субота, 9 квітня 2016 р.

Сіль для купання ніг AlpStories / AlpStories Salt for Soaking Feet

Якщо чесно, то сіль для купання ніг ніколи не була в мене в списку маст-хевів. Як і сіль для ванни і взагалі такі штуки для релаксу. Але коли випала нагода потестувати, я не була проти - завжди цікаво відкривати нові горизонти і тішити себе чимось приємним. Тим більше, коли це марка, яку любиш і якій довіряєш, бо хто-хто, а AlpStories знають про релакс для тіла, мабуть, вже все.

To be true, salt for feet bath was never on my must-have list. As a regular bath salt or other relaxing stuff. But when I've had an opportunity to test it, I was glad, because it's always interesting to open a new horizons and please yourself with something nice. Moreover, if it's brand you love and trust, because AlpStories know, probably, everything about body relaxation.



Опис марки: "Натуральна морська сіль збагачена цінними і заспокійливими органічними квітами лаванди, стимулюючою та освіжаючою органічною ефірною олією м'яту та антибактеріальною органічною ефірною олією зеленого чаю, чудово підходить для підбадьорливої ванни ніг. Тонкий і гармонійний аромат лаванди в поєднанні з природним ароматом листя мяти, забезпечить глибоке розслаблення для всього тіла. "

AlpStories info: "Natural sea salt enriched with valuable soothing organic lavender flowers, stimulating and refreshing organic essential mint oil and antibacterial organic essential oil of green tea, perfect for invigorating bath for feet. Light and harmonious fragrance of lavender combined with the natural scent of mint leaves, will provide deep relaxation throughout the body. " 

Ingredients: Sodium Chloride / Parfum / Lavandula Angustifolia Flower / Mentha Piperita Leaf / Camellia Sinensis Leaf Oil / Citronellol / Coumarin / Geraniol / d-Limonene / Linalool.


Варто зазначити, що у складі немає парабенів, мінеральних олій, штучних барвників, силіконів і синтетичних ароматизаторів, а вся продукція марки підходить для веганів і не тестується на тваринах. Отож, сіль в нас в гарненькій пузатій баночці і я помітила, що вона відрізняється від солей для ванни цього бренду: темніша по кольору (сіль для ванни зовсім біла) і більше різних сушених трав. Аромат - лаванда, м'ята, а ще, якщо вірити складу, пелюстки камелії. Освіжаючий мікс, котрий можна і просто собі вдихати, як я іноді роблю при застуді з іншими солями цієї марки. Але давайте трохи і про пряме призначення поговоримо - про ванночки.

It should be noted that there is no parabens, mineral oils, artificial colors, silicones and synthetic flavors and all products are suitable for vegans and not tested on animals. So we have got this salt in a pretty pot and I noticed it differs from the bath salts of the brand, because looks darker in color (bath salts are completely white) and includes more different dried herbs. The fragrance - lavender, mint, and even, according to the composition, camellia petals. A refreshing mix, which you can just breathe yourself, as I sometimes do, when I catch cold. But lets talk also about the direct appointment of this product - the bathes.



Я влаштовую собі сеанси релаксу просто біля комп'ютера: беру тазик,наливаю туди водички, тоді засипаю кришечку солі. Мені видається, що кришечки якраз достатньо для того, щоб порелаксувати і насолодитись освіжаючим ароматом. А тоді я собі повертаюсь до роботи, а мої ноги в теплі і в задоволенні розслабляються та відпочивають. Процедура триває хвилин 15 - далі вода вистигає, тому ефект не такий гарний. Одразу опісля одягаю шкарпеточки - і чудово мені) Ноги почуваються дуже легенькими, м'якими, готовими долати ще кілометри і кілометри. Відчуття легкості наповнює наче зсередини, тому я готова повторювати таку процедуру все частіше і частіше)

I gave myself a relaxation session right near the computer, as I take a bowl, pour some water in, then pour a cap of salt. It seems to me, that one cap is just enough to prelax and enjoy a refreshing aroma. Then I go back to work and my feet rest in warmth and pleasure of relaxing. The procedure lasts about 15 minutes - then the water cools, so the effect is not so good. Immediately afterwards I put on socks - and feel eprfect) Feet feel very light, soft, ready to overcome more and more kilometers. The feeling of lightness is somewhere inside, so I'm ready to repeat this procedure more often)


До речі, перевіряла роботу таких ванночок у важких умовах - після занять шотландськими танцями. А дві години флінгу та всякої іншої стрибучої історичної штуки - це вам не жарти. Ноги були вдоволені, хоча м'язи наступного дня трішки чулися) Ну і так, я думаю, що можна робити такі процедури і просто собі з морською сіллю чи там ефірними олійками, але я особисто належу до людей, яким лінь вивчати, що краще намішати і як досягнути потрібного ефекту. А тут я маю і релакс, і аромат, і все вже замішано для мене - тому, так, ця сіль отримує від мене плюсик.

Incidentally, I checked the work of this product in difficult conditions - after Scottish dances lessons. Two hours of fling and any other historical jumping dances - this is not a joke. The legs were satisfied, although I could feel the muscles on the next day a little bit) Well, yes, I think you can do such a procedure with a sea salt or essential oils there, but I personally belong to these lazy people, who don't want to learn, what should be mixed in a bath to achieve the effect. But here I get a relaxation, and aroma, and everythign is mixed for me alredy for me - so yes, yes, this salt gets a high point from me.


А як ви зазвичай тішите свої ніжки?
How do you usually please your feet?

Сіль для купання ніг AlpStories була надана для незалежного огляду маркою Alpstories

36 коментарів:

  1. Great products :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/creamy-and-brown.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    ВідповістиВидалити
  2. thanks dear :D
    I didn't know this kind of products but they are so interesting :D

    NEW GIVEAWAY POST | Mad Dragon Seeker: Voucher 50€
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. цікавий продукт. але для мене це та ж сама сіль, що й для ванн

    ВідповістиВидалити
  4. У меня такая с лавандой, но не нравится запах, сильно едкий

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а мені навпаки такий насичений аромат подобається) Освіжаю так, що ммм))

      Видалити
  5. Сіль для ванни використовую завжди, не раз долала втому)

    ВідповістиВидалити
  6. шикарная соль, у меня недавно закончилась

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я планую використовувати її економно))

      Видалити
  7. Мне очень нравится эта соль, для моих ног просто находка

    ВідповістиВидалити
  8. Прикольно, что есть соль специально для купания ножек))

    ВідповістиВидалити
  9. Интересная идея) но у меня тоде соль для ног не в фаворитах да еще и по сумасшедшей цене)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ціни зараз - це важка тема. Хоча я певна, що на улюблених засобах економити не буду)

      Видалити
  10. Я якось таке ніколи не купувала. В мене звичайна сіль є - для звичайних ванн, а от про ванночки для ніг я навіть не думала. Дивно навіть, чому так. Здається, це варто спробувати, треба лише знайти час - коли це робити)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я собі ввечері біля компа влаштовую ванночки)) І працюю, і ноги задоволені))

      Видалити
  11. отличный продукт! моя мама от нее в восторге!

    ВідповістиВидалити
  12. Ванночки с солью для ног - это классная вещь! От и польза и удовольствие)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я нещодавно зацінила, які вони круті)

      Видалити