середа, 30 березня 2016 р.

Лак для нігтів Ів Роше Розкішна троянда / Yves Rocher Rose Somptueux nail polish

Ні, серйозно. Я не знаю, де Ів Роше так навчились робити лаки, але останнім часом в мене руки частіше тягнуться до їхніх новинок, ніж до моїх улюблених і бездоганних ледь не з будь-якої точки зору Essie. А для мене це щось та значить. Сьогодні - новинка з весняної колекції, "Розкішна троянда". І ні, вона не розкішна... вона, мабуть, бездоганна.

Nope, seriously! I don't know, where Yves Rocher have learnt to make such a polishes, but lately I often eager to put on their new collection more, than my fav and perfect in almost all the ways Essie polishes. And this means something to me. Today - spring collection new-in Rose Somptueux. And it's not just sumptuous... it's flawless, probably.



Взагалі, я не люблю розкидатись такими захопленими словами, але цей лак просто не можна не полюбити - його широкий скруглений пензлик, його власний глянець, його трояндово-малиновий колір, який так личить до квітневих сутінків. Ох...)

To be true, I don't like to write in such a excited expressions, but you just can't avoid falling in love with this polish - it's wide rounded brush, it's gloss, it's rosy or raspberry shade, which suits April night perfectly. Aww...)



Цей лак схожий на чарівну паличку - махнув пензликом - і все чудово! Здається, що це не я малюю нігті, а якась магія відбувається насправді. Лак лягає з першого шару красиво, блищить так, ніби на ньому супер-глянсовий топ, покриття настільки рівне, що я навіть не встигаю здивуватись... як виявляється, що він вже й висох! Ні, я це так не залишу! Ні, я в цій магії розберусь... Наношу другий шар - і забуваю, що я мала в чомусь там розбиратись. Магія? Нехай! Тепер в мене королівський манікюр, тому я вимагаю продовження банкету, і де ж там, до речі, була та сукня, котру я так хотіла одягнути?..

This polish remind me a magic want - you wave a brush and everything is neat and flawless. It looks like I don't paint my nails, but there's just some magic going on around. The polish gives an even shade via one layer, glows, as if it was covered with a super-glowing top coat, and it looks so neat - I feel really surprised - and the next moment it's dry already. Nope, I'm not gonna leave it! Nope, I want to explore this magic!.. So I apply a second coat - and I totally forgot, what I wanted to explore there. Magic? Let it be! I've got a royal manicure now, so I want a feast to go on... and where there was that dress I wanted to put on?..





А який для вас "лак весни"?
Which is your fav spring polish?

Лак для нігтів Ів Роше Розкішна троянда надано для незалежного огляду брендом Yves Rocher

58 коментарів:

  1. Thanks dear ahaha :D

    Nice color. Super fresh for spring time :D

    NEW TIPS POST | How to have healthy hair
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Great post hun! So stunning.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    ВідповістиВидалити
  3. Nice color nails :)

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/rainbow-necklace.html

    ВідповістиВидалити
  4. Треба придивитись до їхніх лаків, бо ти так смачно описала)))) І колір такий соковитий)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лак цілковито магічний) ВИглядає соковито і поводиться прекрасно.

      Видалити
  5. Чудовий колір) Такий яскравий і літній)

    ВідповістиВидалити
  6. Мм, какой сочный оттенок!
    У меня с весной ассоциируются пастельные цвета :)

    ВідповістиВидалити
  7. Wonderful nail polish kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  8. и у меня такой оттенок, мне показался найболее яркий и женственный )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він чудовий) В мене ще золото є, але його не пробувала)

      Видалити
  9. Awesome post! I had fun reading this. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    ВідповістиВидалити
  10. У Ив Роше действиьельно неплохая декоративка... красивый цвет ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарний лак і дуже тобі пасує! ;)

    ВідповістиВидалити
  12. Такой сочный оттенок. Очень красиво на ногтях смотрится)

    ВідповістиВидалити
  13. Great Post :-) Nice colour
    http://my-product-tests.blogspot.de/
    Irina

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже гарний відтінок! Соковитиій і яскравий, немов пелюстки півонії!

    ВідповістиВидалити
  15. Cute colour and definetely great for Spring:) I have a dark peachy colour at the moment:)

    ВідповістиВидалити
  16. Очень милый оттенок! для весны и лета идеален))

    ВідповістиВидалити
  17. Дуже ніжний колір, справді весняний! Я теж такі ношу навесні. А от із Ів Роше в мене відносини ніколи не складалися - на мені їхні лаки не трималися. Щоправда, це було давно, і нових лаків я не пробувала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше їхні лаки теж не особливо любила. Ну тобто як - рядові лаки були, а от після оновлення серія минулого року просто закохалась в них. Дуже гарна якість. От з цим лаком я вже 4 день ходжу - а він досі виглядає бездоганно.

      Видалити
  18. Какой он позитивный и цветочный, прям такая настоящая весна)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ці лаки дуже гарні вийшли у Ів Роше)

      Видалити