четвер, 31 березня 2016 р.

My March in Instagram~

Дні так швидко пролітають! Мені здається, що рік щойно почався, а я вже втретє готую інстапост і до того ж розумію, що минуле вже четвертинка року. І куди воно все біжить?..

The days flow is so fast! I feel like this year just started, but it's my third time to prepare Instapost and I understand, it's been a quater of year already. Where it all goes?..



Цього місяця в мене маленький інстапост вийшов: виключно косметичні обновки і трохи самомилування з макіяжем. На восьме березня мене дуже потішили Ів Роше та Гуам, а опісля - приїхала весна від Ів Роше і шикарні баночки АльпСторіс, яких я люблю-обожнюю.

This month I have a small instapost: just some cosmetic new-ins and some selfies with make-up on. Here are some 8 of March presents from Yves Rocher and Guam and also spring collection from Yves Rocher along with luxury AlpStories jard I adore so much.





Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)


Нарешті здійснила давню мрію і купила собі красиииву компактну пудру - Есті Лаудер =)

My dream about a nice compact poweder came trues - a beautiful Estee Lauder is here =)

А ось і акти самомилування! "Дивіться, у мене новий фіолетовий олівець для очей!" і "Дивіться, в мене є сироватка для вій і вона працює!". А головне, що ці обновки мені справді дуже подабаються =)

Some selflove. "Look, I've got a new purple eyepencil!" and "Look, I've got lash serum and it works!". Actually, I love these products =)


Друзі завжди роблять мені компліменти щодо крутої зачіски в ті дні, коли в мене не найчистіша голова і я на ній щось навигадую. І здається, я народилась не в тому столітті...

My friends always compliment me, when my hair isn't the most fresh, so I just do something with it... lke this. And it seems I was born in a wrong century...


А на завершення - радості письменницько-посткроссерські. Листівки з моїми малюнками тішать. Скоро їх буде більше. Слідкуйте на фейсбуці =)

And the last one - writers-postressers happiness. The postcards with my arts. SOon there'll be more of them. Follow on fb =)


А як ваш березень?
How was your March?

36 коментарів:

  1. Beautiful instapost, I follow you on Instagram, if you want follow me back :) @vesna.markovic66 Kiss

    ВідповістиВидалити
  2. Лучше не думать о том как быстро летит время))) отличный обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, час пришвидшується і пришвидшується... ех)
      Дякую))

      Видалити
  3. Wow, your illustrations are AMAZING, what's more, I love your selfie with great hairstyle :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear)) Writing & drawing is my life) So it means so much <3
      I love to do something with my hair XD But usually it goes too messy in a few minutes @__@

      Видалити
  4. Gorgeous pictures! Your illustrations are amazing, you're so talented! My dear I've nominated you for the Liebster Award. Can't wait to see all of your answers !

    xo
    www.carinavardie.com/2016/03/liebster-award.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear)) I love to draw very much ^^

      Oh, thanks! That's so kind of you)) I'll answer asap!

      Видалити
  5. классные фото и март у тебя был приятный)))

    ВідповістиВидалити
  6. I love your hair! No wonder your friends are complimentung:) IT looks really beautiful. Congrats on the postcards project:) My March was very quiet wih me being sick and all.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear) I'm really glad about cards and they make me feel happy!
      Hope you got well now)

      Видалити
  7. Ой, твої сережечки дуже подобаються! Такі круті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дякую) Це я собі в Празі подарувала такі))

      Видалити
  8. Очень яркий был месяц, насыщенный)) Красивые фото!

    ВідповістиВидалити
  9. great photos :D

    do you want to follow each other? let me know on my blog :D
    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ВідповістиВидалити
  10. Nice overview of your favorite instagrams :)
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  11. Месяц пролетел незаметно:) Отличные фото:)

    ВідповістиВидалити
  12. Листівочки просто дивні! Мені взагалі твої герої подобаються, вони такі... не знаю, з характерами. Кожен особливий, не просто малюнки.
    І ще подобається образ із інстаграма - той, де коса. Просто розкішно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уіі, дякую)) Я своїх персонажів люблю-обожнюю, тому намагаюсь передати їхні характери в малюнках якнайбільше)
      Ох, ця косичка мені самій дуже настрій підняла)) ще б повторити так само вдало XD

      Видалити
  13. Особливо сподобалось передостаннє фото. Гарнюня)

    ВідповістиВидалити