неділя, 3 квітня 2016 р.

Альпсторіс Косметичний Засіб з Арганом / AlpStories Argan Ointment

Знаєте, засоби для догляду зараз - це просто невичерпна тема. Їх безліч! Але при цьому широкому виборі не так часто вдається знайти косметику, котра справді запам'ятовується. Для мене це низка брендів, котрі я люблю і постійно використовую. AlpStories - один з них. І сьогодні я розповім про засіб для догляду, котрий в мене зараз у щоденного використанні - Косметичний Засіб з Арганом.

You know, care products are really neverending topic now. There are so many! But this wide choice rarely helps to find a truly memorable products. For me this is a series of brands I love and use regularly. AlpStories - is one of them. Today I'll tell about care item I added to my daily routine -  AlpStories Argan Ointment.



Опис виробника:
Арганова олія, справжній подарунок від природи, це надзвичайно багате джерело вітамінів, антиоксидантів і незамінних жирних кислот, які відіграють основну роль в омолодженні клітин та запобігають втраті вологи з поверхні шкіри. Арганова олія бореться з природнім старіння шкіри, та відновлює сяйво вашої шкірі. Цей багатий та ретельно розроблений косметичний засіб з арганом, гарантує вашій шкірі турботу, яку вона заслуговує.

AlpStories description:
Argan oil, a true gift from nature is extremely rich source of vitamins, antioxidants and essential fatty acids, that play a major role in the rejuvenation of cells and prevent moisture loss of the skin. Argan oil fights the natural aging of the skin and restores radiance to your skin. This rich and carefully designed with cosmetic Argan ensures your skin the care it deserves.

Ingredients: Prunus Amygdalus Dulcis Oil / Argania Spinosa Kernel Oil / Olus Oil / Cera Alba / Hydrogenated Vegetable Oil / Candelilla Cera / Citrus Limon Peel Oil / Citral / Limonene.




Взагалі, арганова олія - це інгредієнт, котрий часто згадують, коли йдеться про косметику. Цей компонент люблять за те, що він регенерує та розгладжує шкіру, а також гарно працює на її зволоження. Що мене тішить найбільше - серед інгредієнтів цього баттера (давайте я буду називати його баттером, а не косметичним засобом?)) арганова олія на другому місці спочатку, а не з кінця, як це іноді буває з продуктами, котрі гордо носять назву арганових.

Generally, Argan oil is an ingredient, that is often mentioned, when it comes to care products. This component is loved because of it's properties to regenerate and smooth the skin and it also works well as moisturizer. What pleases me the most - among the ingredients of this butter  (let's call it I butter too?)) Argan oil is places second, not in the end, as sometimes happens with products that proudly bear the name of Argan.



Баттер в невеликій баночці зручно брати з собою. Він нагадує віск по кольору, а його консистенція залишається твердою, тому підходить для транспортування без найменших проблем. Проте від дотику вона змінюється до дуже податливого стану, котрий і дозволяє наносити засіб на шкіру. Якщо говорити про аромат, то він асоціюється в мене з чимось горіховим, лісовим і ще містить краплю солодкого. Такого аромату в марки я ще не пробувала, хоча я майже завжди люблю запахи їхньої косметики.

The ointments in a small jar, convenient to take with you. It recalls me wax with such a color and it's texture is firm, so suitable for transportation without any problems. But it changes to a pliable state after you touch it, and it allows to apply the butter and spread it on the skin. Speaking of flavor, it's associated with something in nutty, forest,and contains also a drop of sweetness. Such a scent I haven't tried yet, but I almost always enjoy AlpStories flavors.


На моїй шкірі баттер відчувається як олійка. Просто олійка, котра не розтікається і доволі швидко всмоктується, залишаючи по собі приємне зволоження. Як я використовую його? Найчастіше на зону кутикули і взагалі на руки - ефект м'якості після використання такого баттера дуже привабливий, особливо, якщо залишити його наніч. Візуально це не особливо помітно, але я дуже гарно відчуваю, як шкіра рук насичується і стає більш зволоженою, до того ж цей ефект перевершує звичайні креми. Також гарно застосовувати аргановий баттер до ліктів і колін чи в ролі бальзаму для обвітрених губ.

On my skin this butter feels oil. Just an oil, which doesn't spread and absorbs very quickly, providing a pleasant moisture. How do I use it? Often in a cuticle zone and generally on my hands - the effect of softness after the use of Argan Ointments is very attractive, especially if you leave it for the night. Visually, it's not often noticeable, but I feel like myskin is saturated and becomes more hydrated, besides this effect is better than most of creams. Also good to use argan butter for elbows and knees or as a balm for chapped lips.


Якщо порівнювати цей засіб зі схожими баттерами з Календулою та Насінням льону, то Аргановий більше нагадує мені Календулу. Але як на мене, то він трохи краще всмоктується і розгладжує шкіру. Я з задоволенням користуюсь всіма трьома цими банчоками (ту, що з насінням льону вже добиваю, бо вона трохи більш насичена, то я нею всю зиму користувалась).

If you compare this item with similar Marigold and Flax seed ointments, Argan is more like calendulaMarigold. It absorbs a little bit better and smoothes the skin. I use all three jars with a great pelasure (the one with flax seeds is almost finished, because it's a little more intense, so I enjoyed it all winter).


А як ви ставитесь до засобів з аргановою олією?
Do you like argan oil cosmetics?


Альпсторіс Косметичний Засіб з Арганом надано для незалежного тестування брендом Alpstories

44 коментарі:

  1. А у меня лавандовое средство, тоже очень люблю его!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лавандове не пробувала, але вірю) В мене ці баттери чи мазі чи як їх краще називати - явні фаворити на щодень)

      Видалити
  2. А в мене зараз з насінням льону, моя кутикула і руки тішуться і радіють від цього засобу))) і так, я б теж скоріше назвала це баттер)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, засіб з льоном був моїм рятівником зими разом з кремом Скінфуд від Веледи)

      Видалити
  3. У меня не былр подобного средства но очень хотелось бы прикупить и себе ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, такий засіб в будь-яку пору року буде корисним))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Так, дуже приємне і гарно розгладжує шкіру)

      Видалити
  5. У меня есть такое. Классное средство для сухой кожи.

    ВідповістиВидалити
  6. El aceite de argán es de mis preferidos y me gustan todos los productos que lo tengan.
    :)

    ВідповістиВидалити
  7. Полюбляю такі собі універсальні батери. А арганова олія на мені взагалі чудово працює. Дуже дякую за чудовий відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, і склад чудовий, і функціональність тішить)

      Видалити
  8. Hope you are doing good. It was just a pleasure reading your post. The ointment look too good. All the pictures are amazing. Keep up the good work. Thanks for sharing.
    Kanwalikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  9. І в мене такий є) Класний засіб!

    ВідповістиВидалити
  10. Классное средство! Арган очень полезен для кожи))

    ВідповістиВидалити
  11. Чудовий засіб! Косметику з аргановою олієб поважаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, я теж тепер убду більше цікавитись аргіновими засобами!

      Видалити
  12. аргановое масло полезное очень, как многие масла.
    у меня такое средство с лавандой, использую после эпиляции.
    шикарно но жирно)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. лавандове не пробувала, але ось це в мене всмоктується більш-менш швидко)

      Видалити
  13. Знаю, що це масло дуже корисне, але в мене такий самий засіб із лавандою) Треба ще й цей придбати, вони завжди чудовенькі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лаванда має бути чарівною)) Я дуже задоволена всіма баттерами, які пробувала в марки)

      Видалити
  14. Какое классное) Обожаю масла в уходе за ручками)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, руки щасливі, ноги щасливі, всі щасливі)

      Видалити
  15. Арганова олія - то моя нова любов) Є в мене й такий засіб, зараз як раз ним користуюся.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якраз читала твій огляд)) Мені дуже подобається вплив такої косметики на шкіру!

      Видалити
  16. У мене з лавандою! він просто безкінечний! але такий кльовий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лавандовий не пробувала)) Але так, баночки вистачить надовго) Я лляним всю зиму користувалась - і ще половина є!

      Видалити
  17. Great review of a very good product:) Argan oil is so helpful!

    ВідповістиВидалити
  18. Замечательный состав и текстура супер! С удовольствием бы такой себе заимела)

    ВідповістиВидалити