вівторок, 15 березня 2016 р.

Українські вечорниці / Ukrainian evening

 А ми з рідною студією стародавніх танців "Бельтайн" саме закінчили українську програму і вирішили відзначити це тематичною фотосесією. Допомагала нам в цьому фотографиня Оленка Умрихіна, котра вже чарівно знімала наше Середньовіччя. Запрошую до перегляду)

And so my dear Beltaine dance studio finished Ukrainian dancing course and we've decided to celebrate this with a special photoshooting. Our great help was photographer Olena Umrihina, who have already made us a stunning Medieval photos. Welcome to look =)















Любіть рідне!
Love your native!

36 коментарів:

  1. Preciosas fotos y las Ucranianas son guapísimas! yo tengo una amiga de allí.
    :-*

    ВідповістиВидалити
  2. Фотографии шикарные ♥♥♥ люблю Україну!

    ВідповістиВидалити
  3. Hello from Spain: beautiful pictures and fabulous typical costumes. Keep in touch

    ВідповістиВидалити
  4. Beautiful girls and pictures:)
    kisses
    😍
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Как душевно! Девчонки все красотки, как на подбор))

    ВідповістиВидалити
  6. Какие замечательные фото!!! Очень колоритные и красивые!

    ВідповістиВидалити
  7. Well written post, worth reading. All the pictures are fab. Thanks for sharing.
    Kanwalikram's Blog

    ВідповістиВидалити
  8. Які круті фотографії! Тобі дуже личить цей одяг і образ! ось це твоє мені здається, ти прямо злилася з цим.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Образ і справді був мені дуже комфортним, хоча я не люблю забирати волосся з обличчя, але все інше - моя любов. Взагалі, я впевнена, що народний костюм кожної нації відображає її дух і підкреслює красу саме його представників, тому він завжди дуже красивий та личить тим, хто його носить)

      Видалити
  9. Які ж ви!!! Фото чарівні, є такі, що просто хочется опинитися там на місці й все прьачмим на власні очі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось)) Тематичні фотосети - моє життя)) То косплей, то реконструкція)

      Видалити
  10. Красивые фото! Я вдруг вспомнила бабушкину хату с образами и рушниками в углу. У меня папа из Житомирской области, если что)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я обожнюю традиції і старовину. Вони дають нам зв'язок з минулим і більше розуміння) Дякую!

      Видалити
  11. What a wonderful event! Beautiful photos. I'm sure it was a lot of fun:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear)) I'm glad you like it! Yes, our dancing club always have much fun on such an events)

      Видалити