понеділок, 7 березня 2016 р.

Фаворити зими ~ Winter Favs

Ось зима і закінчилась) Була вона теплою, але по-своєму чарівною. Була вона з мандрами і враженнями, новинками і натхненням. І сьогодні хочу розповісти, що мені особливо сподобалось з засобів, якими я користувалась цієї зими - список фаворитів в студію!

And so the winter has ended! It was warm, but magical in it's own way. There were some trips and impressions, new products and inspiration. And today I'd love to tell about my most favorite items of this winter time - favorite list is here!


Про догляд за обличчям я багато не писатиму, бо в процесі лікування користувалась переважно тим, що мені назначила лікар. Але маю тут відзначити гель для вмивання ZO Oilacleanse, бо він - просто порятунок для жирної шкіри. Також мені не дуже часто доводилось наносити тон, а от пудра стала моїм постійним супутником. Улюблена - Clinique Blended.

I'm not going to write a lot about my skincare, because I'm curing my skin currently and I use everything my doctor says. But I should mention here ZO Oilacleanse gel, because it's perfect match for oily skin. And also I don't use foundations now, only powders. The fav one - Clinique Blended.


 А моя улюблена декоративка цієї зими поповнилась шикарними палетками Too Faced Chocolate Bar i Urban Decay Naked 3 - тому з тінями зими все ясно і без слів. Щодо олівців, то я не зраджую розкішному, яскравому і супер-стійкому Yves Rocher Prune Pivoine. А туш зими - доволі раптово - мініатюра Artdeco All in One, котра, здається, посто нескінчення і ще взимку тримається на мені краще, ніж влітку. Безперечно, беру повнорозмірний варіант!

And I added to my make-up kit stunning eyeshadow palettes - Too Faced Chocolate Bar and Urban Decay Naked 3. So you can guess, what I've been using for eye make-up lately. As for eyepencils, I keep using awesome, longlasting Yves Rocher Prune Pivoine. And fav winter mascara is Artdeco All in One mini edition - somehow it lasts forever and it works for me better in winter. For sure, I need a full-size!


З засобами для губ я експериментувала багато, але врешті зарахувала до улюбленців чудову і універсальну помаду Bourjois Paris Color Boost Lipstick SPF15 07 Proudly Naked. А з обновок - не менш чудову Lancome Lip Lover, яка принесла мені відчуття весни ще в лютому. Вони обидві вельми ніжні і делікатні, тому личать майже до всього і дуже красиво виглядають на губах.  Якщо ж говорити про бальзамчики, то я з найбільшим задоволенням користувалась Baby Lips - на вулиці i Heathercote & Ivory - вдома.

I've had a looot of experiments with lip products, but finally I've decided on my favs and they are - stunning universal Bourjois Paris Color Boost Lipstick SPF15 07 Proudly Naked. And some of my new items - expecially not less stunning Lancome Lip Lover, which brought me some spring mood in February. They are both very soft and delicate, so they suit everything and look really nice. As for lip balms, my favs were Baby Lips - for outdoors, and Heathercote & Ivory - at home.


Засоби для волосся - тут все просто. Мій цілковитий фаворит - це засоби "Смерека". Шампунь + бальзам + олійки = доглянуте і об'ємне волосся, яке тішить кольором і здоров'ям.

My absolutely fav haircare this winter - Smereka products. Shampoo + balm + oils - neat and volumized hair, which shines with gloss and bright color.


З косметики для тіла я хочу відзначити AlpStories Засіб з насінням льону, котрий зволожував мою шкіру в найскладніших ситуаціях, і баттер The Body Shop, котрий просто втілення приємності. Також дуже потішили милка Артишок - натуральні, ароматні і гарно підходять для зими, бо зовсім не сушать. З кремів для рук я постійно користувалась новорічною ліміткою від Ів Роше і своєю покупкою Pure Czech.

Body care items I'd love to mention: moisturizing AlpStories Flax Seed Ointment and The Body Shop Body Butter Grapefruit, which is just a pure pleasure. Also I was very satisfied with Artyshok natural soaps. They are organic, aromatic and perfect for winter, because they don't dry my skin. As for hand creams, I've been using Yves Rocher Spicy Vanilla a lot and also my new Pure Czech cream.


Якщо говорити про аромати, то безперечним улюбленцем цієї зими стала новинка від Ів Роше Rose Oud. Магічний аромат, важкий, жіночний і паморочливий - казка!..

As for perfumes, my absolute winter fav is Yves Rocher new scent Rose Oud. Magical, heavy, feminine and exciting - such a fairy tale!


А з лаків я б хотіла виділити Mavala Ruby, котрий я носила часто, ну а про улюбленців Ессі я й так вже згадувала неодноразово, тому не буду повторювати цього знову.

I'd love to mention also Mavala Ruby nail polish, as I've been using it very often.  My fav Essie polishes were already mentioned before.


А якими були ваші зимові фаворити?
Which were your winter favs?

36 коментарів:

  1. Yes, it's been a busy month but, to be honest, I feel that there's nothing special. :(

    I like this post. Allowed to see a few great products as allowed to realize that, finally, the winter goes away.

    NEW TIPS POST | Products against PimplesInstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. I like cosmetics with flax; also I like the look of some products, a touch of retro!

    ВідповістиВидалити
  3. Какие классные фавориты! Как хорошо, что весна уже пришла!

    ВідповістиВидалити
  4. Отличные фавориты... Мечтаю о палетке от Too Faced. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У Too Faced найкращі тіні з усіх, які я пробувала. Серйозно. Я ними дуже задоволена і вважаю, що вони варті кожної копійки, котрі за них заплатила)

      Видалити
  5. Hi dear, like your blog so much!
    My new post is up, so it would mean so much to me if you could check it out!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/03/yoins-wishlist-top-10-must-have.html

    ВідповістиВидалити
  6. В твоїх фаворитах дійсно достойні продукти)

    ВідповістиВидалити
  7. Отличные фавориты. А я пока не определилась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я наспарвді дуже довго вибирала і строчила цей пост)

      Видалити
  8. Скільки всього цікаво!Мені також дуже подобається косметичний засіб з насінням льону)

    ВідповістиВидалити
  9. Очень интересный список получился! Соглашусь на счёт Розы Уд) Это шикарный аромат))

    ВідповістиВидалити
  10. Очень заинтересовал аромат! Хочу на себе потестировать ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про нього різне кажуть, але мені він - потрапляння в десятку!

      Видалити
  11. хорошие фавориты, палетки теней шикарные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ці палетки справді на всі 100 вартують покупки) Я дуже задоволена)

      Видалити
  12. О, именно эту пудру Клиник я тоже люблю. Еще Almost Powder у них классная.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Треба буде спробувати) Я дуже задоволена їхніми пудрами!

      Видалити
  13. Классные фавориты! Naked 3 у меня тоже в любимчиках))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ця палетка просто розкішна) Стільки ідей для щоденного м'якого макіяжу!

      Видалити
  14. Ох, ці палетки! Ну просто ж чудові обидві! Гарний набір фаворитів, в нас є деякі співпадіння, особливо у плані AlpStories.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ці палетки круті і я дуже задоволена ними)) А Альпсторіс завжди тішать)

      Видалити
  15. что-то перестала я собирать фаворитов) про твои было интересно почитать)
    палетки теней думаю они логично заняли фаворитные места)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не так давно почала робити такі підбірки) Самій цікаво згадати багато засобів) Палетки розкішні, я не уявляю, як раніше жила без них) ну точніше - уявляю, але з ними явно краще.

      Видалити