. The one, which will warm you up in winter, but also will suit a warmer seasons as well, because it's not heavy, not too sweet, as some vanilla perfumes can be. It stays on very close to the skin, as a soft pastel scarf in a shades of ice-cream. it lasts for 4 hours for sure) I use it pretty often, I love it and recommend to try.



А які ванільні аромати вам подобаються?
Which vanilla scents do you like?

52 коментарі:

  1. Great dear :)♥♥♥
    I love body shop body mist. Kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/navy-and-white-outfit.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    ВідповістиВидалити
  2. Заманчивый, обожаю аромат ванили. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та і я теж, тому спокусилась на цю баночку) І не пошкодувала!

      Видалити
  3. Люблю спреї для тіла Bath and Body Works, у літню спеку, коли не хочеться перенасичуватись важкими ароматами парфумів, саме те! У них такі об'єми, що я й досі не можу добити парочку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого, я не пробувала) Хочу поцікавитись. Тим більше марка відома і популярна)

      Видалити
  4. ты - знатный любитель ванили))))
    спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
  5. Приємно, що такий стійкий) навіть дивно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я теж здивувалась, але для мене це плюс)

      Видалити
  6. Мне очень понравилось описание этого спрея, я бы тоже хотела его использовать

    ВідповістиВидалити
  7. TBS has amazing product, but I haven't try these ones yet. I need to check if they are available in my nearest TBS :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, this brand is really lovely and I enjoy their products everytime I by them!

      Видалити
  8. Я чистую ваниль в косметических не очень, только если она какой-нибудь 10й компонент )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, натуральная ваниль где-то на такой позиции и будет)

      Видалити
  9. Помню,помню как ты им хвасталась! У боди шоп,кажется,вообще все средства крутые :) Я уже и этот спрей хочу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я дуже тішилась, що купила його))
      Не знаю, чи всі засоби в них такі класні, але мені щось щастить - що не візьму, все бомба!

      Видалити
  10. Обожнюю подібні спреї! Дякую за огляд, Наталко)

    ВідповістиВидалити
  11. Тепер і я собі такий хочу! Я ше той ванілін ходячий! Люблю такі стійкі,ароматні спреї!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він класний)) Особливо для ванілеманіяків))

      Видалити
  12. Produtos maravilhoso
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  13. Sounds like something I need to check out. Happy hump day, hun.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  14. Nice review :3
    The Body shop in my city closed ToT I'm soooo sad...
    I love Body shop products <3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, we don't have The Body SHop in Ukraine at all) So I buy it on my trips)

      Видалити
  15. Я люблю користуватися спреями влітку, в спеку. Шкода, що в нас цю марку так просто не придбати, лише з величезними накрутками через посередників(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж часто в спеку заміняю ними парфуми)) І легші, і як раз в спеку не душать)

      Видалити
  16. Никогда не пользовалась косметикой этого бренда, но знаю, что у них очень ароматные средства))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони відомі за свої аромати)) І за засоби для тіла)

      Видалити
  17. Наталочка, дякую за відгук! Чудово що спрей має таку стійкість. Охоче б спробувала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він крутий і по стійкості, і аромат чарівний)

      Видалити
  18. Я "сильно" ванильные ароматы не очень люблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, сильна гарно на зиму йдуть) А це якраз на тепло підійде

      Видалити
  19. захотелось попробовать эту вкуснятину!

    ВідповістиВидалити
  20. I like The Body Shop but vanilla scent makes me dizzy :)

    http://kriznick.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  21. Cool mist. I'm curious how it smells. Right now I have a tea tree scent in my stocks.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. oh, tea tree is quite cool) I have a face cream with this smell right now!

      Видалити
  22. Дуже гарна пляшечка, справді виглядає, як прикраса. Я б спробувала таке, тому що ваніль дуже люблю! І мені теж влітку подобаються такі водички, тільки щоб не липкі були.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Баночки з ароматами - необхідні для щастя))

      Видалити