понеділок, 14 березня 2016 р.

Молочко для тіла Ів Роше Ваніль БІО / Yves Rocher Organic Vanilla Body Lotion

Оскільки я великий прихильник ванілі, то подарунки до 8 березня від улюбленого Ів Роше мене дуже втішили - адже там був дуже "ванільний" набір з ароматом, скрабуючим гелем та молочком для тіла. Про останнє я вам сьогодні і розповім, бо вже встигла з ним потоваришувати і поекспериментувати. Молочко для тіла Ів Роше Ваніль БІО.

Since I am a big fan of vanilla, 8th of March present from Yves Rocher satisfied me very much - it included "vanilla" set of aroma, exfoliant gel and body milk. I'll tell you about the last product, because we've already made friends with some experiment. Yves Rocher Organic Vanilla Body Lotion.



Отож, це молочко входить до серії Les Plaisirs Nature, де ще багато смачних фруктових засобів. У Ванілі гарнюща 400 мл баночка - вистачить надовго. Мені здається, що більш зручною була б відкидна кришечка, але відкручувати її не складно навіть мокрими руками. Молочко доволі рідке та водянисте, тому воно дуже гарно всмоктується, а також одразу розгладжує та пом'якшує шкіру. І це й не дивно - у складі на перших позиціях мигдалева олія, ши, сік алое та інші корисності для здоров'я шкіри. Сподобалось, що попри легкість, засіб працює гарно й дає тривалий ефект.

So milk is a part of Les Plaisirs Nature line, which includes a lot of delicious fruit products. Vanilla goes in a big 400 ml jar - it's enough for a long time. I thought it would be more convenient with a hinged lid, but unscrewings isn't difficult even with wet hands. Milk is liquid and quite watery, so it's very well absorbed and immediately smoothes and softens the skin. This isn't surprising - ingredients has almond oil, shea oils, aloe juice and other perfect things for skin health in the first positions. I also loved, that despite the light texture, product works well and provides prolonged effect.



Окремого компліменту заслуговує аромат. Для мене ваніль часто асоціюється з новорічними лімітками і солодким-солодким запахом. Але в цьому молочку аромат трохи відрізняється від того, до чого я звикла. Аромат легкий і я б назвала його пудровим. Ваніль тут не солодко-святкова, а така повсякденного суха, проте вона заворожує саме своїм спокоєм і навіть гіркуватими нотами. На шкірі аромат тримається дуже активно і мені здається, що він вплітається в природній аромат тіла і стає трохи водянистим, проте дуже приємним.

The flavor deserves a special compliment. For me vanilla scent is often associated with New Year limited collections and sweetest smell. But this milk's flavor is a bit different from what I am used to. The fragrance is light and I would call it powder. Vanilla is not sweet and festive, it's more dry, but it also is fascinating with some tranquility and even bitter notes. The scents lasts very long and I think it blends with an essential body scent and gets a little watery, but very enjoyable.


Якщо порівнювати це молочко та засіб з ваніллю з новорічної лімітки, то для мене вони обидва виявились дуже цікавими відкриттями. І водночас я зрозуміла, якою різною може бути ваніль навіть в однієї марки. Користуюсь з задоволенням та рекомендую вам.

If I've had to compare this lotion and vanilla items from Noel limited edition, I'd say they both are interesting. And the most interesting, as for me, is how different can vanilla sound even in a single brand's items. I use it with a great pleasure and I can surely recommend it to you.


А які ваші улюблені ванільні засоби?
What are your fav vanilla items?

40 коментарів:

  1. У меня тоже такое есть)) Пахнет просто волшебно!

    ВідповістиВидалити
  2. Мій улюблений ванільний засіб - кекси та маффіни. мабуть тому я наїла за зиму 4 кг)
    http://elpise.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха)) А мій - лате з ванільний сиропом в такому разі)

      Видалити
  3. I have this products and i love it dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  4. Обожаю лосьоны для тела от Ив Роше, именно этот в моих любимцах!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, вони дуже круті) Я хочу попробувати ще щось з серії!

      Видалити
  5. Обожаю ваниль в отдушках, особенно в средствах для тела))
    Спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ваніль дуже підінмає настрій та надихає!

      Видалити
  6. Вкусняшки. Обожаю тоже ваниль и молочко от ив роше)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Yup, in winter they are so lovely! And in summer I prefer citron scents!

      Видалити
  8. Відповіді
    1. безперечно) Ванілька в них тут дуже крута вдалась!

      Видалити
  9. Останнім часом мені подобається ваніль) З цієї лінійки було молочко з оливою, чудове)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ваніль давно обожнюю) А оливкове хотілося б спробувати - в мене був гель для душу якось)

      Видалити
  10. I love this too, the fragrance is not too overpowering.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  11. Очень люблю аромат ванили. У этой марки вкусные ароматы

    ВідповістиВидалити
  12. Такі гарні весняні фото) Прям ніжність-ніжність))

    ВідповістиВидалити
  13. От я тільки уявляю, що там за аромат!!! Я влітку особливо люблю молочко й усе таке інше для тіла, цього ніколи не буває багато. Треба брати))

    ВідповістиВидалити
  14. Обожаю ванильную серию у Ив Роше, очень вкусно пахнет)))

    ВідповістиВидалити
  15. I'd try this especially after your recommendation. Sounds very interesting and likeable.

    ВідповістиВидалити