вівторок, 22 березня 2016 р.

Відлущуючий гель для душу Ів Роше Ваніль Біо / Yves Rocher Exfoliant Shower Gel Organic Vanilla

Писати про засоби з ванільним ароматом для мене завжди приємність. Особливо, коли це ще й косметика улюбленого бренду. Але що коли тут в нас поєднується таке нелюбе мені 2 в 1 - цього разу гель та ексфоліант? Ну, побачимо. Запрошую почитати про відлущуючий гель для душу Ів Роше Ваніль Біо, який я отримала в подарунок до 8 березня))

It's always so pleasant to write about vanilla items! Especially if they are my fav brand items) But what if we got also this 2 in 1 type I don't really like? This time it's shower gel + exfoliant. Well, let's look closer. I invite you to read about Yves Rocher Exfoliant Shower Gel Organic Vanilla I received on 8th of March.



Користуватись з засобами з серії Ваніль Біо без цукерок поруч відверто неможливо. Ну от подивіться самі: гель цей нагадує, якщо не карамельний сироп, то якесь смачне варення, котре так і агітує тебе на щось солоденьке! Тим більше гель ще й пахне так, що ой-ой-ой. Як я вже згадувала у огляді молочка з цієї ж серії, Ваніль Біо - це не приторна, не святкова і не та ваніль, до котрої я звикла в новорічних лімітках. Це щось більш спокійне і сухе, проте не менш привабливе.

It's really hard to use Organic Vanilla products, if you've got no candies near you. Well, just look at it: this gel reminds a caramel syrup or a tasty jam, which makes you to look for something sweet! Moreover, it smells like heaven. As I've already wrote in Oraganic Vanilla body milk review, this scent isn't that festive, too sweet sometimes vanilla from Noel limited editions. It's something calm, dry, but not less attractive.




Проте цей гель для мене в першу чергу саме гель. Як ексфоліант він працює слабко. Власне, скрабуючих частинок не так багато, а їхня делікатність доволі умовно називається скрабуванням. Якщо легкість і делікатність вам потрібна, тоді беріть сміливо. Якщо хочете шкряб-шкряб до скрипу - шукайте щось, що справді скрабує. Попри це як гель засіб мене влаштовує на всі сто. Не сушить, очищає гарно, ну дуже ароматно пахне. Чесно кажучи, важко написати щось нове чи несподіване про гель для душу, який справді приємний, не має ніяких негативних моментів і пахне ваніллю. Ну що тут додати - це моя весняна любов. А от у поєднання з неймовірно ніжним ванільним молочком від Ів Роше я взагалі в раю!

But this exfoliant gel is mostly only gel for me. As exfoliant it works too delicate. If you need light and soft scrubbing, than five it a try, but if you need a good and sensible effect - look for more intense scrubbing product. As a gel it's perfect for me. No dryness, nice cleansing, magnificent scent. To be true, it's hard to write something new about a shower gel, which has no negatives and smells vanilla. What can I add - it's my spring love. And I'm in paradise, when I use both this gel and body milk!




А як ви ставитесь до скрабуючих гелів?
What do you think about exfoliant shower gels?

42 коментарі:

  1. great shower gel :) look amazing!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. Обожаю скрабирующие гели, они одни из лучших;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я не фанат) Але загалом, цей приємність)

      Видалити
  3. Скраб-гелями користуюсь не часто, адже вони бувають надто strong, але цей звучить гарно, якщо ніжно "скрабить" + дуже "смачно"))
    xox Nadia
    💗 http://www.mielandmint.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені не тарплялись надто strong скраби-гелі, скоірше навпаки - менш ефективні, ніж я хотіла б) Цей - сама делікатність)

      Видалити
  4. У меня есть такой гель, в восторге от его аромата!))

    ВідповістиВидалити
  5. Люблю такие текстуры для очищения кожи:)

    ВідповістиВидалити
  6. Твоя любимая ваниль))) спасибо за отзыв ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  7. Sounds like delicate scrub, great review, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Відповіді
    1. От і я до нього ставлюсь найбільше, як до гелю просто)

      Видалити
  9. Обожаю ваниль в косметических средствах! и текстура геля очень классная, как ягодный джем))

    ВідповістиВидалити
  10. с приходом весны всех потянуло на ароматный ив роше?)
    Люблю ваниль, но эта серия показалась слишком насыщенной для моего носа(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, мене на них цілий ірк тягне)) Але насправді це були подарунки до 8 березня)
      А мені тут ваніль якраз-якраз те, що треба!

      Видалити
  11. Мммм, дуже люблю ванільні засоби! І знаю, що тут точно ванільний аромат, ніякої підміни)) Обожнюю те, що Ів Роше робить із ароматами взагалі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, аромат крутий)) Скраб як гельчик просто, але аромат - ох, магічно!

      Видалити
  12. Ванильные ароматы очень люблю. Все хочу купить этот гель, но магазинчик ИР, который был самым близким к моему дому взял и закрылся(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж фанат ванілі)) О, а біля мене магазину нема, та і я переважно через інтернет замовляю)

      Видалити