понеділок, 21 березня 2016 р.

Крем для рук та ніг Pure Czech Темна серія / Pure Czech hand and Foot cream Dark line

Хто про що, а я про креми) Сьогодні - чеський сувенір від Pure Czech, спогад про Карлові Вари і експеримент з пивною косметикою, котрі минулого року вже привернула мою увагу.

The thing I want to tell today is one more hand cream) Its' my souvenir from Prague, memories about Karlovy Vary and experiment with beer cosmetic, which attracted me since the last year.



Я вже користувала кремом цієї фірми - з яблучної лімітки, котра досі є в продажу і на сайті, тому я маю підозру, що вона не дуже вже й лімітована. Яблучний крем залишив по собі найкращі враження, тому я сміливо взяла ще кілька засобів цієї ж марки. Мій крем цей - з "темної" серії. Її особливості - використання пива та хмелю, а також екстракту торфу. І унісекс аромат)

I've already tried a similar hand cream from apple limited edition. Yet this line is still selling in a stores and on a site, so it doesn't look that limited. The apple cream was heaven, so I've decided to try a few more of Pure Czech products. this cream is from a "dark" line. It's features: use of beer and hops, torf extract and unisex smell)



Мені дуже подобається дизайн тюбика. Якби я  мала вибирати подарунок, то точно взяла б його. Вміст тюбика теж тішить. Крем густий, жирний, насичений - дуже гарний вибір для холодної пори року. Всмоктується він доволі повільно, але я вибачаю йому це за гарний вплив на мою шкіру. Щодо аромату, то він мені сподобався куди більше, ніж в яблучній серії. Він нагадує букет спецій, в котрих звучить щось цитрусове - так, легким відголосом. І цей весь букет спочатку ще віддає вологістю, а потім навпаки валиться в таку гостру, суху ноту, котра і звучить на шкірі доволі довго.

I really loved the tube design. If I had to choose a gift, this one would be my choice. The cream itself is also very nice. It's oily, intense - very nice for a cold time of a year. It absorbs rather slow, but I can forgive it due to a lovely impact on my skin. As for the smell, I loved it more, than in apple line. It reminds me of spices boquet, which includes some light citron notes. And at first it's very wet, but then falls into such a dry, shart note, that it sounds really interesting on my skin.



Що ж до ефектів, то крем  розкішно зволожує і перетворює шкіру в шовк. При тому після того, як він всмоктується, нема ніякого відчуття жирності на руках, але ефект є і він тривалий. Думаю, влітку навіть буде надто сильним для мене. А от зима-осінь і частково весна - зоряний час для такого крему. З ним у сухості ні шансу) Ще цей засіб можна застосовувати для ніг, але я чесно цього не роблю, економлячи його для рук. Адже для тіла в мене є багато інших баночок.

As for the effects, thsi cream proides a lovely hydration and makes my skin silky. Even through it absorbs quite long time, you don't get an oily feeling on your hands and the effect is rather long. I think it would be too much for me in summer, but autumn-winter-spring time - perfection. No chances for dryness. Also this item can be used for foots, but I prefer saving it just for my hands, as I've got a planty of other jars for my bodycare.


До речі, скоро розповім вам ще про бальзам для губ та шампунь марки з яблучної серії. Карловарська косметика цьогоріч в мене у тренді))

Btw, soon there will be also reviews on lip balm and shampoo from an apple line. I adore Karsbad cosmetics this year))


А ви знайомі з продукцією цього бренду?
Are you familiar with this brand?

48 коментарів:

  1. Ôhn, I'm so so glad to know this :D

    In love with this packaging! So Perfect!

    NEW TIPS POST | More Cares, Less Taboos
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Не знакома с производителем. Тюбик выглядит заманчиво) Я бы попробовала))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чеська косметика прикольна)) Мені подобається)

      Видалити
  3. looks nice :)
    would you like to follow each other via GFC?? let me know and I follow you back :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. кремов для рук много не бывает :) спасибо за обзор :)

    ВідповістиВидалити
  5. С продукцией бренда я не знакома, но по описанию мне бы такой крем подошёл.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо шкіра потребує чогось насиченого, то рекомендую спробувати)

      Видалити
  6. Чешская косметика узнаваема даже по упаковкам ))
    Крем интересный, я бы от него тоже не отказалась ))

    ВідповістиВидалити
  7. I don't know this brand. But I was in K. Vary as a teenager ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Totally agree with you that this cream has great packaging, perfect for gift :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Great product dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Oh very interesting product
    I love it the packaging
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  11. Никогда не пробовала чешской косметики. Очень интересно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них много косметики на основе минеральных вод из Карловых Вар)

      Видалити
  12. Дуже гарненький! Такий дизайн - сам по собі прикраса) Я такого крему не пробувала, я якось більше маски там купувала. Але як ще раз вдасться щось купити з Чехії, обов'язково придивлюся до цього.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дизайни в них чудові) Я переважно накупила всякого косметичного і ще трохи для догляду)

      Видалити
  13. Ніколи не чула про цей бренд, але було дуже цікаво почитати про кремчик і дізнатися про нову фірму. Дякую, що поділилась))) Тим більше, що моя прабабуся була з Карлових Вар. Вдвічі цікаво дізнатися про цю марку!
    xox Nadia
    💗 http://www.mielandmint.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У чехів дуже багато локальних марок з Карлових Вар)) О, тоді думаю тобу буде цікаво туди потрапити! Місто чарівне)

      Видалити
  14. Мне тоже очень нравится косметика с Карловых Вар, но именно с этим брендом я не знакома)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спокусилась на їхні засоби через дизайн) І не пошкодувала!

      Видалити
  15. З брендом не знайома, але оформлення крему мені дуже сподобалось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оформлення відповідає вмісту - воно класне!

      Видалити
  16. Two in one! Great idea for a cream. I sometimes use my hand creams for feet:D and here we have a combo. I'd love to have this cream in my stash.

    ВідповістиВидалити
  17. Очень доверяю чешской косметике, но конкретно с этой маркой пока не знакома. По возможности обязательно попробую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю чеські локальні марки) Ця викликає в мене тільки позитивні емоції)

      Видалити