неділя, 10 квітня 2016 р.

Парфуми The Body Shop Pink Grapefruit Eau de Toilette

Дуже люблю на весну легкі аромати, тому намагаюсь поповнювати колекцію при нагоді. Остання моя новинка - грейпфрутовий моноаромат від The Body Shop, який я привезла з Праги взимку, але зараз саме час його носити, бо весна, сонце і нестерпно хочеться змінити в своєму житті щось. То чому б не змінити парфуми на щодень?

I love light flavors for springtime, so I awalys try to replenish my perfumes collection, if possible My last novelty - The Body Shop  Pink Grapefruit monoperfume, which I brought from Prague in winter, but now it's the right time to wear it, because it's spring, sun and unbearably wish to change something in my life. Why not change the daily perfume?

Я люблю моноаромати за те, що вони прості і прямолінійні, чудові для літа, але при цьому несуть в собі щось яскраве та насичене, як і цей. Правду кажучи, я обрала грейпфрут зовсім спонтанно - трапився він мені на очі, запав в душу і я вирішила, що не ваніллю єдиною живемо. Бо ж привезла собі ще ванільний міст для тіла, але то вже інша історія.

I love monoscents, because they are simple and straightforward, great for summer, but also can carry something bright and intense, as this one. In truth, I chose the pink grapefruit quite spontaneously - it happened to catch my eyes, sunk into my soul and I've decided life is not just for vanilla. Yet I bought Vanilla body mist also, but that's a story for the next time...


Парфум в стандартній для марки невеличкій баночці з прозорого скла, з фірмовим круглим логотипом. От чесно, їхні баночки ні з чим не сплутати! В наявності розприскувач, а такі компактні 30 мл зручно брати з собою і носити в сумочці. Я тепер маю маленьку мрію назбирати на своїй косметичній поличці цілий ряд пляшечок з ароматами марки, адже там насправді є стільки всього цікавого!

Perfume goes in standard branded small bottle of transparent glass with a rounded logo. So honestly, The Body Shop bottles can't be confused with any else! There is a convenient sprayer andsuch as a compact 30 ml is nice to carry in your handbag. Now I have a little dream to gather a variety of The Body Shop perfumes, because there really are so many interesting things!


Аромат спочатку вражає кислинкою і гіркуватим грейпфрутом, котрий освіжає і нагадує чи то про літо біля моря, чи про коктейлі на пляжі. Потім перший смак потрохи сідає на шкіру і вже не звучить на ній соковитим дисонансом, а навпаки стає більш ніжним, солодким і затишним. Парфуми тримаються на мені недовго - я очікувала більшої стійкості, але їхній максимум - години 4. Хоча, думаю, влітку та в спеку грейпфрутова насолода буде тривалішою. Також я часто використову свій улюблений грейпфрутовий баттер від цієї ж марки, тому що він підсилює звучання аромату. Назагал - я дуже його вподобала)

Firstly this perfume strikes with a sour and bitter grapefruit, which is refreshing and reminds of summer or the sea, or cocktails on the beach. Then gradually first taste sets closer to the skin and now it sounds not juicy dissonant, but rather  more delicate, sweet and cozy smell. Scents lasts for me not very long - I expected more, but max time is 4 hours, although, I think in the heat of summer this grapefruit will delight me longer. I also often use fav The Body Shop grapefruit body butter, because it reinforces the sound of this flavor. Generally - I am very well pleased with it)



А ви знайомі з моноароматами The Body Shop?
Are you familiar with The Body Shop monoperfumes?

52 коментарі:

  1. 4 години якось замало для них ((
    Дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
  2. Интересный аромат. Надо присмотреться к марке:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В них чудовий вибір моноароматів з натуральним запахом, які мені дуже припали довподоби)

      Видалити
  3. Як на мене ідеальний варіант на літо, у спеку й справді звучатиме довше) З маркою The Body Shop ще не знайома, та твій опис аромату спонукає на негайну покупку)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, грейпфрут буде чудово освіжати влітку!
      Марка дуже гарна, я пробувала в них аромати, і засоби для тіла - все чудової якості і тішить шкіру

      Видалити
  4. Как фрукт я не очень люблю грейпфрут, а вот в парфюмерии очень люблю его! Надо будет послушать этот аромат

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не дуже люблю його смак)
      Але саме аромат вийшов дуже вдалий!

      Видалити
  5. ні не знайома( але багато про них чула

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка дуже хороша) І з чудовим вибором!

      Видалити
  6. Such a pretty post,love the photos :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  7. аромат грейпфрута нравится, бодрящий)

    ВідповістиВидалити
  8. Я с продуктом не знакома. было интересно почитать ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Me gustan mucho los perfumes de The body Shop, y el olor del pomelo!

    ВідповістиВидалити
  10. Обожнюю і аромат грейпфрута і його смак, а з цієї марки придбала б все )). Дуже дякую за чудовий опис!

    ВідповістиВидалити
  11. Очень люблю аромат грейпфрута ♥♥♥ спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
  12. I just love that pink grapefruit. Love the color of your nail polish, doll.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  13. Вот кстати не пробовала. Последнее время горю деметером, моноароматы этоинтересно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про деметер чула, але не пробувала)) Меін подобається їхня оригінальність, але у The Body SHop більш просто все з ароматами - можна знайти різні там ванільки, троянди, лаванди і тому подібні популярні аромати, котрі завжди хочеться мати)

      Видалити
  14. О, це моє! Я ніколи не думала купити моноаромат, але це ж доволі цікаво - носити прямолінійний, але улюблений парфум. Грейпфрутовий - це те, що треба, люблю таке!

    ВідповістиВидалити
  15. It has to smell beautifully, I also like sweet and delicate scentes :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. Интересный аромат, хотелось бы послушать. :)

    ВідповістиВидалити
  17. I loke stuff from Body Shop but I didn't have this perfume. Right now I'm using a body butter.

    ВідповістиВидалити
  18. Много слышала о марке, но пока еще не успела попробовать что-то. Спасибо что рассказала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У марки море красивих і приємних засобів) Принаймні, всея, що я пробувала було вау-вау-вау в хорошому сенсі

      Видалити
  19. А я не встречала этот бренд у нас(( Очень хочется познакомиться с их косметикой)) Спасибо за знакомство))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, шкода, ощо офіційно марка в нас не представлена. Я її дуже люблю!

      Видалити
  20. Не знайома з цим брендом, але чула гарні відгуки. Люблю аромат грейпфруту, він мені придає енергію!

    ВідповістиВидалити
  21. Интересный парфюм, при случае обязательно к нему прислушаюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моноаромати бувають дуже привабливими)

      Видалити